ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הצד האפל של לונה

לפני 5 שנים. 9 באוקטובר 2018 בשעה 16:03

לפעמים אני רוצה לצייר את החיים שלי אחרת. עם המון פרחים ורודים וסגולים, קטנטנים כאלה, שקיעות אדומות ויללות חליל, שהופכים את החיים לנשימות עמוקות ורומנטיקה דביקה. אני רוצה לחיות רחוק ממני, להתבונן במי שאני ולהתגעגע אלי, לאהוב אותי. אני רוצה להפוך למישהי אחרת בלי חלקים משופשפים או שרוטים, מישהי רגועה ומאוזנת כזו של אור ואהבה. אבל אני יודעת שזו פנטזיה, זו אפילו אחת שהיא לא מוצלחת במיוחד. אז אני נשארת אני, וחיה כל כך קרוב אל עצמי עד שאני יכולה להריח את הטינופת של המחשבות שלי, ואת ריח הכוס האדום משפשופים שלי בגללך. אני נשארת אני שזוחלת אליך שוב, מייחלת למבט האפל שלך ולזה שאתה יודע לטפל בטינופת שאני. זה לא משנה אם אני מתנגדת לפעמים, גם לא משנה שאתה מסביר לי שאין כל קשר בין מה שיש לנו ובין אהבה, לא משנה שאתה מסביר לי שאהבה זה משהו שקורה עם נשים, ולא עם כלבות. אם אני נעלבת מדי, אתה מאפס לי את הצורה עם כל כך הרבה סטירות, עד שהכוס שלי מבין את ההגיון שלך. אחר כך אתה פותח לי את הגרון, כשאתה מבהיר לי שאני לא צריכה לחיות באשליות שאני יותר מזיון גרון, כי אשליות זה לא טוב. אתה יורק על הפנים שלי כשאתה אומר את זה, מוציא את הזין הרטוב מהגרון שלי, מורח אותו על הפנים שלי וצוחק. בסוף אתה מכניס את הזין חזרה לגרון שלי, נדחף כל כך עמוק עד לביצים ולא אכפת לי שאני נחנקת והעיניים שלי יוצאות מחוריהן, כי אני יכולה להרשות לעצמי לבכות בשקט, ולעשות את עצמי כאילו שאלה דמעות שקשורות לצורך להקיא, ולא לצורך לחיות באשליות.

לפני 7 שנים. 27 בפברואר 2017 בשעה 6:22

הוא אמר לי

עיניו טובות

אבל מבטו רחוק

אנשים בודדים מתלפפים

על חלקי אנשים אחרים,

על פיסות נשמה.

אנשים נעים בתוך מדבר הבדידות הפרטי שלהם

מפתים אל פתחם

טרף

שיעשה בהם משמעות לרגע

תרים אחר בדידות השוכנת בין סדקיו

כדי לשפוך פנימה

מהכאב שלהם.

הוא הביט בי לרגע

ואמר ש

אני עוד אלמד

שכאב הוא הדבק הטוב ביותר ביקום.

אני שתקתי

לא סיפרתי

שהסדקים שלי כבר

למדו.

לפני 9 שנים. 11 ביוני 2014 בשעה 4:34

בארוחת הערב עם המשפחה אני רואה שבעלה של אחותי מסתכל לי בזרוע, במקום שנשכת אותי. הוא שואל מה זה הסימן הזה, ואני אומרת שקיבלתי מכה בשפיץ של רהיט. אני מתבוננת בסימן הכחול סגול שחור, והוא אומר שזה לא נראה כמו מכה משפיץ של רהיט. אני מושכת בכתפיים. אחר כך אני הולכת לחדר ומלטפת את הסימן. זה לא יהיה סימן קבוע כמו הכוויות שלך עלי, אבל תמיד מרגש אותי לשאת עלי משהו ממך.

לפני 9 שנים. 9 ביוני 2014 בשעה 4:38

לפעמים כל מה שאתה צריך זה חורים שזקוקים לך, ואתה אוהב להחליק אל תוך הריק ולשחק בו. אני שואלת את עצמי מה ההבדלים בין החורים שזקוקים, ואם חורים מאוהבים מתוקים יותר או כבושים יותר. אני זוכרת איך הוא ואני הסתכלנו בכם, רואים איך בדרך שלך אתה מתחיל לבנות בה את הריק הזה, לחמם אותו ולהמתיק אותו. אתה רק חייכת אלינו כשהיא זנחה את העכבות שלה וניסתה להחדיר את כל הזין הגדול שלך לגרון שלה. אני חושבת שהוא נשבר כשהוא ראה אותך עוצר, מורח אותה ברוק של עצמה, הופך את הפנים שלה לעיסה של איפור, רוק, ומבט בוער ורעב. הוא באמת קצת נשבר, אבל במקום לבכות הוא הוציא את הזין שלו וסחט אותו כאילו שהוא הכאיב לו. אני ראיתי את האצבעות שלך כבר פותחות אותה, ונזכרתי כמה אתה אוהב להחליק אל תוך הריק הזה. וככה, פתחת בתוכי ריק, כשאתה משכיב אותה על הבטן, מכוון את עצמך לישבן המורם, וממלא אותה.

לפני 9 שנים. 8 ביוני 2014 בשעה 20:12

הגודל שלך

אני פשוטה למטה

תחתיך

מקווה את תשוקותיך

ואתה עומד

נפיל שבנפילים

מתניי בין קרסוליך הנטועים

עיניי מכושפות

מול עיניך

אינן משות מהן.

אינך צריך לומר לי

ידי נשלחת

אל בין ירכיי

מועכת אל תוכי כאב

ומייצרת עונג

ואני מחכה

לצעקה שלך

שמתיזה אלי תשוקות

אפלות כל כך

כדי לרעוד איתך

בגלים רטובים

משתוקקים

את האפסות שלי

מולך.

 

לפני 10 שנים. 30 בינואר 2014 בשעה 20:56

לפעמים אני חולמת את הפחדים שלנו

עוצמת עיניים חזק

ורואה בתוך החושך שבתוכי

אני מבינה

ברגע אחד

כל מה שאנחנו היינו אי פעם

זה בשר מדמם

שנתלש

נלעס

ונבלע

אני בשלך

אתה בשלי

עד שהפחד מזיע בי

זועק את המובן מאליו

ואני

לא יודעת

מה יקרה כשנשבע.

לפני 10 שנים. 22 בנובמבר 2013 בשעה 15:56

שולח אותי להביא פעמיים הפוך ואספרסו כפול מהקפה שלמטה. היא רוצה גם טוסט עם בולגרית עגבניה, זיתים שחורים ופסטו. בחורה עם תאבון. כשאני חוזרת מלמטה אני רואה אותו מלטף את הראש שלה בין הרגליים שלו, ואותה יונקת ממנו חלבונים. אני מסדרת יפה הכל על השולחן ומחכה שהוא יסיים לנעוץ את עצמו פנימה לתוך הגרון שלה, ויתפרק. אני לא רוצה שהקפה שלו יתקרר.

לפני 10 שנים. 20 בנובמבר 2013 בשעה 18:31
אני רץ על הגשר 
והילדים אחרי 
יונתן 
יונתן הם קוראים 
קצת דם 
רק קצת דם לקינוח הדבש 
אני מסכים לחור של נעץ 
אבל הילדים רוצים 
והם ילדים 
ואני יונתן 
הם כורתים את ראשי בענף 
גלדיולה ואוספים את ראשי 
בשני ענפי גלדיולה ואורזים 
את ראשי בניר מרשרש 
יונתן 
יונתן הם אומרים 
באמת תסלח לנו 
לא תארנו לעצמנו שאתה כזה.
     

יונה וולך

לפני 10 שנים. 6 ביולי 2013 בשעה 5:56

המתק שלך שזולג לי במורד

הגוף בזרמים לבנים

מטיח בי

את הצורך בכאב

שהזרקת בי

זמן קודם

זה

שגרם לי לומר לך

עד כמה תעשה בי

ואשאר שלך.

לפני 11 שנים. 4 בדצמבר 2012 בשעה 4:09

המחשבה הזו שהיא מרוחה בין הירכיים שלך, פוערת בי חור שחור בבטן. אני מזהה אותו,  את הפחד. הוא מזדחל אל תוך המוח, דרך עמוד השדרה. אחר כך זה הופך ליללה דקה, ואני נשטפת בתחושות האלה: תסכול, אהבה, גירוי מיני. זה מבלבל, אתה יודע? זה מבלבל. ואני יודעת שאחר כך היא הביטה בך במבט המאוהב הזה ששמור רק לגברים מאוד מאוד מסויימים. ואני יודעת שאתה אחר כך חייכת אליה, כי אי אפשר שלא. אני יודעת שזה מה שקורה שם, וזה מה שקורה להן כי ככה זה כשהחומר שלך מטפטף על החומר שלהן. ואני יודעת כמה אני רוצה להיות שם, מנשקת לך את הביצים ושוטפת אותן בדמעות המתוסכלות שלי. זה המקום שלי, אני אומרת לעצמי, זה המקום שלי וממילא אין מקום אחר שאני רוצה בו, אם הוא רחוק ממך.