צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

יוצאת למסע.
חדש.
שייכת לה
בהובלה שלו.
כותבת אותי.
אותי שייכת.
לפני 4 שנים. 22 ביוני 2019 בשעה 19:03

מרגישה שקצת שקט פה (קבוצת צ'ט עם הדום וההמלכה) היום.. מבינה שלכל אחד יש את הרעש שלו...

אני אישית מאוד סוערת, חרמנית ורעבה כל כך. רעבה לענג ולעשות נעים רעבה למגע של המלכה שלי או לכל יחס קטן ממנה. כל כך רעבה שהגוף לא מפסיק להתפתל ומנסה לצעוק ולטלטל אותי לחזור לדפוסים ישנים שעושים לי ולסובבים אותי לא טוב.

אני חושבת שאני סוערת כי כששקט המחשבות שלי נודדות לכל כך הרבה מקומות...

מה עובר על הדום? האם הוא בסדר? האם אנחנו עדיין מעניינות אותו?
מה שלום המלכה שלי? שמסתובבת לה היום ולא הכי פנויה אלי... איך היא מרגישה? האם היא מתוסכלת או שנעים לה? אם לא נעים לה איך אני יכולה להקל ולעזור ממרחק..

כששקט והמחשבות שלי נודדות אני מתחילה להיות פרנואידית ולחשוש שעשיתי משהו לא בסדר או שלא הייתי מספיק טובה או שאני סתם מציקה ולא נעימה.. כל המחשבות האלו לא נעימות לי ומשפיעות עלי פיזית, אני נהית לא רגועה והבטן מתחילה לכאוב.

אני מנסה להתמקד במקום שלי מזכירה לעצמי שהתחשות שלי בכלל לא חשובות, מה שחשוב ותמיד במקום הראשון זו את מלכתי.

האושר שלך חשוב, הצרכים שלך חשובים הרצונות שלך והעונג שלך חשוב חשובים, התחושות שלך כולן מהקטנות ועד ההכי גדולות חשובות לי מאוד.

את חשובה לי מלכתי! כל שאר הדברים מסביב לא מעניינים ולא מושכים אותי. זה פשוט את תמיד היית ותמיד תיהיי הדבר הכי חשוב ואני תמיד אהיה פה לנסות להיות לך נעימה, להנעים ולהקל על הימים שלך.

ההתמקדות בך מלכתי עוזרת לי להתאפס. עוזרת לי להרגיע קצת את הסערות שמתחוללות בתוכי ולא להישאב להרגלים והדפוסים הישנים שלי שרק מעיקים עלי ובעיקר על המלכה שלי.
ועל זה אני מודה לך מלכתי! מודה לך על זה שבלי שאת יודעת או צריכה לעשות משהו את מצליחה להרגיע אותי ולעזור לי להתמקד במה שחשוב באמת, להתמקד בך מלכתי.

נכתב ממקום של רצון וצורך לשתף אתכם קצת במחשבות והתחושות שמתחוללות בתוכי..

לילה טוב :)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י