שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Strike dear mistress, and cure my heart

לפני שנתיים. 19 בינואר 2022 בשעה 7:05

אז בעצם מה שאני כותב פה זו מטלה שנתנה לי המלכה. למעשה, זו מטלה שניה כי הראשונה לא הייתה מספיק טובה עבורה ונשלחתי לכתוב מחדש. על מה המטלה? לכתוב על המלכה כמובן.

אז ככה, קודם כל אני חייב להגיד תודה למלכה כי איך שהכרנו חליתי בקורונה והיא ברוב טובה וסבלנותה הסכימה לחכות. וכל זמן הבידוד שהייתי בבית המשכנו לדבר והיא הייתה זמינה לענות לי(בזמן שלה כמובן) אז קודם כל אני רוצה להגיד לה תודה על הסבלנות.

אחרי שהבראתי הגיע היום המיוחל וקבענו להפגש. המלכה, שמתברר מרגע לרגע שהיא יותר ויותר מדהימה, הסכימה להגשים לי פנטזיה ולהפגש שאני בכיסוי עיניים. אף פעם לא עשיתי דבר כזה אבל לא פחדתי ולא חששתי. סמכתי על המלכה. התקופה שדברנו לפני נתנה לי את התחושה שאפשר לסמוך עליה והיא יודעת מה טוב לי ואיך "לטפל" בי.

הגעתי וקיבלתי הוראה להכנס ישר על 4 עם הראש מושפל לרצפה. כמובן שצייתתי, שהמלכה הגיעה וכסתה לי את העיניים מבלי שאראה אותה הספקתי עוד להציץ בכף הרגל הקטנה והיפה שלה וישר  חפשתי רק לנשק לה את הרגליים בעיוורון מוחלט. מיד אחרי זה הגיע הקולר.

התחושה שיש משהי אחראית שמובילה אותי בקולר, ועוד בכיסוי עיניים, הייתה מדהימה. התחושה שאני נותן את עצמי למשהי שאני לא מכיר ולא רואה רק חזקה את ההרגשה אצלי כי אני בידיים טובות. ידיים שאולי יכאיבו לי אבל לא יפגעו בי.

לאט לאט הערב התפתח המחשבות שהיו לי לפני רק קיבלו עוד ועוד חיזוקים. המלכה הייתה כלכך נעימה, ומתחשבת, ושחבקתי אותה זה היה מדהים, הריח שלה היה נפלא והקול שלה יפיפה אבל לא באתי לארוחה רומנטית. הסטירות לא הגיעו אחרי הרבה זמן. והצחוק וההשפלות הגיעו גם כן אחכ. אבל לא היה אכפת לי. ידעתי שהמלכה יודעת מה היא עושה. היא לא צוחקת עלי סתם. היא אולי צוחקת ומחקה אותי גם להנאתה, אבל התחלתי להבין שיש מטרה מאחורי זה. אולי אפשר לקרוא לזה לשבור אותי אבל אני מעדיף להשתמש במילה לעצב אותי.

וכן זה כאב וצבט והשפיל אבל סמכתי עליה. היא יודעת מה היא עושה. כנראה שגם המלכה הייתה מרוצה ממני כי בשלב מסוים היא הרשתה לי לעלות על המיטה ופשוט התיישבה לי על הפנים. הרגע הזה הגיע סוףסוף ויכולתי לטעום אותה. והיא כלכך טעימה......

הרגשתי זכות ענקית שהיא נותנת לי בכלל לרדת לה וללקק אותה. זה לא היה מובן מאליו וגם כל הקשר הזה לא. הרי בטוח שיש לה המון מחזרים פה באתר ובטוח גם בחוץ, והנה אני עשרה ימים בבית, בכלל לא מנוסה וגם וכחן לא קטן והיא לא מוותרת עלי וסבלנית ומקבלת אותי.

רק בגלל זה כל כך התאמצי והשקעתי ורק רציתי שהיא תהנה מהלשון. והיה לי כל כך כיף ללקק אותה, לנשק לה את הרגליים, לעבור עם הלשון שלי על הגוף ורק להתענג מהגוף המדהים שלה. הטעם הריח והמגע. אפילו הייתי קצת שובב והתנפלתי עם הלשון שלי על התחת שלה. הייתי מעדיף להשתמש במילה אחרת אבל היא לא מרשה ולא אוהבת. אז אני אגיד רק שיש לה תחת מושלם.

החוויה הייתה מדהימה. לא רק הפנטזיה של להיות בכיסוי עיניים. יכול להיות שעם משהי אחרת זה לא היה עובד. החוויה הייתה מדהימה רק כי הייתה בצד שני. זה לא היה אותו דבר בלעדיה. אני רק מתחרט שלא הצלחתי לספוג מספיק כאב ממנה. מבטיח לך שפעם באה אשתדל יותר!

רומנטיכאן - זכית ממש! מוריק מקנאה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י