בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלות ואז עוד שאלות

תיאורים של השפרצות, התחבטויות, חוסרים, קשיים ונסיון נואש ובלתי אפשרי להסביר את המוזר מכל, אנושיות.
לפני 3 שנים. 22 באפריל 2020 בשעה 8:44

קצת מוזר לכתוב פה. אני חייב להניח שאף אחד לא יקרא את מה שכתוב כי זה מצב אפשרי ובכל זאת לכתוב כאילו יש לי רשימת קוראים נאמנה. יש שם איזה סתירה פנימית אבל למי אכפת.

בפוסט הקודם התחלתי לנתח יחסי שליטה באופן פנומנולוגי. כמו בדרך כלל הבנתי שכדי לעשות משהו כזה שאני אוכל אשכרה לעמוד מאחוריו, אני אצטרך לעשות כעבודת מחקר משמעותית. לדוגמה, צריך לקרוא על הדיאלקטיקה של אדון ועבד של הגל, את "הבעיה הכלכלית של המזוכיזם" של פרויד, את דלז' ולקאן שמתייחסים אליו, את סארטר שגם לו היה מה להגיד באופן ישיר על הנושא ועוד.. כל זה לפני שאני בכלל מתחיל להבין איך אני אישית ניגש לזה. בנוסף יש אינספור פרספקטיבות סוציולוגיות לנושא, למרות שאליהם אני לא חושב שאני אכנס בכל מקרה. אניווי, יש לי לא מעט עיסוקים בחודשים הקרובים כך שאני חושב שאשאיר את זה כפרוייקט רקע בינתיים ובתקווה שהוא יתגבש למשהו ראוי.

בינתיים אני שוקל במקביל להתחיל לספר קצת על המיניות המוזרה שלי, מאיפה היא באה ואיך היא התגבשה. זה דורש לחיות את כל המאורעות שעיצבו אותה מחדש ולכן זו החלטה לא פשוטה. יש לי תחושה שבכל זאת ובכמה הפרקים הקרובים זה מה שיקרה. אני חושב שיש לזה מימד טיפולי מסקרן ומשמעותי  ששווה את הצלילה פנימה עם כל מה שזה יכול אולי להציף.

 

היו שלום בינתיים

אוהב 

Shish​(שולטת) - טוב, אני מעכשיו קוראת נאמנה ואשמח לשמוע על השסיפורים גם בפורמט יותר שקט ומוגן.
חושבת שהתהליך שבחרת להתחיל מבורך, גם אם מאתגר לעיתים, ואנסה לעזור לך בדרך אם יתאפשר.
לפני 3 שנים
Bacchus - אני מתרגש לשמוע שיש לי קוראת נאמנה(:
בינתיים אני מרגיש שהאנונימיות פה מספיקה לי. אשמח לשמוע כל מחשבה בכל פורמט שייראה לך.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י