אחרי שבוע עמוס וגדוש מעבר לים, שהמשיך עם ימים עמוסים גם כאן, מתוכנן לנו ערב רגוע בבית עם היין האהוב עלינו.
אבל איפה הבעיה?
הבית פשוט מג'ייף, לפחות בסטנדרטים שלי, אז תוך כדי פגישות וטיפול בבעיות בעבודה, מצאתי את עצמי מפרפר בבית ומארגן ומנקה אותו לקראת הער.
ולא, עדיין לא סיימתי...
למעשה אני עדיין עובד, אז את הפוסט הזה אני כותב תוך כדי פגישה.
חשבתי לעצמי לרגע שאולי דווקא היה רעיון טוב לענות לאחת ההודעות בהן הוצע ניקיון הבית, אבל אז נזכרתי שאני כל כך קונטרול פריק שאני לא מוכן שאף אחד או אחת יעשו משהו בבית שלי, שבטעות לא יזיזו לי משהו 3 ס"מ שמאלה (או משהו בסגנון)
נו, שולט בלאי...
אבל מראש הצהרתי שאני רק איתה, לא רואה שום אופציה לשלוט באף אחת או אף אחד שאינם היא

