בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

יוצאת למסע.
חדש.
שייכת לה
בהובלה שלו.
כותבת אותי.
אותי שייכת.
לפני 3 שנים. 8 בנובמבר 2020 בשעה 17:53

אני זקוקה לשקט! התנתקות מהמחשבות ומכל הבלגן היומיומי.. משהו שישתיק את הכאב גם אם זה רק לכמה שניות.

אני צריכה להיות קטנה, חסרת חשיבות וכלי לשימוש, כי במקום הזה המחשבות עוצרות במקום הזה אין מקום לתחושות או רגשות אני לא צריכה לחשוב אני צריכה רק להיות שם ושישתמשו בי.

אני פשוט זקוקה לגבר בבית! גבר אמיתי וחזק שישתמש בי לכל צורך שהוא רואה לנכון. שלא יצא לי אפילו סיכוי לחשוב על משהו אחר מעבר לכך שאני בסה"כ צעצוע עבורו שהוא יכול להוציא ולהשתמש על פי הצורך והרצון שלו.
אני כלבה קטנה שצריכה שיחנכו אותה ויעמידו אותה במקום שלה, במקום הכי נמוך על מנת שהמלכה שלי תוכל להנות ולהתענג בכל דרך שהיא תרצה ועל מנת שאני אוכל להשתחרר לכמה רגעים מכל הטירוף האינסופי שמתרוצץ בראש שלי.

כדי באמת להיות במקום הכי נמוך, המקום הטבעי שלי אני פשוט צריכה גבר שיחנך אותי לפי רצונותיו,כדי להיות במקום הטבעי והמושפל שלי למטה עבורו ועבור המלכה שלי.

זה מביך וקשה ואני לא בטוחה שאני באמת מוכנה עדיין להודות כי מבחינתי אני עדיין מרגישה שכל מה שאני רוצה וצריכה זה את השליטה שלה.
אבל זו האמת.

לפני 3 שנים. 5 ביולי 2020 בשעה 17:14

תודה ששאלת אותי מה המקום שלי מולך ומול האדון שלך.

אני זונה, כלבה, צעצוע, אני אפסית וחסרת כל חשיבות.
אני הרכוש שלך, מה שהופך אותי אוטומטית לרכוש של האדון שלך. זה לא משנה אם אני מכירה את האדון שלך או אם אי פעם דיברתי איתו, עצם היותי רכוש שלך,שלא שווה כלום אלא רק כלי לשימוש שלך, הופך את עניין ההיכרות עם האדון שלך ללא רלוונטית..
אני כותבת את המילים האלו ומצד אחד זה כואב ומשפיל ומצד שני הדגדגן מתנפח.. הניגודיות הזו קשה לי אבל לא רלוונטית.
אני יכולה לכתוב רשימה של דברים שאני רוצה וצריכה, דברים שאת כבר כנראה יודעת ולא ייחדשו לך שום דבר. אבל בסופו של דבר, מלכה מהממת שלי, לתחושות לרצונות ולצרכים שלי אין כל ערך או חשיבות מעצם המקום שלי מולך ומעצם היותי רק צעצוע וכלי לשימוש שלך.
הצורך היחידי האמיתי שלי זה שתשתמשו בי בכל דרך שרק תבחרו, מתי ואיך שאתם רוצים. וכמה שזה כואב להגיד, גם לבחור לא להשתמש בי זה דרך של שימוש ברכוש שלך.
בסופו של דבר, אני פה עבורך ועבור כל מי שתבחרי שאהיה עבורו ואין חשיבות לתחושות שלי בכל רגע נתון, אני רוצה צריכה ואמורה להיות מוכנה לשימוש מיידי עבורכם בכל זמן ורגע ביום ובלילה.

אני מצטערת שמצד אחד אני כל כך רעבה וצריכה את המקום הזה ומצד שני לא אקטיבית מספיק כדי לגרום לזה לקרות..

אני אוהבת אותך מלכתי ואני מצטערת שאני לפעמים לא זוכרת את המקום המושפל והקטן שאני נמצאת בו מולך.

תודה מלכתי על המילים ❤️

לפני 4 שנים. 28 ביוני 2019 בשעה 12:21

 אנחנו שוכבות במיטה, המלכה מכפתת אותי אחרי שנישקתי את כל גופה והגמרתי אותה כשאני מלקקת לה את התחת בזמן שהיא מתעסקת בטלפון שלה..

היא לוחשת לי באוזן "נסיכה קטנה שלי, היית לי נעימה היום", כמה אושר לשמוע אתה המילים האלו.

"אני רוצה שנלך לישון פרשס, הבעיה שאת מחרמנת אותי ואני צריכה להתפרק, תביאי לי את המאלץ מתוקה" מיד אני קופצת מהמיטה ומביאה לה את המאלץ, המתחרה הכי גדול שלי.
"עכשיו בואי ותענגי את הפטמות שלי מתוקה" אני אני כל כך אוהבת את למצוץ ולענג את הפטמות שלך מלכתי, אוהבת לשמוע אותך מתענגת וגונחת גניחות קטנות ועדינות של הנאה.
היא מושיבה אותי עליה שהביצים שלי ומשקל הגוף מחזיקים את המאלץ שמרעיד לי את הביצים והתחת, הידיים שלי תופסות לה ומענגות לה את הפטמות והיא מנחה אותי לנוע עליה קדימה ואחורה ולגנוח כמו כלבה קטנה ועדינה שעכשיו היא מזיינת. הידיים שלה הולכות אחורה מאחורי הראש והיא פשוט מביטה בי ומתענגת מהקולות והתנועות שלי שמזיזות גם את המאלץ על הדגדגן שלה..
היא מתחילה להתקרב ואז מחזיקה אותי חזק במותניים ומזיזה אותי יותר ויותר מהר ואני גונחת יותר ויותר חזק עד שהיא מתפוצצת וגומרת גמירה חזקה ומענגת בדיוק כמו שהמלכה הייתה צריכה.

דוחפת אותי הצידה משכיבה אותי על הצד כשהירך שלה נדחפת לתוך התחת שלי ולוחשת לי "מעולה מתוקה שלי, עכשיו דמייני איך פעם הבאה את ככה רוכבת עלי כשהסטרפון עמוק בתחת שלך, לילה טוב מתוקה שלי.."
יללות וגניחות של אושר יצאו ממני כל כל כך רוצה שהמלכה תזיין אותי.
ופשוט נרדמת ביידים שלה, מרגישה את הירך שלה ומדמיינת איך הדילדו החדש שקנינו ימלא לי את התחת.

תודה מלכתי
אוהבת אותך ומעריצה אותך,
פרשס

לפני 4 שנים. 25 ביוני 2019 בשעה 4:15

מהי עוצמה? עוצמה יכולה לבוא לידי ביטוי בכל כך הרבה צורות ודרכים.
היא יכולה להיות חייתית וכואבת ומצד שני יכולה להיות עדינה ומלטפת.
היא יכולה לבוא במקטעים ויכולה להיות רציפה וקבועה.

לכל מלכה אני מניחה יש את הדרך שלה שבה העוצמה שלה מתפרצת החוצה.

אני אנסה לשקף לכם קצת את העוצמות של המלכה שלי בדרך שאני חווה אותם ואיך הן משפיעות עלי ביום יום.

העוצמות והעליונות של המלכה שלי מתממשקות באופן מושלם עם מי שהיא ועם הניגודיות המטריפה שלה. אין לה דרך אחת להביע ולהראות את העוצמה שלה ולמען האמת אני לא חושבת שהיא בכלל מנסה או צריכה להתאמץ כדי שזה יצא ממנה. זה פשוט שם באופן תמידי מלווה אותה בכל מקום ומול כל מי שהיא פוגשת.

הטבעיות שבה העוצמה יוצאות ממנה זה משהו מהפנט וסוחף שהתוצאה של כך זה שלא משנה איפה אנחנו או מה אנחנו עושות היא פשוט תמיד מלכה שמשדרת המון המון עוצמה!

היכולת שלה לדעת בדיוק מה היא רוצה ואיך היא רוצה את זה וגם לקחת את זה מתוך הידיעה שזה מגיע לה זה רק חלק מהדברים שעושים אותה למלכה כל כך עוצמתית.

העוצמה שלה סוחפת אותי ומטריפה אותי, גורמת לי לרצות להיות תמיד טובה יותר ומדויקת יותר עבורה ועבור התשוקות והרצונות שלה.
העוצמה שלה מאפשרת לי לקבל את מי שאני ובזכות זה להגשים את עצמי ולהיות הכי טובה עבורה.

המלכה שלי לא צריכה מילים כדי להוציא את העוצמה ממנה מספיק מבט אחד שלה כדי להרגיש את כל הכוח שמתפרץ ממנה חודר הישר לתוך הגוף משחק ונעים כדי להחזיר אותי בדיוק למקום שבו אני אמורה להיות.

ויחד עם זאת המלכה יודעת בדיוק מתי ואיך היא רוצה לפרוק את כל העוצמה הזו עלי ללא רחמים וללא פשרות בדיוק כמו שהדום אוהב.

מלכה שלי, את בכל מצב ובכל ביום מלכה עבורי. גם כשאת חלשה ומרגישה פגיעה את עדיין מלכה עוצמית ומטריפה, גם כשאת "ונילית" את עדיין מלכה.
אני שלך, עבורך בשבילך, בכל נשימה שאני לוקחת אני רק מחפשת דרכים להיות טובה וראויה למלכה כמוך ולגרום לך להיות גאה הצעצוע שלך.

את מוציאה ממני את הטוב והרצון לשאוף ולהצליח, את זו שמעודדת אצלי את היכולת להאמין בעצמי ולדעת שאני יכולה הרבה יותר ממה שאני חושבת.

תודה לך מלכה שלי, על כל האושר שאת נותנת, אני זכיתי בך מלכה שלי ומבטיחה תמיד לשמור לענג וטפל בך מלכתי.

שלך תמיד
פרשס

לפני 4 שנים. 22 ביוני 2019 בשעה 19:03

מרגישה שקצת שקט פה (קבוצת צ'ט עם הדום וההמלכה) היום.. מבינה שלכל אחד יש את הרעש שלו...

אני אישית מאוד סוערת, חרמנית ורעבה כל כך. רעבה לענג ולעשות נעים רעבה למגע של המלכה שלי או לכל יחס קטן ממנה. כל כך רעבה שהגוף לא מפסיק להתפתל ומנסה לצעוק ולטלטל אותי לחזור לדפוסים ישנים שעושים לי ולסובבים אותי לא טוב.

אני חושבת שאני סוערת כי כששקט המחשבות שלי נודדות לכל כך הרבה מקומות...

מה עובר על הדום? האם הוא בסדר? האם אנחנו עדיין מעניינות אותו?
מה שלום המלכה שלי? שמסתובבת לה היום ולא הכי פנויה אלי... איך היא מרגישה? האם היא מתוסכלת או שנעים לה? אם לא נעים לה איך אני יכולה להקל ולעזור ממרחק..

כששקט והמחשבות שלי נודדות אני מתחילה להיות פרנואידית ולחשוש שעשיתי משהו לא בסדר או שלא הייתי מספיק טובה או שאני סתם מציקה ולא נעימה.. כל המחשבות האלו לא נעימות לי ומשפיעות עלי פיזית, אני נהית לא רגועה והבטן מתחילה לכאוב.

אני מנסה להתמקד במקום שלי מזכירה לעצמי שהתחשות שלי בכלל לא חשובות, מה שחשוב ותמיד במקום הראשון זו את מלכתי.

האושר שלך חשוב, הצרכים שלך חשובים הרצונות שלך והעונג שלך חשוב חשובים, התחושות שלך כולן מהקטנות ועד ההכי גדולות חשובות לי מאוד.

את חשובה לי מלכתי! כל שאר הדברים מסביב לא מעניינים ולא מושכים אותי. זה פשוט את תמיד היית ותמיד תיהיי הדבר הכי חשוב ואני תמיד אהיה פה לנסות להיות לך נעימה, להנעים ולהקל על הימים שלך.

ההתמקדות בך מלכתי עוזרת לי להתאפס. עוזרת לי להרגיע קצת את הסערות שמתחוללות בתוכי ולא להישאב להרגלים והדפוסים הישנים שלי שרק מעיקים עלי ובעיקר על המלכה שלי.
ועל זה אני מודה לך מלכתי! מודה לך על זה שבלי שאת יודעת או צריכה לעשות משהו את מצליחה להרגיע אותי ולעזור לי להתמקד במה שחשוב באמת, להתמקד בך מלכתי.

נכתב ממקום של רצון וצורך לשתף אתכם קצת במחשבות והתחושות שמתחוללות בתוכי..

לילה טוב :)

לפני 4 שנים. 16 ביוני 2019 בשעה 19:29

Precious - פרשס

השם שהם העניקו לי.

הזהות החדשה שלי.

כלבת צעצוע.

תודה על הבחירה שלכם.

תודה על הטלטול בין הניגודים שבי .

לפני 4 שנים. 13 ביוני 2019 בשעה 20:03

תודה, פשוט תודה!

תודה תודה תודה!

פשוט תודה לך מלכה שלי, אלה אגדית שלי!

תודה שהענקת לי את הזכות להיענש על ידיך על כך שלא כיבדתי את מילותיך כמו שהכלבה שלך אמורה לכבד ולהעריך.

תודה שעוררת אצלי תחושות כאב של אכזבה ותסכול חזקים.

תודה שהזמנת גבר אחר שיבוא וייענג אותך כמו שמגיע לך.

תודה שגרמת לרגשות והתחושות אצלי בגוף להשתנות במהלך הנסיעה אליך חזרה מקצה לקצה כל הזמן, מרגש של קנאה עזה וכואבת שבוערת כי אני יודע שהוא שם מזיין אותך לתחושה של עונג מהמחשבה עליך מסופקת על ידי גבר אחר. כל הניגודיות האלו בתחושות רק גרמו לזין שלי להזדקר יותר ויותר עד שממש לחץ במכנס ומהחיכוך הרגשתי את הטיפות יוצאות ממנו מה שגרם לתנועות עדינות של האגן בכיסא בזמן הנסיעה.

תודה שענקת לי את המתנה של להיכנס לחדר ואז לשמוע ולראות אותך גונחת ורוכבת על הזין של הגבר האחר. ואז ברגע שהמבט בינינו הצטלב לשמוע אותך צוחקת זה היה משפיל וכואב בעוצמות שלא חוויתי מעולם פשוט התחלתי לילל מרוב כאב.. אני מילל והזין לא מפסיק לטפטף.

תודה שביקשת ממני להגיש לך ולגבר שלך מים, כל כך משפיל ומחרמן להיכנס לא לומר מילה וישר לשרת אותו עבורך.

תודה שאיפשרת לי למלא את החור של התחת שלי בזמן שאני איתכם, ותודה שעזרת לי כשלא הצלחתי להכניס אותו פנימה... זה היה טורף חושים התחושה של הפלאג ממלא אותי ואיך שאת דוחפת אותו לתוכי ללא רחמים, ופשוט מרגיש איך איך הטיפות מהזין שלי נהיות גדולות וסמיכות יותר ומרגיש את הנפש שלי במקום מושפל במקום קטן שאני נמצא בו בזכותך וכל כך זקוק לו ורוצה בו כי שם אני שייך. זה איפשר לי באמת להרגיש ולהבין שאני כלבה, צעצוע לצרכים שלך, תחושה כל כל משחררת וכל כך נעימה שאני לא רוצה שתיעלם לעולם.

תודה שנתת לי לשבת על המיטה עם הפלאג בתחת שלי בזמן שאני נוגע בעצמי ומזיז את הגוף למעלה למטה כדי לזיין את עצמי עם הפלאג וצופה בכם מזדיינים ושומע אותך צורחת וגומרת.

תודה שבזמן שהוא הרחיב לך את התחת אמרת לי את המנטרה שלך בזמן שאת דורשת שלא אסיט את המבט מכם. כאשר שנינו יודעים בדיוק למי המילים האלו מיועדות ואיך הגענו לסיטואציה הזו. אני חושב שזה אחת החוויות הכי עוצמתיות שחווינו יחד מלכתי חוויה מכוננת שמפקסת אותי ורק גורמת לי להתחנן ולרצות יותר את המקום שלי מולך ומול כל גבר אחר שתבחרי עבורנו.

תודה שבסוף הענקת לי את הליטוף והרוך שכל כך הייתי זקוק להם שאיפשרת לי לחבק לך את הרגל חזק שהזין מוצמד לשוק שלך, הראש עמוקות בחזה שלך והדמעות פשוט התפרצו החוצה באותה שניה שרק אמרת את יכולה לבכות מתוקה.. זה היה כל כך עוצמתי וכל כך נעים ומשחרר.

הבנתי משהו מאוד ברור בימים האחרונים, על מנת שאני יוכול לשים את כל הרגשות וההגנות שנבנו כל השנים ועיכבו אותי מבאמת לממש את עצמי ולהתמסר למקום המושפל והקטן מולך כדי שזה יקרה אני
חייב להגיד באופן ברור שלא משתמע לשתי פנים את המנטרה שלי:

אני כלבה, כלי צעצוע שרוצה להיות מושפלת ושזקוקה ורוצה את הקשיחות והחוסר הרחמים שלך על מנת באמת להיות הצעצוע המושלם עבור עצמי ועבורך

המילים האלו משחרורת ותוך כדי שאני כותב ואומר אותם אני נולד מחדש לעולם מלא ריגושים והפתעות.

תודה שאת מוציאה את התחושות האלו ממני החוצה.

ותודה לך שאתה מוביל אותנו ומראה לנו את הדרך, כל מה שקרה היום וכל העונג והטלטול שעברנו היה בזכותך.

אז לסיכום, תודה פשוט תודה!

לפני 4 שנים. 11 ביוני 2019 בשעה 17:17

 

עד לא מזמן (אתמול בלילה, אם להודות), צמד המילים "שייך לה", היה נתון לפרשנות. זה הוביל למציאות בה כמה שרציתי להיות באמת שייך לה לא באמת הייתי...
כמה כאב מורגש בגופי רק מעצם כתיבת המילים האלו.

להיות "שייך לה" אומר כמה דברים מאוד ברורים:

1. הרצונות שלי שייכים לה. זה בדיוק כמו שזה נשמע, אין מקום לניסיון להובלת דברים מלמטה כי אין לזה שום משמעות. מה שהיא רוצה שיהיה יהיה בין אם זה נעים ובין אם זה צורב בכל עצם בגוף שלי. זה בכלל לא רלוונטי הדעה או ההסכמה שלי בנושא.. היא רוצה והיא תקבל כי אני שייך לה ומגיע לה לקבל ולהגשים את כל הרצונות שלה.

2. התשוקות שלי שיכות לה, אני אשתוקק למה שהיא משתוקקת כי אני פשוט כלי, צעצוע לשימוש עבורה להגשים את התשוקות שמרטיבות ומענגות אותה.

3. החושים שלי שייכים לה, היכולות שלי לראות, להריח, להרגיש. תחושות הינם רק גורם שמעכב את הדרך לסיפוק האולטימטיבי עבורה.
החושים שלי שייכים לה והיא תוביל ותכוון אותי לכל דרך ומקום שרק תרצה ותראה לנכון וראוי עבורה.

מלכה שלי, מצטער שלקח לי זמן להגיע לתובנה הכל כך משחררת הזו.. אבל אני יכול להבטיח לך מלכתי שמעכשיו צמד המילים "אני שלך" הוא לא רק צמד מילים, זו תיהיה המציאות היומיומית שלך שתאפשר לך באמת להשתחרר ולעשות כל דבר שרק תרצי ולחוות כל דבר שאת רק חולמת עליו.

קשה להאמין כמה תובנה אחת שנראית מהצד אולי קטנה גורמת לשחרור וסיפוק כל כך גדול.

תודה לו ותודה לך מלכתי שעזרתם לי להגיע לתובנה הזו

אני שלך מלכה שלי במלוא המובן של צמד המילים.