סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Black Iris III

לפני 4 שנים. 28 באוקטובר 2019 בשעה 18:26

1. יש לי סמינר הסמסטר. אני צריכה להציג מאמר מול הכיתה באנגלית ואני צופה שזה הולך להיות הרגע שכולם סוף סוף יגלו שאני בעצם מתחזה שהסתננה לשנה ג' בטעות.

2. התחלתי לחפש עבודה. מקצועית כזאת, אמיתית. יעני בהייטק. אין לי שום פרויקט להצהיר עליו, יש לי שפת תכנות אחת בארסנל, ואין לי עדיין קו"ח באנגלית. את הכל אפשר לתקן, אבל זה הרבה לתקן. וכמובן, יש את הבעיה שאני מתחזה שהסתננה בטעות לסוף תואר.

3. התחלתי לדבר עם מישהו באוקיי קיופיד, והוא לא יוזם פגישה. ואני יודעת שיכול להיות שהוא ביישן, ואולי הוא רוצה לתת לי להכתיב, והוא בסך הכל ג'נטלמן, אבל אני צריכה שירביצו לי במיטה. בחורים נחמדים לא מרביצים במיטה.

4. בגלל שאני בעצם מסתננת בתואר, ולא באמת יודעת כלום מהחיים שלי, הממוצע שלי לא יספיק כדי שאוכל להתקבל שנה הבאה לתואר שני. לכן, החלטתי לקחת כבר מעכשיו קורס מתואר שני, במטרה להראות להם שאני לא טיפשה, ויכולה לקבל ציונים גבוהים. מן הסתם שזה ילך לפח ואני אכשל וכל התכנית המפוארת שלי תבוא בעוכרי.

5. אני אמורה לקבל מחזור.

 

 

 

Deadpool9 - בהצלחה בסמינר! מוזמנת לשאול לקבלת טיפים וכו' (תואר באנגלית וזה).
מתחזה או לא, נראה על פניו ששכל יש. זה מה שחשוב.
לפני 4 שנים
Chimaera - יש בחורים נחמדים שגם מרביצים במיטה.
בהצלחה בלימודים!
לפני 4 שנים
MyLexicon - תסמונת המתחזה... יש מצב שזה ב dsm ... מאוד נפוץ בהייטק.

לגיטימי סהכ.
לפני 4 שנים
Renaissance Girl​(נשלטת) - אני המצאתי את זה
לפני 4 שנים
James Bondage​(מתחלף) - 1. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%A1%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%96%D7%94

2. https://en.wikipedia.org/wiki/Impostor_syndrome

3. תתפלאי. את אומרת את זה מניסיון, או שזאת דעתך ולכן לא נתת לאף אחד מהם אף פעם הזדמנות להרביץ לך במיטה? (הערת אגב: על מזרון האימונים פגשת בחורים טובים שמרביצים? היית משערת שזה יקרה לולא היה לך את הניסיון? מה ההבדל?)

4. בהצלחה לך.

5. בהצלחה לך.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י