ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חמממ....

לפני 5 שנים. 5 ביולי 2018 בשעה 12:33

למחרת התעוררנו די מאוחר. המשכנו לשכב וליהנות במיטה עוד איזו שעה, התחבקנו, דיברנו התנשקנו, וסתם חצי ישנו אחד ליד השנייה.

אחרי שקמנו אכלנו קצת ארוחת בוקר, הכנתי לנו חביתה עם כל מיני גבינות.

כשהחלטנו לצאת היה כבר קרוב לצהריים. היה יום שמשי יחסית אז התלבשנו קליל. היא לבשה שמלה, את השמלה מאתמול, ואני ג'ינס וחולצה. היא הכינה לנו כמה סנדוויצ'ים בסלסלה והלכנו לטייל בפארק.

הפארק היה די רחוק אבל לא מיהרנו לשום מקום, הלכנו, דיברנו על החיים, עצרנו ליד פרחים וצמחים יפים.

הגענו לפארק אחרי בערך שעה, היינו קצת עייפים אז מצאנו פיסת דשא ליד עץ והתיישבנו עליו. אני נשענתי על גזע העץ והיא ישבה לי על הברך עם הצד כלפי, ואת הפנים סובבה אלי.

ליטפתי לה את הגב, את הרגל, היא סגרה את עיניה ונשענה עלי. זה היה רגע ממש נעים, לא ארוטי, לא סקסי, אלא פשוט נעים. רגע ששני אנשים פשוט נהנים בו להיות ביחד.

אחרי קצת מנוחה שוב התחלנו ללכת, לאורך נחל שזרם ממש דרך הפארק. עברו לידינו אנשים מבוגרים שעושים ספורט, הורים עם ילדים, ואפילו כמה זוגות. כל הדרך הלכנו כשהיא מחבקת את הזרוע שלי ונצמדת אלי.

נעצרנו כמה פעמים להסתכל על ברווזים, צבים ושאר החיות שרובצות קרוב לנחל. היא שמחה כמו ילדה, והתלהבה מכולם. <<טוב היא עדיין ילדה>>  חשבתי לעצמי, למרות שגם אני הרגשתי קצת כמו ילד לידה, במיוחד כשהוצאתי קצת לחם מהסלסלה וניסיתי להאכיל ואפילו לתפוס איזה ברווז. היא ממש צחקה כשהברווז אחד הגיעה אלי מאחורה חטף לי את הלחם מהיד וברח, ונשארתי רק עם השקית ביד.

המשכנו לטייל כשברגע מסוים ראינו בצד מן חורשה קטנה, אפילו לא חורשה, אלא פשוט אזור עם יותר עצים ושהשביל לא עובר דרכו. שאלתי אותה אם היא רוצה ללכת לראות מה יש שם, היא לא ענתה רק הנהנה בראשה בסימן של כן ותפסה את היד שלי יותר חזק, אפילו דקרה עם הציפורניים.

הלכנו לעומק העצים, הדשא פה כבר היה גבוה יותר, קצת פראי, המשכנו לאזור עם כמה עצים צמודים ועץ אחד שחצי נפל. העלים שלהם יצרו מגן טבעי, מגן מעיניהם של מי שהולך על השביל במרחק של כמה עשרות מטרים משם. מאחורי העלים היה אפשר לראות את מה שהולך על השביל, אבל מהשביל כבר לא ראו את מה שהולך בפנים.

הנחתי את הסלסלה עם האוכל על הדשא, הסתובבתי אליה ונישקתי אותה. נישקתי אותה בתשוקה כאילו שלא התנשקנו מהבוקר. נישקתי אותה הרבה זמן. תפסתי אותה חזק בתחת דרך השמלה והתחלתי לנשק את הצוואר שלה, היא נשענה עלי וליטפה לי את הראש מאחור ואני שיחקתי לה בתחת.

משכתי את השמלה מאחורה כלפי מעלה כך שהתחת החמוד שלה נחשף, והתחלתי למשש אותו, ללטף אותו, עד שהכנסתי יד אחת לתוך התחתונים שלה מאחורה, הגעתי איתה ממש עד הכוס שלה, כך שהאצבעות שלי הגיעו אל החור הקטן והרטוב שלה. והוא היה ממש רטוב, שמעתי אותה גונחת בזמן שאני משחק לה לידו, מלטף ממשש, לוחץ ועוזב. היא ניסתה לגנוח חלש שאף אחד לא ישמע, אבל אני שמעתי היטב, וכבר לא נשאר יותר מקום במכנס בשביל הזין שלי.

לקחתי את היד שלה והכנסתי לתוך המכנס שלי מקדימה. היא הבינה ישר מה אני רוצה והתחילה לעשות לי ביד. זה לא היה כל כך נוח, אבל המצב הזה שבו אני משחק לה בכוס והיא לי בזין, בזמן שבמרחק קטן יחסית עוברים להם אנשים היה נורא מגרה. רק נשאר לנו לקוות שהם לא רואים בדיוק מה קורה מאחורי העצים, אלא סתם רואים זוג מחובק, מצד שני גם אם רואים משהו… למי באמת אכפת?

כבר הרגשתי איך היא מקדמת אותי לכיוון הגמירה, למרות שהתנועות שלה לא היו הכי מקצועיות, ולמרות שלא היה כזה נוח בג'ינס, אבל הייתי כל כך חרמן. היא גם הייתה כמוני, חיבקה אותי חזק, נישקה לי את הצוואר, נשמה בכבדות, אפילו פתחה את הרגליים יותר והרימה את החצאית יותר גבוהה.

כשלפתע ראיתי משהו עף לכיוונינו, נופל על הרצפה ומתגלגל. זה היה כדור, וילדים רצו אחריו. זה אומנם היה יחסית רחוק מאיתנו, אבל הייתי בטוח שהם כבר יוכלו לראות מה אנחנו עושים מעבר לעצים. וזה לא משהו שאני רוצה שילדים יראו.

הוצאתי את היד מהתחתונים שלה, הורדתי לה את החצאית למטה. היא לא שמה לב למה שקרה, ולא הפסיקה לעשות לי ביד, הסתכלה עלי בפליאה קלה, הפנים שלה היו ממש אדומות.

"מה קרה?" היא שאלה

הנהנתי לה לכיוון הילדים, היא קצת נבהלה ושאלה מה עושים. אמרתי שדבר ראשון כדאי שהיא תוציא את היד מהמכנס שלי. היא הסתכלה למטה וצחקקה, היא לגמרי שכחה ממנה.

צחקתי גם אני, זה היה מין רגע משעשע כזה, ממש כמו בסרטים. הרמתי את הסלסלה, הסתכלתי עליה, אמרתי שיש לי משהו טעים להביא לה והבאתי לה את האצבעות שלי שזה עתה היו בכוס שלה, היא חייכה חיוך שובב ומצצה לי קצת את האצבעות. אחרי זה התנשקנו והמשכנו לטייל.