סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

היי. בקשת עזרה

behindgreeneyes
לפני 10 שנים • 15 במרץ 2014

היי. בקשת עזרה

behindgreeneyes • 15 במרץ 2014
אני כבר שנים כותב קטעים בי די אס אמים. אבל לא ממש מזמן רק הבנתי שאני בי די אס אמי באמת עד הסוף. אני לא יכול לתאר לעצמי קשר עם מישהי שלא יהיו בו משחקי שליטה חכמים ועוקצניים, שליפות צפורניים,וצורך להתחרות כדי להביע חיבה. אני מוצא את עצמי רואה את זה כדרך היחידה שבה אני יכול באמת להביע את עצמי ואינטימיות באופן אמיתי.

אבל...

איפשהו גן העדן שלי חלף לידי. אני לא מהמרכז ולא יודע מה אפשר לעשות כדי להכיר באמת, ולהיות חלק במשהו שהוא אני מאוד. אני אשמח לעצות או טיפים עבורי מה לעשות או לאן לפנות.

אני מחפש קודם כל מישהי אינטילגנטית כי זהמאוד מושך אותי ומישהי חייכנית, יותר חשוב מהכל זה הדברים האלו. אבל גם שתהיה סוויצית,סקרנית ועם בטחון עצמי.

תודה רבה מראש icon_smile.gif
Foxy LAB​(נשלטת){Alatar }
לפני 10 שנים • 16 במרץ 2014

Re: היי. בקשת עזרה

Foxy LAB​(נשלטת){Alatar } • 16 במרץ 2014
[quote="behindgreeneyes"]אני כבר שנים כותב קטעים בי די אס אמים. אבל לא ממש מזמן רק הבנתי שאני בי די אס אמי באמת עד הסוף. אני לא יכול לתאר לעצמי קשר עם מישהי שלא יהיו בו משחקי שליטה חכמים ועוקצניים, שליפות צפורניים,וצורך להתחרות כדי להביע חיבה. אני מוצא את עצמי רואה את זה כדרך היחידה שבה אני יכול באמת להביע את עצמי ואינטימיות באופן אמיתי.

אבל...

צהריים טובים לך,

Bdsm, מבלי להיכנס לפילוסופיה מעמיקה, נתפס לפי מה שאני הצלחתי להבין, אצל אנשים שיודעים על עצמם שהם נמשכים לזה, או כדרך חיים, או כדרך נוספת לגוון את חיי המין. לפי מה שהצלחתי להבין ממך, אתב מחפש זוגיות שbdsm יהיה חלק ממנה, אבל לא המרכז שבה. זוגיות שמבוססת על יחסי שליטה ( והרי בכול דבר בחיים ישנם מאבקי כוחות) בדרך כלל לא מחזיקה מעמד, משום שגם אם כולנו שולטים/ נשלטים, יש חיים גם מחוץ למיטה.

אני לא אתיימר לנתח אותך, מה שאתה רוצה ומחפש, זה כבר העיניין שלך.
ופה , בכלוב, אם לומר את האמת הקצת מצערת, קשה מאוד למצוא פרטנר/ת לקשר רציני ומחייב, מאחר וברוב המקרים, רוב מערכות היחסים מתחילות כאשר בני הזוג הפוטנציאלים מדלגים על ״ שלב החיזור״ , כי אם הם מגלים שהצד השני אוהב את אותו הדבר, הדחף לרוץ לשם קודם הוא חזק הרבה יותר. מעבר לזה, שכמו בחיים הונילים, כמעט אף פעם אין התאמה ב100%. אתה יכול לאהוב דברים מסוימים, והיא עשויה להתחבר לדברים אחרים בכלל..

ולכן : מהניסיון שלי אני יכולה להגיד, שאם פניך מועדות לכיוון של קשר רציני, גם אם אתה רואה את עצמך כבדסמי כפי שהגדרת, תמיד עדיף לטעום קודם מהוניל לפני שמגוונים עם השוקולד. רצוי אפילו לא לוותר על הוניל בכלל. גם אם הבחורה לא בעיניין , ובכול זאת מוצאת חן בעינייך, והיא מתאימה לקריטריונים שלך, תוכל להגיע איתה למצב שהיא תקבל אותך וגם תוכל להנות מתחומי העיניין שמעניקים לך סיפוק.

תהיה סקפטי, אבל אל תשלול על ההתחלה אל תיעלב אם אתה מוצא את עצמך שולח הודעות ולא זוכה למענה.

נשים מאוד אוהבות שמתייחסים אליהן בכבוד, אז רצוי שתפנה בנימוס ותתייחס גם לתחומי העיניין של מי שעומדת מולך. תזכור שגם אם קיים אצלך הדחף, הסבלנות תמיד משתלמת.


באשר אליך, במידה ואתה לא רוצה להיות רק ה״יוזם״, אולי כדאי שתשקיע בכתיבת פרופיל מפורט, תשתף עם בנות הכלוב את כתביך הBdsmים ( וגם אלו שלא), ותעלה לדיון נושאים שמעניינים אותך. קצת איכות מעולם לא הזיקה, ובגדול זה רק יכול לעזור לך.

והכי חשוב (!) : בלי יותר מדי bdsm. תראה לה שהיא מעניינת אותך גם כשהיא לא נועלת עקבים גבוהות או עומדת על ארבע.

סביבת מגורים היא לא סיבה לחשוב שגן העדן התרחק. ואני מאמינה שמחשבות יוצרות מציאות. בהרבה מקרים, יכול להיות שמה שתמיד רצית למצוא, נמצא קרוב אליך ואפילו לא שמת לב.

שיהיה בהצלחה icon_smile.gif.
    התגובה האהובה בשרשור
behindgreeneyes
לפני 10 שנים • 16 במרץ 2014

אז ככה

behindgreeneyes • 16 במרץ 2014
קודם כל תודה על ההתייחסות המעמיקה...
שיניתי את הפרופיל.

לגבי הזוגיות וזה. אני לא מחפש זוגיות מונוגמית זה קודם כל. ואין לי בעיה עם ישר להגיע לעניין אני אפילו ממש בעד זה. אני פשוט חושב שאחרי זה זה לא צריך להיות מלאכותי, אלא שתהיה שיחה אמיתית. לתת מקום גם לרגש, אם לא אין מה להכריח, פשוט לזרום אבל ,לא לסרס את העניינים.
מיתוסית​(שולטת)
לפני 10 שנים • 18 במרץ 2014
מיתוסית​(שולטת) • 18 במרץ 2014
וואו, איזה תמונות icon_lol.gif

זה תמיד עוזר icon_wink.gif

מנוי זהב יכול לעזור לך כדי ליצור קשר עם מתחלפות שהן לבנות כמוך.
אפשר להתחיל עם בנות בצ'אטים.
אפשר מידי פעם לצאת לדאנג'ן.

בתור מתחלפת, אני יודעת כמה קשה למצוא מישהו, במיוחד כשאת לא מהמרכז icon_cry.gif
מציעה לך לכתוב בפרופיל איזה סוג של קשר אתה מחפש (קשר לא מונוגמי הוא לא מובן מאליו וייתכן שעשוי להפריע לבנות מסויימות) ומאיזה איזור אתה. כדאי גם לשים לב לפיסוק בפרופיל ולזה שיש לך שם איזה שתי מילים מחוברות icon_smile.gif

בלוג גם יכול להיות רעיון נחמד ולמשוך נשים. כנ"ל סיפורים במגזין.