שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 21 שעות. יום שישי, 5 ביוני 2026 בשעה 22:57

המחיר המלוכלך של הבטון: מה קורה כשהעוגן צריך להחזיק את עצמו? קו ברור, כמעט חותך, קיר בטון לא משנה פוזיציה. אמרתי שאצלנו מקבלים הגנה נקייה ועקבית, ושמי שמזגזג בין הקצוות עושה את זה מאגו ועצלנות רגשית. קל מאוד לכתוב מילים כאלו כשהכל יציב, אבל אם אני רוצה להיות אמיתי עד הסוף ולצאת מאזור הנוחות של המוביל המושלם, אני צריך לדבר על החושך של התפקיד הזה. על הדם שמקיאים כדי להישאר הקיר הזה כשהעולם בחוץ קורס, ובעיקר על המקומות שבהם התשוקה והחרמנות פוגשים את האחריות הכי כבדה שיש.

כי הנה אמת שאף דום לא אוהב להודות בה, גם לקיר בטון יש ימים שהוא מרגיש כמו חול.

הנשים שהיו בחיי, בין אם הן ליטליות ובין אם הן נשלטות, תמיד העריצו את השליטה העצמית שלי ואת יכולת האבחנה והניתוח של סיטואציות. הן ידעו שאני קורא אותן עוד לפני שהן קוראות את עצמן. אבל להחזיק את המוניטין הזה, להיות הגבר ששום דבר לא מפספס ושום דבר לא מערער אותו, זה משקל מטורף.

ויהיה לא נכון להגיד שאני חסין, או שאני איזה מלאך שנולד מושלם. עם כל השליטה העצמית שלי, גם אני חטאתי לא פעם. נפלתי, טעיתי, ופעלתי ממקומות לא נכונים. היו רגעים שלא הייתי מדויק, שהאגו שלי ניהל אותי, או שהעייפות שלי סדקה את המרחב. אבל לא בושה להודות כשנכשלים, ולא בושה לדבר על זה. מהטעויות של עצמי למדתי והשתפרתי, ודווקא היכולת לפתוח את זה, לשים את הקלפים על השולחן גם מול הנשלטת או הליטלית, היא זו שהפכה את האמון בינינו למשהו שאי אפשר לשבור. העוצמה האמיתית לא מגיעה מזה שמעולם לא טעית, היא מגיעה מזה שאתה מספיק גבר כדי להסתכל בתוך המראה, להודות בזה, ולתקן.

כדי שאישה תוכל להרפות מולי ב-100%, בין אם היא נשלטת שמוסרת לי את הכוח שלה ובין אם היא ליטלית שצוללת לחוסר אונים, אני חייב להיות דרוך ב-200%. אני המיכל שסופג את הפחדים שלה, את הרעידות שלה, את החרדות שלה. אבל המיכל הזה הוא גם המקום שבו חיה המיניות שלנו. הרי לא באנו לשחק במשחקי חברה, באנו לחוות ארוטיקה ומיניות משובחת, חריפה, כזו שמפרקת את הגוף ומחברת את הנשמה.

וכאן נמצא המלכוד הכי מורכב שלי כדאדי דום, המקום שבו קל מאוד ללכת לאיבוד אם אתה לא קשוח עם עצמך.

כשעומדת מולי נשלטת במרחב הסמכותי, המיניות והתשוקה חיות בתוך המתח הקיצוני של הסצנה. הכאב, החוקים, המבט בעיניים, הכל ספוג בארוטיקה של מבוגרים. שם קל לי יותר, כי החרמנות שלי והסמכות שלי עובדות ביחד, מזינות אחת את השנייה ומביאות אותנו לקצה. אבל מה קורה כשהיא ליטלית?

כאן מגיע הניקוי הרגשי הכי קשה שנדרש ממני. בין אם זו אותה אישה שיודעת גם וגם ובין אם זו מישהי שהחיווט שלה הוא רק ליטל, ברגע שהיא צוללת לתוך הליטל ספייס שלה, המשחק הארוטי חייב להיעצר. המיניות המשובחת שיש לי איתה כאישה בוגרת בחיים הזוגיים שלנו, לא יכולה להיכנס לתוך הבועה הסטרילית של הילדה הקטנה. כשהיא שם, פגיעה ונטולת הגנות, החרמנות שלי היא הרעל הכי גדול שיכול להיכנס למרחב. אם אני אקח את הצורך המיני שלי ואנסה לדחוף אותו לשם רק כי זה נוח לי או מחרמן אותי, אני אחריב לה את תחושת המוגנות הבסיסית ביותר.

התפקיד שלי באותם רגעים הוא להפריד באופן מוחלט, להחזיק את המתח המיני שלי על הכלב, ולתת לה הגנה נקייה וטהורה. מיניות ארוטית ועמוקה יכולה וצריכה להתקיים, אבל היא חייבת לחיות במרחב של המבוגרים.

מצאתי את עצמי לא פעם יושב באוטו חמש דקות לפני שאני נכנס הביתה, מרוקן מעוד יום עבודה קשוח, מנסה לעשות סדר בראש ובגוף. המבחן האמיתי שלנו כמובילים הוא לדעת לנהל את הדחפים של עצמו. רוב הדומים נכשלים כי הם נכנסים למרחב כשהם מונעים מאגו או מחשק מיני לא מרוסן, ומנסים להלביש את זה על הפרטנרית שלהם בלי לקרוא את הנפש שלה באותו רגע. הם מנסים להחזיק נשלטת כשהם בעצמם עצבניים, או מנסים להכניס אלמנטים מיניים לליטל ספייס רק כי בא להם לפרוק.

החיווט של הנשים האלו מרגיש את הזיוף ואת חוסר הדיוק הרגשי הזה מקילומטרים. הן מריחות את חוסר היציבות, וברגע אחד כל המבצר שבניתם קורס, כי דריכות היא המוות של ההתמסרות ושל המיניות הטובה.

לצאת מאזור הנוחות פירושו להבין שלהוביל זה לא אומר להיות רובוט חסין מכאב, וזה בטח לא אומר להשתמש בנפש שלה כדי לספק את הצרכים שלך בכל רגע נתון. זה אומר להיות מספיק חזק, מספיק ישר ומספיק גבר כדי לשלוט קודם כל בעצמך, לדעת מתי להביא את האש הארוטית הכי חזקה שיש לך בגוף, ומתי לכבות אותה לחלוטין כדי להיות רק הדאדי העוטף והשומר. אל תמכרו להן סיפורים על קירות בטון שלא נסדקים לעולם, תהיו פשוט העוגן שמספיק יציב כדי להחזיק אותן, ומספיק אמיתי כדי לשמור גם על עצמו.

שלשום. יום חמישי, 4 ביוני 2026 בשעה 23:24

אני רוצה לדבר רגע על הדבר האמיתי, בלי כותרות ובלי לנסות להישמע חכם. על מה שקורה בשטח עם ליטליות, ומבחינתי כדאדי דום, זה המבחן הכי קשה והכי תובעני שיש לגבר בעולם הזה.

הרבה גברים בטוחים שליטל ספייס זה סוג של משחק חמוד, או איזה סעיף קטן שהם שולפים מארגז הכלים שלהם כשבא להם. בעיניי? זו חוסר הבנה מוחלטת. כשאישה שהיא ליטלית צונחת למקום הקטן שלה, היא לא עושה פוזות. היא מורידה מעצמה את המבוגרת ב-100%, מניחה את כל העולם המציף הזה בצד, ונשארת בלי שום הגנות.

ברור שיש מיניות בקשר בין דאדי לליטלית, אנחנו לא דלעות. המיניות שם קיימת, חיה, ועוד איך מחרמנת, אבל השאלה הגדולה היא מתי ובאיזה תדירות היא קורית. בקשר בריא, המיניות הזו שייכת למרחב של המבוגרים. היא מבוססת על האמון המטורף והקרבה שנבנים דרך הדינמיקה הזו, אבל היא קורית כשהיא חובשת את כובע המבוגרת שלה.

בתוך הליטל ספייס עצמו, ברגע המזוקק שבו היא חווה רגרסיה וזקוקה להגנה נקייה, שם אין טיפה אחת של מיניות. אין שם מקום לחבלים, לשוטים, או לאיזה מתח מיני וסמכותני. מי שמנסה לערבב שם ארוטיקה או לנצל את הכוח שלו כדי לחרמן אותה כשהיא בליטל ספייס, פשוט מחלל את המקום הכי נקי שיש לה. היא לא צריכה שם מישהו שימתח לה גבולות או יקח אותה לקצה רק כדי שהוא ירגיש אדון. היא צריכה שהוא יהיה הגבולות שלה מול העולם בחוץ. כשהיא מפורקת ומותשת, דאדי אמיתי לא מנהל איתה משחקי כוח, הוא דואג שהיא אכלה, שהיא שתתה מים, ומחזיק אותה כדי שהיא תוכל פשוט להרפות ולדעת שיש מישהו ששומר עליה.

בגלל זה אני לא מאמין בגברים שמנסים לזגזג, שעה אחת אדון קשוח על חבלים ושעה אחרי זה דאדי מלטף. זה מגיע בעיקר מאגו ומעצלנות רגשית, מרצון לקבל הכל בלי לשלם את המחיר של להחזיק תדר אחד יציב. אי אפשר לטלטל ככה אישה בלי לסדוק לה את הביטחון. כשהיא מביטה בי, היא צריכה לדעת בדיוק מי עומד מולה. אם הידיים שלי והטון שלי משתנים לפי המצב רוח שלי, היא אף פעם לא באמת תרגיש בטוחה. היא תישאר דרוכה, ודריכות היא המוות של הליטל ספייס.

הנסיון שלי לימד אותי לכבד את המהות של מי שמולי ולא לשחק משחקים. אם היא ליטלית, היא תקבל ממני את הדאדי הכי עוטף ויציב שיש לי בגוף. בלי ערבובים, בלי קיצורי דרך ובלי מסכות מתחלפות. התפקיד שלי הוא להיות קיר בטון, וקיר בטון לא משנה פוזיציה כדי שיהיה לו נוח. הנוכחות שלי שם היא העוגן שלה, והיא יודעת שהיא יכולה להישען עליו בכל כובד המשקל שלה בלי שהוא יזוז מילימטר. מי שמחפשת שחקן שיחליף תפקידים בשביל הפנטזיה שלו, שתחפש במקום אחר. אצלי מקבלים הגנה אמיתית, נקייה ועקבית.

לפני 3 ימים. יום רביעי, 3 ביוני 2026 בשעה 22:46

אני פוגש לא פעם את הרצון הזה של גברים למצוא מישהי שהיא הכל מהכל. כזו שבסצנה תהיה נשלטת חזקה וקשוחה, ושעה אחרי זה תתכרבל בליטל ספייס ותצטרך דאדי. אני מבין מאיפה הפנטזיה הזו מגיעה, אבל כשאני מסתכל על זה מתוך תפיסת העולם שלי, ומתוך הנשים האמיתיות שהחזקתי להן את הלב לאורך השנים, אני פשוט לא מאמין בזה. בשבילי, הניסיון לייצר יצור כזה שמחליף כפתורים לפי המצב רוח שלי, מראה בעיקר על חוסר הבנה עמוק בנפש של האישה שמולך.

כדי להחזיק אישה באמת, אתה חייב לפתח קשיבות רגשית ברמה הכי גבוהה שיש. אתה צריך להסתכל לה בעיניים ולראות את החיווט הפנימי שלה, את המהות הנקייה שלה, ולא את מה שנוח לך לקבל ממנה באותו רגע. והאמת שראיתי בשטח היא פשוטה: מדובר בשני מבנים נפשיים שונים לחלוטין, שלא יכולים לשבת באותו הגוף בלי לחרב את הרצף הפנימי של האישה.

כשאישה היא נשלטת, המרחב הבטוח שלה איתי בנוי על בגרות מול בגרות. הנוכחות שלי שם כדום היא עמוד השדרה שלה. היא אישה חזקה שמוסרת לי את הכוח שלה בצורה מודעת, והיא צריכה ממני מאה אחוז יציבות, חוקים, משמעת ומתח מנטלי ומיני גבוה. בשבילה, להתמסר זה אומר שאני לוקח אותה לקצה ומותח לה את הגבולות, כי שם היא מרגישה אותי, ושם היא משחררת.

אבל ליטלית? זו נפש שמחפשת הגנה מסוג אחר לגמרי. כשהיא צוללת למקום הקטן שלה, היא משילה מעצמה את המבוגרת לחלוטין. אין שם טיפה של מיניות, אין שם רצון בשוטים, בחבלים או במשחקי כוח. היא לא צריכה שאני אמתח לה את הגבולות, היא צריכה שאני אהיה הגבולות שלה מול העולם שמציף אותה. היא צריכה את הדאדי שיוודא שהיא אכלה משהו מזין, שהיא שותה את המים שלה, ושיחזיק אותה חזק כשהיא מותשת ומפורקת.

כשאני רואה גברים שמנסים לחפש את ה"גם וגם", אני מזהה שם בעיקר אגו. בא להם פעם להיות האדון הקשוח ופעם הדאדי המלטף, והם מלבישים את הגחמות שלהם על הפרטנרית שלהם. בעיניי, זו פשוט עצלנות רגשית. אם אתה באמת קשוב לה, אתה מבין שאתה לא יכול לטלטל אישה בין שני הקצוות המנוגדים האלה בלי לשרוף לה את הנשמה ובלי לסדוק לה את תחושת הביטחון הבסיסית ביותר באדם שמוביל אותה.

החוויות שלי לימדו אותי לכבד את המהות האחת והאמיתית של האישה שמולי. אם היא נשלטת, היא תקבל ממני דום יציב, חזק ולא מתפשר. אם היא ליטלית, היא תקבל את הדאדי הכי עוטף, סבלני ומגונן שיש לי בגוף. אני לא מאמין בערבובים, ואני לא מאמין בקיצורי דרך. הכלים שלי בארגז משתנים בהתאם לנפש שאני מחזיק, אבל אני לעולם לא אנסה להמציא בה חלק פנטזיונרי רק כדי לספק צורך של עצמי.

לפני 4 ימים. יום שלישי, 2 ביוני 2026 בשעה 21:14

בעולם הבדס"מי של היום כולם זורקים מילים לאוויר. דאדי, דום, נשלטת, ליטלית, הכל מתערבב בסלט אחד גדול של הגדרות. אבל מתוך תפיסת העולם שלי, ומכל מה שחוויתי, הרגשתי ולמדתי על הבשר שלי לאורך השנים, הבלבול הזה הוא לא סתם חוסר הבנה בשבילי, הוא טעות שיכולה לשרוף לפרטנרית שלי את הנשמה.

כשאני מחזיק את שני התארים האלה יחד, גם דום וגם דאדי, למדתי להכיר שני חלקים שונים לגמרי בלב שלי. ניסיון החיים שלי הראה לי בצורה הכי חדה, ברגעים הכי רגישים בחדר, שנשלטת וליטלית הן שתי נפשות שונות לחלוטין. אם אתן לאחת את מה שהשנייה צריכה, אני פשוט ארסק אותה.

הנה ההבדל התהומי כפי שאני חווה ומרגיש אותו יום־יום.

הנשלטת שלי מוסרת לי את הכוח, הליטלית שלי מפקידה בידיי את הנפש

כשאני עומד מול הנשלטת שלי אני מרגיש את האנרגיה החזקה של חילופי כוח. היא אישה בוגרת וחזקה שלוקחת על עצמה המון בחוץ. כשהיא איתי, היא מגיעה כדי שאני אהיה המשענת שלה, המנהיג שלה, זה שמוריד ממנה את משקל ההחלטות וקובע את החוקים. כשאני מביט בעיניים שלה, אני רואה את הוויתור המודע שלה על השליטה, את האמון העיוור שהיא מעניקה לי. הדינמיקה הזו שלי איתה היא חזקה, מנטלית, מינית מאוד ולפעמים גם אפלה. החוקים שלי שם נועדו לייצר לה מבנה וסדר, והעונש מבחינתי הוא כלי בוגר שמחזק ומעצים את הקשר בינינו.

אבל כשאני מול הליטלית שלי? שם הלב שלי נפתח במקום אחר לגמרי. הסיפור בשבילי הוא בכלל לא כוח, הוא דאגה, הגנה וטיפול טהור. היא לא צריכה שאני אהיה ה"שליט" הנוקשה שלה, היא צריכה אותי כדאדי שלה. חוויתי איתה את הרגעים שבהם היא פשוט צוללת לתוך הליטל ספייס שלה, משילה את כל מסכות המבוגר האחראי ונהיית פגיעה, תמימה ופשוטה כמו ילדה. השליטה שלי עליה כאן היא לא היררכיה, היא סמכות עוטפת ומגוננת שלי. החוקים שאני מציב לה באים נטו מתוך החרדה והאהבה שלי אליה, כדי לוודא שהיא אכלה משהו מזין, שהיא שותה את השני ליטר מים שלה ביום, שהיא הולכת לישון בזמן, ושאהיה שם להחזיק אותה חזק ולהבטיח שהכל בסדר כשהיא בוכה מתשישות או חווה טנטרום רגשי.

המלכודת שאני למדתי לזהות

אני יודע מה אנשים חושבים, שיש נשים שהן גם וגם. ראיתי את זה קורה לא פעם בקשרים שלי, ברגע אחד היא נשלטת בוגרת שמגיבה לסצנה קשוחה שלי ובשני היא צוללת לילדותיות שלה. וזה נכון, אבל המלכודת הגדולה מבחינתי היא לחשוב שליטליות היא פשוט תת־סעיף של נשלטות.

בתפיסת העולם שלי ומכל מה שראיתי וגרמתי לו לעבוד לאורך השנים, היא ממש לא.

היו לי קשרים עם ליטליות שלא הייתה בהן טיפה של נשלטות בדס"מית קלאסית. הן לא רצו ממני שוטים, לא רצו חבלים, ולא עניין אותן לכרוע ברך מולי. חלקן היו א־מיניות לחלוטין כשהן היו בליטל ספייס איתי. הן פשוט היו צריכות את היד הגדולה והחזקה שלי שתחזיק להן את היד כשהעולם בחוץ הפך למפחיד ומציף מדי. למדתי על בשרי שאם אני אבוא אליהן באנרגיה של דום קשוח באותם רגעים, אני פשוט אסגור להן את הלב ואגרום לנזק.

השורה התחתונה שלי:

כשאני מוביל נשלטת אני מביא איתי עמוד שדרה, בהירות, מנהיגות ונוכחות דומיננטית.

כשאני מחזיק מרחב לליטלית אני מביא איתי את הלב הכי נקי, רך, סבלני ומכיל שיש לי בגוף.

אני לעולם לא מערבב ביניהן. נשלטת מעניקה לי את חופש הבחירה שלה, ליטלית מפקידה בידיי את הילדה הפנימית והפגיעה ביותר שלה. בשני המקרים האחריות היא כולה עליי, אבל הכלים שאני מוציא מהארגז שלי שונים לחלוטין.

לפני 5 ימים. יום שלישי, 2 ביוני 2026 בשעה 5:00

להיות דאדי דום בעולם הבדס"מ זה הרבה מעבר להגדרות היבשות או למה שאנשים מבחוץ רואים בסרטים. בשבילי, המושג של לקחת מישהי תחת חסותי הוא הלב הפועם של כל הסיפור הזה. זה לא קשור להפגנת כוחנות או להובלה קרה, אלא למשהו עמוק ומחייב בהרבה שמשנה לחלוטין את הדרך שבה אני תופס את התפקיד שלי בקשר.

העולם בחוץ דורש מכולנו להיות חזקים כל הזמן. לקבל החלטות בלי סוף, לשרוד ולהחזיק מעמד. כשמישהי נמצאת תחת חסותי, המשמעות היא קודם כל לייצר עבורה מרחב בטוח שבו היא יכולה להוריד את כל המגננות ולשחרר את הלופים בראש. זה המקום שבו היא יכולה להפסיק לדאוג ולהישען על הידיעה שיש מי שמחזיק את המרחב הזה בשבילה בצורה יציבה, ומגן עליה מפני הרעש שבחוץ.

הרבה אנשים טועים לחשוב שדום זה רק להגיד מה לעשות, אבל מבחינתי ההשלכה הכי גדולה של החסות הזו היא בכלל אחריות. כשמישהי מפקידה בידיים שלך את האמון, את הרגשות ואת הגבולות שלה, זו אחריות עצומה. המקום שלי כדאדי דום לא מגיע מאגו, הוא מגיעה ממקום של אכפתיות עמוקה ורצון לטפח. זה אומר לא להיות שם רק בשביל הרגעים האינטנסיביים, אלא לדאוג לרווחה הנפשית והפיזית שלה, להקשיב למה שלא נאמר במילים, ולדעת מתי להציב גבול ברור ומגן שעוזר לצמוח בתוך הכאוס של החיים.

זה אולי נשמע פרדוקסלי למי שלא מכיר את העולם הזה, אבל הידיעה שאת נמצאת תחת חסות, ומתוך כך היכולת לשחרר את הצורך לנהל הכל, הן אלו שמאפשרות את החופש הכי גדול שיש. כשמי שבאופי שלה מחפשת את הדינמיקה הזו יודעת שהיא נמצאת במקום מוגן לחלוטין, היא יכולה לחקור את הקצוות של עצמה, לחוות רגשות בעוצמה מקסימלית ולהיות הכי פגיעה והכי אמיתית שיש.

בסופו של דבר, בשבילי להיות דאדי דום זה שילוב בלתי נפרד של כוח ורכות. זו ההבנה היומיומית שהמקום שלי בקשר קיים רק כי הצד השני בחר להעניק לי אותו ולחסות תחתיי, והמחויבות שלי היא להחזיק במתנה הזו בכבוד, ברגישות ובאופן הכי ראוי שיש.

לפני 8 ימים. יום שישי, 29 במאי 2026 בשעה 23:26

​כבר אין לי ציפיות, וניקיתי מהשולחן גם את האשליות. אני לא מחפש סיפורים מושלמים ולא מנסה להנדס שום דבר. המהות שלי כדאדי היא לא חוקים יבשים או שליטה טכנית, אלא הלב והחוסן שאני מביא איתי. זו היכולת שלי להביא את השקט שלי, את הביטחון המלא במי שאני, ופשוט להחזיק עבורה מרחב בטוח ועטוף, שבו היא יכולה להניח את כל העולם בחוץ ולשחרר. כשמשחררים את האשליות ואת הצורך שהכול ייראה כמו פנטזיה מוכתבת מראש, פתאום פנויים להקשיב. באמת להקשיב. לקצב הנשימה שלה, למתח בכתפיים, למקומות שבהם היא צריכה את היד המכוונת שלי בלי שהיא בכלל יודעת להגיד. הציפיות רק זוללות את האנרגיה המנטלית; הן גורמות לאנשים לראות את מה שהם רוצים לראות, במקום לראות את הנפש שעומדת מולם.אז פיניתי את הכל. הגעתי נקי. בלי תנאים ובלי לחשוב על מה יהיה מחר. פשוט עוגן יציב, חזק ונוכח. ופתאום, בתוך המרחב הנקי הזה, קורות ההפתעות האלה. פעם באף פעם. לא משהו מתוכנן, אלא חיבור רגשי עמוק, אנרגיה מנטלית מטורפת שנוצרת פשוט כי יש לה על מי להישען, ומישהו שיודע להחזיק אותה כשהיא מתפרקת. זה לא קסם וזה לא טכני. זו פשוט סמכות טבעית שהופכת למקלט הכי בטוח שלה. אני מחייך לעצמי. כשאני יודע בדיוק מי אני ומה אני מביא איתי, אני לא צריך לחפש או להוכיח דבר. ההפתעות האלה כבר מוצאות את הדרך אל השקט שלי.

לפני 9 ימים. יום חמישי, 28 במאי 2026 בשעה 23:33

לא באתי עם ציפיות, באמת שלא. אני מכיר את הדינמיקה ולא תליתי בזה הרים וגבעות, אבל הייתה שם אנרגיה מטורפת של שליטה מנטלית מהסוג המדויק ביותר. הובלה פסיכולוגית, חילופי דברים שחתכו בדיוק לאן שצריך, והרגשה שכל הסימנים מראים שהנה מולי עומדת בת אנוש שקולטת ומבינה את השפה ונמצאת איתי בתוך התדר הזה. זה הרגיש חזק וממוקד, וזה הרגיש אמיתי לגמרי ברמה המנטלית.

ואז המציאות הגיעה ושוב התברר שהמרחק בין הדינמיקה בראש לבין הלכה למעשה הוא עצום.

זה הפיקחון המתיש הזה של לדעת להחזיק מתח מנטלי גבוה, לדעת לדבר את השפה על כל גווניה, אבל ברגע האמת להישאר רק בגדר דיבורים. קל מאוד לשחק את המשחק בתוך המחשבה והטקסט, אבל שליטה וחיבור אמיתיים נמדדים בנכונות לתרגם את האנרגיה הזו למציאות.

אפס ציפיות, ובכל זאת קיבלתי עוד תזכורת לפער שבין המילים לבין מי שמסוגלת לעמוד מאחוריהן.

לפני 9 ימים. יום חמישי, 28 במאי 2026 בשעה 8:05

​יש רגעים כאלה, כשהיא מניחה את הראש עלי, פשוט מרפה מכל העולם ונושמת עמוק, שנוחתת עלי ההבנה של מה שקורה כאן באמת.

העולם בחוץ חושב שדום זה כוח. שזה אגו. שזה לעשות מה שבא לך. כמה שהם רחוקים מהאמת.

להיות הדאדי שלה זה הדבר הכי רחוק מאגו שיש. המשפט הזה בתמונה? הוא פוגע בול בעצב הכי חשוף שלי. האמון שלה בי הוא לא איזה הסכם יבש, והוא לא רק הידיעה שאני לא אפגע בה. הוא הרבה יותר עמוק ומפחיד מזה.

היא פשוט מאמינה, בכל הלב הקטן והפצוע שלה, שכל מה שאני עושה אנוכי עושה בשבילה.

וכשאני מביט בה, אני יודע שזו האחריות שלי. לעזאזל עם מה שמתחשק לי באותו רגע, לעזאזל עם הנוחות שלי. כשהיא מולך, חסרת הגנות, הדבר היחיד שמנחה אותך זה מה היא צריכה. מה ירגיע לה את האש בראש, מה יגרום לה להרגיש עטופה, מה ירים אותה למעלה.

לפעמים זה אומר להיות הקיר הקשוח שהיא צריכה כדי להיעצר, ולפעמים זה אומר להיות המקום הכי רך בעולם שבו היא יכולה פשוט להתפרק ולבכות. אבל זה תמיד, תמיד, רק בשבילה.

הקולר הזה, השרשרת הזו... אנשים רואים בזה כבילה. אני רואה בזה את חבל ההצלה שהיא זרקה אלי, מתוך ידיעה שאני בחיים, בחיים לא אעזוב את הקצה השני. בתוך המרחב שלנו, היא הילדה שלי. ואני פה רק כדי לשמור עליה

לפני 11 יום. יום רביעי, 27 במאי 2026 בשעה 0:16

קל מאוד לטעות מהצד ולחשוב שלהיות דום, ובמיוחד דאדי, זה אומר שאתה זה שמכתיב את הקצב והשאר פשוט קורה. קל לראות רק את הכוח והמילה האחרונה. אבל האמת היא הפוכה. אתה לא יכול להחזיק במפתחות לנפש של מישהי אחרת, אם הבית הפנימי שלך לא מפוקס לחלוטין.

עבורי, זו תפיסת עולם כוללת שמבוססת על אחריות כבדה. המהות של דאדי היא להיות עוגן ומורה. הסאב או הבייבי שמגיעה אליי לא מגיעה ממקום חלש. היא מגיעה WITH מודעות עצמית גבוהה מאוד ורצון עז ללמוד ולצמוח. היא מורידה את המגננות ומבקשת ממני להוביל, ובדיוק ברגע הזה, השליטה העצמית שלי היא המצפן שלי עם עצמי.

זו היכולת לקחת את האגו, את מצבי הרוח או הדחפים הרגעיים שלי, ולשים אותם בצד כדי לראות אך ורק את מה שהיא צריכה עכשיו כדי להתפתח. דום חלש משתמש בכוח כדי להרגיש חזק. דאדי דום משתמש בשליטה עצמית כדי להעניק את המרחב המדויק ביותר לצמיחה.

זה קורה במקומות הכי פשוטים ביומיום. דוגמה אחת היא משהו בנאלי כמו לקפל ולהכניס לארון בצורה מסודרת. כשאני דורש שהכול ישב בקו ישר ומדויק, זה לא מרצון לנהל לה את החיים. זה שיעור במשמעת פנימית ובמציאת שקט בתוך פעולה סיזיפית. אבל כאן המבחן שלי. אם אעיר לה מעצבנות או מאגו, פספסתי את הכול. התפקיד שלי הוא לבדוק בסבלנות, להסביר בשקט, ולהיות שם כמדריך ולא כמפקח.

זה אומר להקשיב למה שלא נאמר. לדעת מתי ללחוץ ולהציב אתגר שיקדם אותה, ומתי לעצור את הדחף שלי להמשיך רק כי הרגשתי שינוי מיקרוסקופי בנשימה שלה. לדעת מתי לקחת צעד אחורה, גם כשהאדרנלין של שנינו בשמיים.

בסוף, זה לא משחק של הכנעה אלא אמנות של מרחב בטוח. המרחב הזה קיים רק כשהיא יודעת, בעיניים עצומות, שהיד שמחזיקה בהגה לעולם לא תאבד את הצפון. רק כשאני בריבונות מלאה על עצמי, אני יכול להעניק לה את החופש האמיתי להתמסר ולדעת שהיא מוגנת.

לפני 12 יום. יום שלישי, 26 במאי 2026 בשעה 4:16

שליטה מנטלית היא לא משחק של פעם בשבוע והיא בטח לא נעצרת בפתח של החדר. היא נושמת, היא חיה והיא מנהלת את המציאות שלך בכל דקה ביום. כשאת תחת החסות שלי, החובה שלי היא לא רק לנווט את הפנטזיות שלך אלא לנהל את הבסיס הקיומי שלך והבסיס הזה הוא ביולוגי לחלוטין.

בגלל זה, ההנחיה שלי לשתות לפחות שני ליטר מים ביום היא לא המלצה בריאותית חביבה אלא חלק בלתי נפרד מהמשמעת שלך. זו הדרך שבה אני מעצב את המיינד ואת רקמת הגוף שלך מבפנים.

שני ליטרים של מים ביום הם לא סתם מספר אלא המינימום שהמערכת שלך צריכה כדי לתפקד. כשהגוף שלך חווה אפילו מחסור קטן של אחוזים בודדים מהכמות הזו, מתרחשת שרשרת תגובות פיזיולוגיות מיידית. נפח הדם יורד, אספקת החמצן למוח נפגעת ורמות הקורטיזול, הורמון הלחץ, עולות. במצב הזה המוח שלך פיזית לא מסוגל לתפקד כראוי. את הופכת לעצבנית, מטושטשת, הריכוז שלך צונח והיכולת של מערכת העצבים שלך להכיל אותי, להכיל סשן או פשוט להיות שקטה ומשוחררת בתוך הסאבמיסיביות שלך נסדקת. המוח שלך נכנס למצב הישרדותי ביולוגי ובמצב הישרדות אין מקום להתמסרות. אני לא צריך מולך מערכת עצבים שחוטפת סטרס בגלל מחסור בנוזלים. אני צריך אותך צלולה, מפוקסת ונוכחת במאה אחוז.

בכל פעם שאת מרימה את הכוס כדי להגיע ליעד שני הליטרים שהצבתי לך, את עושה פעולה פיזית שמזינה את התאים שלך ובו זמנית הופכת לעיגון מנטלי. בלגימה הזו את לא רק מאזנת את הכימיה של המוח שלך אלא מנקה את הרעש מהראש, מורידה את האגו ומזכירה לעצמך שיש מישהו שמחזיק את ההגה בשבילך.

המשמעת האמיתית שלך לא נמדדת ברגעים הדרמטיים אלא בפרטים הכי אפורים והכי קריטיים של היום. אם את לא מסוגלת לגייס את המשמעת העצמית כדי לעקוב אחרי הנחיה פשוטה, לרוקן שני ליטרים ביום ולשמור על הבריאות של הגוף ששייך לי, פשוט כי ביקשתי, את לא באמת שם.

הגוף שלך אולי פיזית אצלך במהלך היום, אבל הבריאות הפיזית שלו והשקט המנטלי שלו הם באחריות שלי. ואני לא מתכוון לתת לך להזניח או להרוס את הרכוש שלי.

לכי למזוג לעצמך את הכוס הראשונה. עכשיו.