צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ימי לוליטה

חצי יומן חצי התוודות על עוונותיי
לפני 4 שנים. 16 בפברואר 2020 בשעה 19:39

חצי נוטפת חצי מוטרפת.

מה שלום כולם? 

לפני 4 שנים. 2 בינואר 2020 בשעה 17:28

הלם.

זו תהיה המילה הטובה ביותר לתאר את חוויית הימים האחרונים באתר. מרגע ההרשמה צצו בתיבת הדואר שלי הודעות כמו פטריות אחרי הגשם, כשבממוצע בכל 30 שניות אוחל לי ערב טוב. אין ספור שולטים (מי מהם נחמד יותר ומי פחות) התעניינו בי, בהיסטוריה שלי, בנסיון שלי ובפטישים שלי. חלקם שלחו תמונות, רובם הרתיעו אותי. ארשה לעצמי אפילו מידה של יהירות ואומר שחלק הארי לא הרשים אותי כלל. התבאסתי.

 

אני חלילה לא מעוניינת להישמע מתנשאת, או להטיף. אבל כמדומני יש צורך במעין תמונת מראה בעבור חלק ניכר מהגברים כאן. אז זה השנקל שלי:

 

שולטים יקרים, אל תצפו ממני לשטוח בפניכם את כל ההיסטוריה המינית והבדס״מית שלי אחרי שלוש הודעות, בדיוק כמו שלא הייתם מצפים בדייט "רגיל" לשמוע עם מי השתרללה זו שלפניכם יושבת. אל תדרשו ממני לחרוג מהגבולות שהצבתי (לא משנה כמה מקסים אתה, העובדה שגילך 50 וגילי 18 עומדת בעינה, ואני לא מתכוונת להחליק את זה), ואל תתנשאו כי אני חדשה פה. נסו לשאול לשלומי במקום על מבנה הגוף שלי, והאמינו לי - כך הסיכוי שלכם לזיין אותי יגדל הרבה יותר ;)

 

מאחלת לכולנו סופש קינקי במיוחד.

 

 

לפני 4 שנים. 29 בדצמבר 2019 בשעה 18:59

מאז שהייתי קטנה (מצחיק לומר, כי אני עדיין קטנה) רציתי לכתוב בלוג. לא מצאתי את הפלטפורמה המתאימה, או את הזמן הנכון, ולכן הדבר לא יצא לפועל. דווקא עכשיו, באתר בדס״מי למשעי, נדמה שחלום הילדות הזה מתגשם. כמה הולם. 

 

על כל פנים, כמה פרטים יבשים כדי לסבר את האוזן וכדי לפתוח את הבלוג: לוליטה, בת 18, נולדתי וגדלתי במרכז הארץ. יש לי ניסיון כנשלטת. אין לי ציפיות גבוהות מהאתר, אך בכל זאת מכרסמת בי תקווה למצוא כאן את אידאל הגבר שלי, שיחלוק את אותן הסטיות שמדליקות אותי. אני נלהבת מDDLG ומכל הקשור בכך: בגדי פטיש תינוקיים, פפיונים וסרטים ורודים, מוצצים וקוקיות. הייתי רוצה למצוא מישהו שיהנה לגלם דמות של דאדי, שיראה לי סרטים מצוירים ושיעיף לי סטירה כשצריך. אני מניחה שבעתיד אפרט יותר בחלק המתאים לכך בפרופיל.

 

כשאני חושבת על כך, יש משהו משחרר בלכתוב בקול רם (למעשה, בהקלדות רמות) - אני נשלטת! כל כך משחרר שמתחשק לי לעשות זאת שוב ושוב ושוב. כן, אני נשלטת. כן, אני נהנית לקרוא לפרטנר שלי במיטה "אבא". כן, אני לא מתביישת. הלוואי שביום מן הימים יהיה לי את האומץ לעשות זאת גם בגילוי שם ופנים. 

 

זהו להיום, אני עוד חדשה בענייני האתר ולא מוצאת את הידיים והרגליים. האם אני עושה את זה נכון?