Sm Art​{☆Sm}

מין / מגדר
גבר
איזור
מרכז
גיל
41
מי אני
י השלישון האמצעי של מזל מאזניים (3 עד 13 באוקטובר): אלה הם "מאזניים" המושפעים ממזל דלי. יש להם סגנון חשיבה מקורי, חריג, מהמם ומפתיע. הם ניחנו בדמיון עשיר ובהמון רוחניות. מי שרוצה לכבוש את ליבם צריך, לפני הכול, לכבוש את מוחם. הם יצורים חושבים, ואליהם צריך לפנות דרך המוח, דרך השכל. הם פילוסופים מעולים, סופרים מצטיינים, אך יש ביניהם גם כאלה המבריקים במדעי המחשב. כל מה שקשור אל כסף, לא ממש מדבר אליהם. הרעיונות שעולים להם בראש, יובנו על ידי האחרים רק בעוד עשרות שנים. הם שונאים טקסים ולא ממש מעריצים את המוסכמות החברתיות. בדרך כלל הם עסוקים בקריאה או כתיבה או בכל ביטוי אחר של אנטלקטואליה ורוחניות.
השקפות על עולם השליטה
מעגל סגור ,קארמה, שורשי נשמה ,תיקון ,נפש, היסטוריה בת אלפי שנים, משפחה ,גורל, עלילה מתגלגלת, עלילה שנכתבה מראש,מבחנים, עליות לצורך ירידה, ועליות שלאחר הירידה, קדושה וטומאה, יצרים עזים ,בנים ובנות בכורים ובכורות, מטריקס ,רצון עז לתת ,להעניק, לשתף,שנאה מעורבת באהבה ,הזירה הכי מאתגרת מתוחכמת, בעלילה שעיקרה היא, " נפש " ...
גבולות
סף גירוי ,מקדם אותנו לאנשים שהגבולות שלהם ,הם המבוא שלנו ,לאיש הבא ,במסכת המתמשכת בעולם הבדס'מ, שם הגבול של קודמו ,הוא תחילת עולם ומלואו ,אל מול המאכלס הבא ,שלנו ..
חדשות
לחלוק דיעה ,אין משמעה כמחלוקת בין שני אנשים .
מי שחולק דיעה ,מאתגר אותנו שכלית ,מי שחולק על דעתך ,פועל מכעס בכדי להלחם בדעתך.
לינקים אהובים(2)
לינקים אהובים(3)
תאריך עדכון
29 ביולי 2021
תאריך הצטרפות
5 באפר׳ 2006
  שלחי הודעה