סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Lion

לפני שנתיים. 30 בספטמבר 2021 בשעה 21:33

ח' אמרה לי כשאנחנו חבוקים במיטה מנסים להסדיר נשימה  מה אתה אומרת אני נשלטת ? כי אני חושבת שאני ממש לא...? אני לא אוהבת שאתה קושר אותי או מצליף בי בשוט הרע שלך ! אמרה בתקיפות עם חיוך חצוף  ואני הסתכלתי עליה במבט תוהה  על מה היא מדברת ?  הרי רק לפני 5 דקות אחזתי בשערותיה מאחור ( כמו שהיא בדיוק אוהבת ) בחוזקה כשאני חודר אליה לישבנה המושלם , תכאיב לי היא אמרה אתה יותר מידי עדין   וביקשה להריח עוד מהפופרס , תחדור אלי עוד יותר חזק זה מטריף אותי , כן  הפאסיביות הזאת להיות כחומר בידי בשליטה מוחלטת שלי, כשהאצבעון  הרוקט פוקט שלה רוטט לה במקביל על הכפתור המתוק  ואני  עושה בה כרצוני עד שלאט לאט בדיוק כמו שהיא אוהבת להביא אותה לגמירה המתפרצת שלה ואני שואל אותה  ואני אומר לה בסוף תגידי לי אם זה לא שליטה אז מהיא שליטה ? 

גילוי נאות אני אוהב סקס אנאלי , זה מטריף אותי אני מכור ?!?!  גם אם אוסיף עוד 4 סימני שאלה זה לא ישנה אין לי מושג מכור או לא מכור ויש לכך לא מעט סיבות

ולא לא בגלל שאתן  יותר צרות שם או שזה הדוק יותר ,  זה שטויות !  הסיבה היא ההתמסרות הטוטלית שלה כאשר אני כובש את קודש הקודשים , " אני שלך עשה בי כרצונך" חומר ביד היוצר , כי לשליטה יש פנים רבות והן לא מסתכמות רק באביזרי קשירה מצבטים ושוטים ושאר צעצועים שאני בהחלט אוהב לשליטה יש פנים רבות יותר .

ותמיד אחרי שאנחנו מנסים להסדיר נשימה אחרי עוד  אורגזמה מטורפת ואת שוב אומרת " אני לא נשלטת נכון ?  אני מוצא עצמי מחייך ,  צוחק ומחבק אותך, נכון נכון את ממש אבל ממש לא נשלטת .  

 

 

לפני שנתיים. 30 בספטמבר 2021 בשעה 10:56

אתה זוכר שהענשת אותי ? ג' שאלה בקולה המתוק , כן ענית , אז כשלא עשיתי לך סאשן 3 שבועות , בדיוק ! היא אמרה ,   אני זוכרת שהלכתי ברחוב והגוף גרד לי רציתי שיצליפו בי ,יכאיבו , יקשרו ויענישו . חייכתי וחום של אהבה הציף אותי לשמוע את הכנות והמתיקות והאותנטיות שבה  .

אז עכשיו היא אמרה , יש לי מצב רוח אחר , אני רוצה חיבוק ולהתכרבל בתוכך כמו שבלול קטן , אני צריכה את חיבוק הדוב שלך והרכות . 

חיבקתי ברכות . 

לפני שנתיים. 28 בספטמבר 2021 בשעה 18:35

איזה תחתון ללבוש מתחת לחצאית ? היא שאלה בלחישה בסלולרי בבוקר , שמעתי ברקע את הילדים שלה ואני יודע שהיא לחוצה בבוקר לשלוח אותם למסגרת החינוכית וגם לא לאחר לעבודה .

היום את הולכת בלי , אמרתי . 

שתיקה .... בליבי ידעתי שהיא הולכת עם חצאיות צמודות מעל הברך בשילוב מגף מושלם ואני שומע את השתיקה שלה שהיא רועשת יותר מצעקה , כן אדוני היא אמרה  . ניתקתי .

בצהריים קיבלתי את התמונה בוואצאפ , לבין הוצף באהבה 

 

לפני שנתיים. 28 בספטמבר 2021 בשעה 7:16

אני כבר מכיר אותך , יודע את הגבולות, בשונה בתכלית זוגי האחרת  מהעבר את מתחברת יותר לשליטה , או יותר נכון לחוסר השליטה , לכאב הקל ולפאסיביות  , את אישה חזקה ביום יום מנהלת וזה המקום היחיד שבו את נותנת לעצמך את הדרור להשתחרר ,את פחות מתחברת להשפלות לסצנת העבד אצלך זה שונה . ואני מתאים את עצמי לתשוקותיך והגבולות שהצבת לנו ללא מילים , מוביל אותך בדרך כשאת קשורה פיך סכור ענייך עטופות ברצועת משי שחורה , נותן לשוט ללטף את גופך , את מקמרת את הגב בצפייה להצלפה שלא מגיעה , ואז מלטף אותך בשוט השני הרצועות העדינות שלו מחליקות בין ירכיך זוחלות בין פלחי ישבניך המושלם , אני רואה את הכמיהה  הציפיה והתשוקה להצלפה המענגת ובדיוק כשאת לא מוכנה היא מגיעה , האנחה שלך מגרה אותי אני יודע שאת רוצה שאגביר קצב אבל התשובה היא לא, אני מחליט כמה ובאיזו עצמה, הופך אותך על גביך כולך עקודה וקשורה השוט מלטף את שפתיך התחתונות המושלמות היפות , הצלפה עדינה שמקפיצה לך את הכפתור המושלם והאהוב עלי כל כך .. אני שומע את תשוקתיך ונותן ללשוני ללקק את ירכיך את מזיזה את אגניך קשורה ככל שתהיי קשורה  את תמיד "בועטת " מנסה להצמיד את הדגדגן ללשוני בלי שתקבלי אישור לכך , אני עוצר ומייד מצליף את נאנחת ומבעד לכיסוי העניים והפה שסגור אני רואה חיוך מתגנב . שובבה את , מנסה בכל כוחך להמשיך ולנווט גם כשאת נשלטת , והעונש מייד מגיע בסידרה מושלמת של " ספאנקינג" הצלפות בדיוק במקום הנכון , כן כן אני יודע שמחר את בעבודה ואסור שיראו סימן ולו הקטן ביותר אל דאגה אהובה שלי  , אני אוהב אותך כשאת כולך שלי מתמסרת ודואג לך אפילו יותר ממה שאת תדאגי לעצמך .  לא יראו כלום! 

את על המיטה , על ברכייך ידיך קשורות לאחור מחוברות לרגליך הקשורות אף הם , עניך מכוסות אני תומך אותך בכריות רכות מתחת לבית החזה חשוב לי שתהיי נינוחה שרירייך רפויים גם כשאת לא בשליטה כלל  , מסיר את מחסום הפה ונותן לפנייך לדעת מבלי שתראי שהזין שלי סמוך לשפתייך , את מחפשת אותו מנסה ללא אישור שלי שוב , ההצלפה מגיעה מייד כתגובה  ואת נאנחת "הרשתי לך ? " אני שואל בקול עמוק ורך ? את מהנהנת בלא עם חיוך קל  וחצוף  אז תחכי בסבלנות אני אומר פעם הבאה העונש יהיה חמור מזה ומצליח בך שוב , אני מקרב את כוס היין הלבן הקר לפיך כדי להרוות את צמאונך ואז נותן לך למצוץ את זקפתי , את קשורה אבל ישבנך מזדקר, ואני עובר אחריך השוט בידי מסתכל עליך בתשוקה ואהבה ....   

לפני שנתיים. 24 בספטמבר 2021 בשעה 9:38

דחף מיני ותאווה תמיד היו חלק ממני , כמו גם הרצון להעניק ולדעת שאת שם מסתחררת , להיות קשוב לענייך לשפתיך לגופך , לפעמים עד כדי כך שהזזתי את תשוקותי ותרכזתי רק בך . 

והם הסתכלו עלי במבט האומר איזה אוףףףף למה ?  , איזה חוזק הוא בטח יקרע אותי לגזרים , ואני בחיוך שקט מפרק לך את התפיסה ומענג אותך בעדינות בלשוני , וולו רק לראות שכולך הנאה או הפתעה שלא נאמר אכזבה . הרי ציפית לסקס חייתי אז למה הוא מלטף .... 

ולפעמים אני הופך את עורי ומוציא מהמזוודה השחורה המיוחדת את האני השני שלי, ואת מחכה לי בחדר בדיוק בדקה שנאמר לך , על ברכייך זקופה , ראשך שמוט קצת לפנים שעריך השחור  מכסה את פניך , החדר נעים רק הנר החם שלי דולק ומאיר באור רך את דמותך , המוזיקה מחשמלת .

אני ניגש אליך מאחור , את עירומה על ברכייך כפי שצוותי עליך, היית מוכנה בדיוק בזמן ולא צפויה לעונש , לטפתי אותך ברכות הרגשתי את עורך סומר חידודים חידודים זה ריגש אותי  כי גם אני התגעגעתי למגע של עורך אליך שפחה אהובה שלי  , סוגר את עניך בכיסוי המיוחד שלי , מרים אותך ברכות ומושיב אותך על 4 על המיטה הרכה , ואז מתחיל לקשור ידיים בתחילה לאחור רגליים ועוד ... , בוחר את השוט הנכון הרך על רצועות העור משי , ליטוף רך  כשזרועות התמנון של השוט עוברות על גביך ובין ירכיך , את מוציאה הברה של עונג למרות שאסור לך , רק כדי לאתגר אותי לשלב הבא , חוסם לך את הפה בסוגר המיוחד שקניתי לך , לא לפני שמוודא שאת נושמת היטב דרך האף , שואל אם את זוכרת את מילת / סימן הקוד שלנו להפסקה , את מהנהנת באישור , וההצלפה נוחתת ברעש מצמרר , אני מחייך לעצמי הרעש של השוט המיוחד מרטיט  ורועש הרבה מעבר לכאב המתוק שהוא משאיר על ישבנך , 

ידי מלטפות אותך שפתי מנשקות את ענייך , הלשון שלי עוברת ליד ירכיך רק כדי לראות איך את מתעוותת ומנסה להזיז את הכפתור הקסום שלך  הדגדגן המתוק שלך לכיוון הפה שלי , אופס טעית  ! את לא מנהל פה את ההצגה, את חרגת מסמכותך והעונש מייד מגיע על חוסר האיפוק המתוק שלך , המצבטים עם החרוזים התלבשים לך על כל פטמה ועל השפתיים ( התחתונות ) , ואני אומר לך ברכות איפה טעית ולמה העונש הגיע , עובר למצליף השני , הוא חד יותר מלטף אותך ואז בום הצלפה חדה ועוד אחת , ואז כשגופך קמור ממתין לנחיתת השוט הנוספת לא קורה דבר , גופך דרוך ששששששש  המתנה , ופתאום הלשון שלי שוב סביב ירכיך , מקווה שלמדת את הלקח ולא תנסי להזיז את האגן בתשוקה בלתי מרוסנת ולתת לדגדגן שלך פינוק מלשוני, עוד לא! אני מכתיב את הקצב . התנהגת יפה , ואת מקבלת עינוג ארוך מלשוני  כשאת כפותה ברגליך וידייך .  עוצר .  עניך סגורות מקרב את כוס השמפניה לשפתייך משחרר את הכדור מפיך ונותן לך ללגום ולהרוות את צמאונך .

לוחש לך .......  ואת מהנהנת 

וממשיכים לשלב הבא ( בבלוג הבא שלי )