שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

He Doesnt Askחשבון מאומת

ילד קטן-ילד גדול

הילד הקטן שבי מתרגש
אני יודע למה הוא מתרגש.
כי הפסקתי להתכחש אליו.
49 שנה שאני מנסה לאלף אותו,לחנך אותו, לסמם אותו רק שישתוק!!!
נסיתי ליצור לו כלוב מזהב והוא המשיך לטלטל אותו.
ימים ולילות הייתי מעביר אכול משני תודעה כדי לא לשמוע את הקול שלו.
"תוציא אותי מפה" הייתי שומע את הזעקות שלו.
והילד הגדול מתכחש.
הילד הגדול חושב שהוא "מקולקל" והזעקות האלה שהוא שומע הם סתם עוד רעשי רקע.
התדרים שלהם אף פעם לא היו משודרים באותה האנרגיה,תמיד יש פער.
אם יש פער איך תהיה הרמוניה?
הילד הקטן שאף פעם לא היה נראה, מתעקש שהילד הגדול יראה אותו ויקשיב לו, כי גם לו יש חלק במכלול הוא לא רק בורג קטן.
ופתאום שקט.
הילד לא צועק, הילד לא מטפס על הקירות הכלוב, הוא יושב ומשחק ומזמזם שיר לא מוכר.
אני מנסה לשמוע את המחשבות שלו ואני לא מצליח כי יש שם שקט.
מין שלווה פנימית כאילו האתגר הסתיים, ועכשיו רק נשאר לחדד את המסר.
אני מרגיש צמרמורת כשאני כותב את זה, כנראה כי התדרים שלי ושלו משדרים ביחד סוף סוף.
קבלתי אותו, אמצתי אותו, חבקתי אותו.
לפני 4 שעות. יום שבת, 6 ביוני 2026 בשעה 15:28

אתמול. יום שישי, 5 ביוני 2026 בשעה 9:11

בא לי לחבק אותך
בא לי להתכרבל איתך
בא לי לנשק אותך בתאווה אין סופית
בא לי לעשות איתך סקס עד ששנינו נופלים סחוטים.
בא לי לספר לך איך היה היום שלי
בא לי שתשאלי אותי שאלות מפגרות ואני אענה לך עליהם תמיד עם אותה סבלנות.
בא לי שתסתכלי עלי ותמיד תצליחי לראות את הילד השובב שקיים אצלי בפנים ולא את המבוגר האחראי שמדבר כרגע.
בא לי שתשתפי אותי בכל הסודות,הפחדים,התשוקות,והחרדות שלך.
בא לי שתרגישי מוגנת אצלי בחיבוק.
מוזר?

שלשום. יום חמישי, 4 ביוני 2026 בשעה 15:11

אבוש, אני רוצה שתכין לי אלפחורס לכיתה מחר

הקטנה שלי אומרת לי שנכנסת לבקר אותי אתמול.

מחר חוגגים לכל הבנות שהיה להם יום הולדת בחודש האחרון.

אז הנה אלפחורס

לפני 3 ימים. יום חמישי, 4 ביוני 2026 בשעה 2:28

לפני 3 ימים. יום רביעי, 3 ביוני 2026 בשעה 9:33

לפני 5 ימים. יום שני, 1 ביוני 2026 בשעה 13:19

מאחורי רוב המסכות לא מסתתר סוד גדול.

בדרך כלל מסתתר שם צורך.

הצורך בנראות

הצורך בשייכות

הצורך במשמעות

הצורך בהכרה.

מעניין אותי כמה אנשים בכלל מודעים לצרכים שמנהלים אותם.

אני לא כועס,אני פגוע.

אני לא אדיש,אני מפחד.

אני לא צריך תשומת לב,אני צריך שיראו אותי.

 

כשהצרכים שלנו לא מקבלים מענה,הם מתחילים ללבוש צורה.

עם השנים הם הופכים לדפוסים.

הדפוסים הופכים להיות משקפיים שדרכם אנחנו מסתכלים על העולם.

אחרי מספיק זמן אנחנו כבר שוכחים שהם שם.

 

 

לפני 9 ימים. יום חמישי, 28 במאי 2026 בשעה 23:30

לפני 10 ימים. יום חמישי, 28 במאי 2026 בשעה 4:09

לפעמים סתם תוהה לעצמי כשאני נמצא מול מישהו אם הוא יודע שאני מצליח לקרוא אותו?

את האנרגיה שהוא משדר,את סגנון הדיבור שלו,את המימיקות הקטנות בפרצוף שלו,את שפת הגוף שלו.

המוח שלי התרגל לעשות הכל לבד

עוד לא החלטתי כמה זה טוב או רע לדעתי זה עניין סובייקטיבי.

אי אפשר להתעלם מזה.

ברכה או קללה?

מה שבטוח זה שאני מצליח  לראות דרך הערפל שאנשים מפזרים כדי להסוות את הבפנים שלהם.

 

אולי בגלל זה אני מעדיף אנשים שלא מפחדים שמישהו יראה אותם באמת

לפני 10 ימים. יום רביעי, 27 במאי 2026 בשעה 13:27

לפני 12 יום. יום שני, 25 במאי 2026 בשעה 13:36

מוזר איך שיחה אחת טובה משנה את כל הוויב של היום.

ופתאום הכל נהיה יותר שקט