אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים מהעבר העתיד והווה

סיפורים אירוטיים על חוויות בשלל צירי הזמן.
חלקם שונו מעט לטובת הסתרת הזהות של המשתתפות.
לפני שנה. 28 ביוני 2022 בשעה 11:48

היא נכנסה לאולם הגדול ללא חשש. בן זוגה מלווה אותה בשלווה. לאחר כוס יין הם התישבו בספסל פינתי והתעסקובשלהם, בוחנים את הסביבה ואת הקהל.

לפתע בזווית העין היא ראתה או דמיינה את דמותו. כשהביטה שוב הוא נעלם כלא היה והיא התחילה לחשוב שאולי באמתדמיינה.

מאוחר יותר ברחבת הריקודים, היא ובן וזגה רוקדים צמוד, מחובקים, מבושמים וחרמנים. ריח הבושם המוכר מדגדג להבאפה ומושך אותה לכיוון לא ידוע, למחשבה אסורה, לחטא הדמיון. היא מסובבת את ראשה בבהלה ומחפשת אחר דמותו, מחפשת את אשר חשקה בין רגלייה הרטובות. הסירה את חששותיה כשעינייה לא מצאו את אשר חפצה נפשה.

שניהם ניגשו לחדר החשוך שמעבר לרחבה, מצאו את הספה נוחה ונשכבו מלאים בתשוקה. שניהם עסוקים אחד בשנייה, אחת בשני. היא מתיישבת עליו ומשחילה את איברו הזקור לתוכה. היא מרגישה אותו פועם בתוכה ובבת אחת היא מרגישהציפורן חדה רצה על עמוד השדרה השלה. ציפורן שהיא מכירה היטב. ציפורן שמרטיטיה את נשמתה.

היא פותחת את עינייה לבדוק אם ההרגשה אמיתית או שוב זה רק חלום. אין איש סביבה מלבד בן זוגה מתחתיה ובתוכה, מתענג מהרגע. היא עוצמת שוב את עינייה ומתרכזת בשלה. כף יד מלטפת את כתפייה ומחליקה אל צווארה. אט אטמתהדקת ומעטה את כניסת האוויר לראותיה. היא מתחילה להתנשם בכבדות. כף יד גדולה מתווספת ללטף את עכוזה וכמושד משחת לוחץ ומחלחל את כולו לכבוש את גופה ואת מחשבותיה. היא מרגישה אותו בתוכה, גדל ומתעצם ומתקשה. הכלסביב מתערפל ומחשיך ורק זוג עיניים גדולות וחומות מביטות הישר אל תוך עינייה היישר לנשמתה. היא נסחפת למקום בוהוא רוצה אותה. למקום בו היא רק שלו. למקום בו היא מלכה חסרת אונים בין ידיו.

הצלפה חדה ונושכת בישבנה מבלבלת אותה ומחזירה אותה לקרקע. חזרה למציאות. היא מיישרת מבטה ורואה את מהשכל כך חששה לראות.

גבוה, מאוייר בפניו כמלאך המוות, גופו החטוב והשעיר עירום מלבד לחצאית העור הספרטנית ומגפים שחורות עד הברכיים. שיערו המאפיר,ארוך ומשוך לאחור, מבריק מול האורות האדומים של החדר החשוך.

היא רועדת מפחד, היא חוששת ממה שהיקרה, ממה שיראה. הוא מתקרב וחולף על פניה כאילו לא היתה ורק קצוות השוטהשחור מלטפות אותה בקלילות ובטעות. היא המומה ופגועה, מבולבלת ומפוחדת. עינייה מתבייתות בו בעוד הוא ממשיךללכת ומתרחק אל קצהו השני של החדר. שולף את השוט שחור התלוי על מכנסו ומחליק אותו אל אישה עירומה לחלוטיןהקשורה לצלב בידייה, בקרסולייה ובמותניה. ישבנה בולט החוצה ומשתוקק לכאב.

היא מפסיקה את המשגל עם בן זוגה שאינו מבין מה קורה וניגשת לצפות במתרחש. קול השוט השורק בעודו חותך אתהאוויר מוכר לה עד מאוד. קול הנפץ של העור השחור המצליף בישבן החשוף גורם לה להתכווץ ולהתגעגע אליו עוד יותר. היא שומעת כל הצלפה כאילו קוראת בשמה. היא מרגישה על גופה כל הצלפה שהאישה האחרת חוטפת. היא רואה אותושולח את ידו על בין רגלייה ומחדיר את אצבעותיו, משחק ומדגדג ומענג. היא רואה אותו נצמד אליה ומנשק בנשיכות קלותאת עורפה. היא מרגישה איך הזין שלו מתקשה כשהוא חודר לישבנה. היא מדמיינת שהיא קשורה לצלב ולא מביטה מהצד. היא מביטה בכמיהה שאולי הוא יסובב את ראשו ויראה אותה מחכה לו, מבקשת אותו, זקוקה לו.

אישה נוספת ניגשת אליו כאשר הוא מנגיש את אצבע ידו המזמינה. כורעת לידו ומניחה ידייה על ברכייה ומצפה לבא.

הוא שולח אגודל לסנטרה ופותח את פיה לרווחה, דוחף אצבע בכדי שתמצוץ. אינו מסיר את עיניו מעינייה ושולף את עצמומהאחרת, דוחף את הזין הזקור והקשה שלו אל פיה וגומר, ממלא את גרונה בנוזלי גופו החמים. היא רואה את הכל מהצדומתחילה לדמוע, היא מרגישה לבד בעולמה ומאבדת הכרה ומתעוררת במיטתה ליד בן זוגה המחבק.