לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין השורות

כן יש לי פרופיל אך נראה שאנשים מתקשים לפתוח ו לקרוא לפני שפונים לאדם זה או אחר .
נכון רשום לי שולטת אך לא - אני לא חייה בתיוגים והגדרות . תמיד האמנתי שקודם כל אדם הוא אדם . אז אולי תתנהגו קודם כבני אדם לפני שאתם מתייגים או שמים תווית זו או אחרת . כן אני שולטת אך אין זה אומר שבחיי היומיום אני אנבל את הפה או אסבול זאת מאחרים . זו לא מעלה , אז הגיע הזמן לשים פילטר לפני שמקללים בסביבתי .
לא, אני לא טלית שכולה תכלת, גם אני מקללת מדי פעם .

אז מה עוד בין השורות ??? כן גם אני אדם כמו כולם . יש לי רגשות ואם פוגעים בי אז זה כואב, אם מעליבים אותי אני נפגעת ... זה שאני שולטת לא אומר שאני לא בת אנוש .
נכון אני לא אראה זאת כלפי חוץ לרוב , אך עדיין אני בסך הכל בת אדם.
לפני 7 שנים. 11 באפריל 2017 בשעה 9:04

קול של הודעה נכנסת הקפיץ אותי משנתי. "בוקר אור שולטת יקרה , אני מצטער להפריע למנוחתך אך צץ עניין דחוף שמחייב אותי לפנות אלייך בשעה זו . אשמח אם תאשרי לי להתקשר על מנת להסביר את המצב על דיוקו. תודה ומחילה , שלך א. "

אין לי דרך להסביר עד כמה אני לא אוהבת להתעורר בצורה שכזו . על כן , התחלתי את הבוקר בשגרה הרגילה בכדיי לא להתחיל את הבוקר על רגל שמאל. תוך כדי לגימת הקפה במרפסת השבתי לו בחיוב . הטלפון לא איחר להגיע . 

א' בקול מתנשף סיפר כי בשעת לילה מאוחרת פנתה אליו מישהי בכלוב . למרות שהוא לא הגיב , היא המשיכה את התכתובת איתו בה נכתב כי היא יודעת שהוא בקשר של שליטה עם שולטת מהאתר למרות שאין קילור, היא יודעת על גודל ההשפעה שיש לשולטת עליו אך כל מה שהיא מבקשת זה בסך הכל לדבר איתו ושהיא רוצה להבין איך הצלחתי . א' לא הפסיק להסביר שהוא לא רשם אפילו אות לאורך כל המונולוג ואף צילם את המסך למרות הבקשות שלה לשמור על הדבר בסוד . 

ביקשתי ממנו להגיע לדירתי בשעות הערב . 

בתשע בערב הוא הגיע . בשניה שנכנס הושיט לי את הטלפון הנייד , ירד על בירכיו והמתין. פתחתי את צילומי המסך על מנת לראות את שמה של הנועזת. כן כן .... כך חשבתי . אנשים לא מבינים דבר כה פשוט ... דרכי היא דרכי שלי , לא מאמינה בשליטה מכוח הכוח . מאמינה ששליטה מקבלים ולא לוקחים . אז נכון יש כאן הרבה אנשים , מכל הסוגים , מינים, נטיות,  אהבות וכו'. לא שופטת אף אחד ולא מתערבת לאף אחד באני מאמין שלו . מבחינתי שכל אחד יחליט מה טוב לו ונכון לו . אך תפסיקו לנסות להגיע אליי בדרכים לא דרכים . 

יש לכם משהו כלפיי או אליי , תיהיו אמיתיים ותפנו בעצמכם . בלי סחור סחור . פשוט תפנו .

לפני 8 שנים. 20 בנובמבר 2015 בשעה 11:14

אוהבת את השקט ... אוהבת את הים ... אז החלטתי לשלב בין האהבות שלי . 

שעת ערב מאוחרת , החוף כמעט ריק מאדם . השמיים מלאים בכוכבים מנצנצים , מוזיקה נשמעת מרחוק , מנעימה את האווירה . הוא יושב על החול , בחולצה קצרה ( למרות שבערב די קריר כבר) . יושב ובעיניו ציפייה . 

אני עם חיוך , מביטה בו תוך כדי שהוא מוריד חולצה , מתחיל לחלוץ את נעליי ובין לבין מגניב ליטוף ובעיניו תחינה להסכמה . מניח את רגליי על חולצתו הפרוסה על החול , נותן לי יד כדי שיהיה לי נוח להתיישב על חולצתו . 

מבקש אישור למזוג לי לשתות וגם לו , וחיוך של אושר כשקיבל אות להסכמה . 

מדברים על הא ודא ... תוך הקשבה לרעש הגלים המתנפצים . פתאום הרגל שלי מורמת לכיוון הפנים שלו . אחחח חבל שאין מלים בכדי לתאר את הניצוץ בעיניך , החיוך על שפתייך . והוא .... הוא כמו ילד רעב לגלידה . מתחיל ללקק , ללטף ... חצי שעה חלפה והוא עדיין עם רעב בעיניים. אני שומעת מרחוק זוג מתלחשש - מסתכלים עלינו ומנסים לנחש . נו טוב ... רגע של כנות - ממש אוהבת להדליק אנשים . לכן ביקשתי מהבחור לעמוד ולהוריד גם את המכנס . אין מה לומר - הבחור אכן מבורך . הזוג יתקרב עוד קצת כדי שיוכלו לראות טוב יותר . מה שהדליק את הטיזינג שלי .... עכשיו היה קל לשמוע את חילופי הדברים . 

האישה התפעלה והגבר היה מהופנט . היא ניסתה לדבר איתו אך עיניו היו נעוצות בנו ולא נראה שהוא שומע אותה . זה שאיתי ביקש רשות לחזור לנשק וללטף. שאלתי אם מדליק אותו שהוא המופע המרכזי . אין צורך היה במילים , החיוך והעיניים המנצנצות שלו אמרו את הכל . האישה התקרבה עוד , עכשיו היא ממש קרובה . זה שאתה התאפס לשניה וניסה לעצור בעדה אך נראה ששניהם נשאבו כאל מגנט . 

לאחר כחצי שעה הזמנתי אותם להצטרף , שוחחנו פיטפטנו וקבענו להיפגש .... 

 

לפני 8 שנים. 23 באוקטובר 2015 בשעה 13:47

מכירים את ההרגשה הזו , מן הרגשה מעצבנת מצד אאחד ומצד שני מסקרנת , שהעבר קם לתחיים ומראה ניצוץ ? אז כן , זה קורה מדי פעם . אך הפעם אין זה בהבט חיובי מבחינתי אך עדיין משעשע.

אז ככה זה הולך :

אמצע הלילה כשאני מבלה במועדון, נכנסת הודעה . לרוב הנייד לא עליי , אך הפעם הוא דווקא כן היה ( בדיוק בדקתי מה השעה) . הסקרנות גברה עליי ונכנסתי לראות מה ההודעה וממי. בהודעה נרשם: ''הי, מה שלומך? עדיין כועסת?'' היות ולא היה לי ברור ממי ההודעה נכנסתי לאפליקציה ובדקתי למי שייך המספר . גיליתי כי מדובר באקס. ( מיותר לציין אך הדברים נגמרו לפני זמן , המספר שונה) 

התלבטתי עם עצמי , לענות או לסנן , החלטתי כי אין זה מתאים לי ולאופיי לסנן ולכן בשעת לילה מאוחרת הגבתי בפשטות - ''כן, ולא מתאים לי לשוחח כרגע'' .לאחר דקה הוספתי ''לא מנומס לשלוח בשעות כאלו הודעות ולא משנה מה , בטוחה שאין סיבה מספיק חשובה לשליחת הודעה בשעות אלו לאדם שלא שוחחת איתו במשך זמן רב ''. 

למחורת היום קיבלתי הודעה נוספת ממנו '' צודקת , כמו תמיד את היחידה שיכולה לומר לי איפה אני טועה בלי שאקבל מזה סיבוב''. מכאן לכאן ההודעות המשיכו להגיע ( ללא מענה מצידי ) ואז, ללא התראה מגיעה לה הודעה שלא ציפיתי לה . '' כל כך מתגעגע לזה שאת מיישרת אותי , מקופפת, מורידה אותי למקומי . חלמתי עליך , על הרגליים שלך ואני לצידן. חלמתי עליך , על איך שאת מורידה אותי על ברכיי ואני מחכה לנגיעה שלך בי . חלמתי עליך , על זה שאני שפוט שלך . '' 

המצחיק בכל השיחה הזו , שהיא מפיו של ונילי , מפיו של דומיננטי , מפיו של אחד שהחיים מתנהלים לפי החלטותיו ורצונותיו ( עד שזה מגיע אליי).

לאחר מספר הודעות מסוג זה מגיע השאלה '' תגידי , תמיד ביקשת ממני כנות , אני חייב לשאול אותך - שמעת אי פעם על בדס''מ? ראיתי את הסרט של 50 גוונים ומשהו בו , בכריסטיאן, הזכיר לי אותך ''.

טוב, אותי זה הצחיק . 

א. הילד ראה 50 גוונים וחושב שהוא יודע מהו בדס''מ.

ב. להשוות אותי לגריי.

ג. חושב שאחרי כל הזמן הזה , תצוץ לחיי ותקבל את אותו היחס שלו זכית בעבר .

ד. חלם עליי ועל רגליי ... נו באמת .

 

טוב נו , מצד שני נחמד לדעת שגם לאחר זמן רב , אני עדיין בתת מודע שלו. 

לפני 8 שנים. 18 באוקטובר 2015 בשעה 16:56

לאחרונה יש כאן תופעה שאם לומר את האמת מקוממת ומעצבנת כאחד . אנשים שברגע שרשמו בסוגריים שהינם שולטים/ות , ה''תואר'' עלה להם לראש וכנראה זיעזע שם משהו. אין דרך אחרת להסביר את התופעה היות ששולט/ת אמורים להיות בעלי מודעות עצמית השליטה עצמית גבוהה . אך אין זה כך לאחרונה בכלוב. 

שולטים/ות מרשים לעצמם להתבטא ולדרוך על אחרים וזאת על מנת להרגיש עליונות - צר לי זו בורות ובריונות . 

שולטים/ות שמדברים בצורה בזויה , דוחה , מערבת בני משפחה ושמות גנאי אלו ואחרים - הבזיון הוא שלכם בלבד ... הופך אותכם לקטנים, אפסים, לא בוגרים . 

שולטים/ות שדורשות שיקנו להם או יביאו להם ללא שום סיבה , הגיון , הצדק רק כי כך חפצה נפשה - נשלטים אינם כספומטים , לא מסבסדים ולא ספונסרים . 

 

איפה הכבוד , הערכה הדדית , איפה הימים ש''שולט'' ידע לשלוט ולא רק להחזיק שוט ולשים לעצמו כתר ? 

אתם ואתן גורמים לזילות העניין , זילות האדם , זילות הכבוד . 

תעשו טובה לעצמכם ולאחרים , לפחות תיהיו כנים עם עצמכם - שולטים אתם לא. לו הייתם שולטים , היתם יודעים לשקול מילים , לחשוב לפני מעשה , מורידים דקה את היד מהמקלדת וחושבים לפני שרושמים דבר זה או אחר . 

אז נכון , איש איש באמונתו יחיה , אך כשתייגתם או הגדרתם את עצמכם כחלק ממשהו , אתם משפיעים על האחר ולא רק על עצמכם . 

אין בכוונתי לשנות אף אחד , אך מקווה שהפעם הבאה שתהיו בסיטואציה דומה תעצרו לרגע של מחשבה , לפעמים מי שבצידו האחר של המסך נפגע ממעשיכם וזו בריונות לשמה .

לפני 8 שנים. 10 באוקטובר 2015 בשעה 21:36

אז כן .... נפגשנו מספר רב של פעמים , כל פעם מתחתי את גבולותיו עוד ועוד . האמת , אכן נהנתי למתוח אותם . הסיבה לכך היא בעיקר היות והוא למד כל פעם דברים חדשים על עצמו . אני נהנת לפתוח עייניים לאנשים שלא באים מה''עולם'' הזה ולהראות להם שהשד הוא לא כזה נורא . 

תזכרו רגע בפעמים הראשונות שלכם . כן , בדיוק על זה אני מדברת... על החוויות והלמידה על מי ומה ואיך ... מה עושה לי טוב . זה חוויות שנחקקות בזכרון .הלמידה , החוויה , התהליך , האדם שעימו זה נעשה . אז הבחור למד , התנסה והיו דברים שאהב או אהב פחות ... אך כפי שציינתי , זה תהליך ולא משהו שקורה בין רגע . 

מכאן לכאן זה נמשך והמשך והיום הבחור כבר לא ונילי , הוא לגמרי בעניין . אוהב להיות נשלט , אוהב את זה ומודה בכך . מה שהרוב מנסה להסתיר - הוא אומר בקול . 

לפני 8 שנים. 27 בספטמבר 2015 בשעה 16:05

יש לי הרגל... הרגל של קריאת פרופילים . 

מה אעשה ? תמיד מסקרן אותי לדעת איך הצד השני מציג את עצמו . לפי הפרופיל ניתן לרוב ללמוד על מי שנמצא בצד השני. 

כן ... זה מעצבן אותי אנשים שלא רושמים דבר או רושמים שורה . אנשים כאלו לא מסקרנים אותי . תקראו לזה מקובעת , תקראו לזה אחרת ... אך אדם שלא משקיע בדבר כה קטן , לא ישקיע כנראה גם בדברים אחרים . 

כן... מעצבן אותי אנשים שממעיטים מערכו של האחר בלי קשר להגדרות שולט/ת או נשלט/ת ...זה פשוט מראה לי שכדי להרגיש ''עליונות'' הוא או היא צריכים להוריד מערכו של אחר . זו לא חוכמה להיות ''קינג'' מול אפסים . החוכמה היא להיות ''קינג'' מול ''קינג''ים אחרים . 

אדם שצריך כתר כדי להרגיש מלך או מלכה הוא אדם ללא ביטחון . מלכ/ה אמיתיים הם כאלו גם ללא הכתר . 

 

אז כן , יש לא מעט פרופילים שעצוב לראות כאן . אך זכותכם ... תעשו את מה שטוב לכם , רק תשתדלו רחוק ממני . טוב? אותי אתם מעציבים . לא אוהבת להיות עצובה . 

בנימה זו - שנה טובה לכולם

לפני 8 שנים. 13 בספטמבר 2015 בשעה 12:23

אז לאחר 45 דקות , במקום שנקבע מראש עומד לו בחור שבהחלט יכול לסובב ראשים , אחד שנראה בטוח בעצמו, יודע מה הוא רוצה וכיצד להשיג אותו . 

הבחור עומד ומסתכל על נקודה קבועה ברצפה , לא מרים את מבטו ורק מחכה לשמוע מה הלאה . אין מה לומר - הבחור בהחלט הבין מקריאה ראשונה . אני לא עוצרת וחולפת על פניו , ורק אומרת לו - ''בוא אחריי''. נכנסת למסעדה ומתיישבת אל מול הים בחול. הבחור נעמד ומחכה לשמוע מה הלאה . חולפת דקה , הבחור לא זז ומחכה . היות והמקום הומה אדם, החלטתי לא לייבש אותו ולכן אמרתי בקול שקט- יש מקום רב על החול לידי , מוזמן להצטרף. 

הבחור היה בהלם , לקח לעצמו כמה שניות, שאף אויר לריאות והתיישב על החול . בקול שקט ומבוייש ביקש להרים את עייניו על מנת להביט בי . הסכמתי ... הבחור היה בהלם . ביקש רשות לומר דבר מה , גם הפעם הסכמתי . אמר שהוא בחור ונילי ( טוב נו , לא במילים הללו אך זו היתה כוונתו) , לעולם לא הכיר או חווה את עולם השליטה , שמע על כך מכל אלו שראו 50 גוונים , קראו במקרה הטוב ספר או שניים וכו'. ניסיתי להיות עדינה , הסברתי לו ש''עולם השליטה'' הוא לא הספר או הסרט של 50, הוא לא מה שכל אחד יגיד לו . כל אחד חווה אותו אחרת . 

יש אחד שלוקח את הטוב , יש אחר שיקח אתהאקסטרים, ויש אחר שיקח את הרע . כל אחד ומה שטוב לו , כמו בכל דבר אחר בחיים . הכל עניין של מה טוב לך ואיך זה משתלב בחייך . מה גם שצריך הרבה סבלנות , כנות ואמון . בלי שלושת אלו העולם הזה בעייתי . אך זה נכון לגבי כל דבר בחיים . 

כמובן , הבחור היה קצת בהלם . לא הבין כיצד לאכול את זה . כנראה שבאמת ציפה ל50 גוונים וקיבל תשובה שהיא מעבר לרדידות. במשך כל הערב השיחה זרמה , קלילה , נעימה ... אך הבחור עדיין ישב על החול ולא על הספה . 

בשלב מסויים החלטתי לבדוק עד כמה הבחור מבין וזורם עם העניין . אמרתי לו לעמוד על 4 ולשמש כהדום לרגליי . ההפתעה ניכרה על עייניו, ההלם שלו מהבקשה בזמן שהשיחה היתה רגילה לחלוטין . 

לאחר כמה שניות , הוא התאפס , נעמד על 4 ורגליי הונחו עליו . ניתן היה לראות שהבחור מתרגש מהדבר , מסוקרן לגביי ההמשך ומחכה לשמוע מה יבוא הלאה . 

לפני 8 שנים. 8 בספטמבר 2015 בשעה 9:40

התעוררתי הבוקר עם מצב רוח מרומם . ככה זה כשיש יום חופש . קמתי מאוחר מהרגיל , כוס קפה עם סיגריה במרפסת והנה היום שלי מתחיל . לוקחת את הנייד ורואה 8 הודעות חדשות... ואני חשבתי שהיום הזה יתחיל רגוע . נכנסת לאתר ומתחילה לקרוא אותן ... הרוב היו בזבוז זמן , באמת ... זה פשוט עצוב ופטטי , אפילו לא מעלה צל של חיוך .

באמת שזה מעציב אותי לראות שאנשים לא יודעים פיסוק , כתיבה וכו'. הם גם לא מתאמצים לקרוא כמה שורות בפרופיל . השאלה הנשאלת היא למה ? למה לא לחסוך לעצמך את הרושם השלילי מראש ? 

מרימה ידיים וממשיכה להתפנן על הקפה והסיגריה . פתאום הנייד מצלצל , מספר לא מוכר . מתחילה ההתלבטות - לענות או לסנן ( שונאת מספרים חסומים, מספרים לא מזוהים וכאלה ) . לאחר כמה שניות החלטתי לענות .

על הקו מהצד השני קול גברי , נשמע סקסי למדי , עד כמה שזה יכול להיות בשעה תשע בבוקר) . הבחור שואל סליחה לאן הגעתי ? אמממ נו הנה , זה מתחיל גם בנייד , ממש מעצבן ... לאן רצית להגיע , אני שואלת . הוא עונה בפשטות - לגדי, אך זה די ברור שאת לא הוא . אמרתי נכון . שתיקה ארוכה ואז בלי להתבלבל הוא אומר לי - תראי אני הבנתי שטעיתי במספר אך משהו מרגיש לי נכון בקול שלך . לא מסוגל לנתק כאילו הגוף מסרב לזה . אמרתי - סבבה אם כך אז אני אנתק , וכך עשיתי . 

כעבור מספר דקות הודעה בנייד - איך קול יכול למשוך ולשאוב ? איך קול ניתוק יכול לרסק ? בהתחשב שאינני מכיר אותך ושמעתי כמה מילים בודדות זה ממש מפליא אותי . שקלתי עם עצמי - להגיב או לא . לבסוף רשמתי תשובה פשוטה וקצרה - יש אנשים שיכולים להשפיע מרחוק . 

כל היום המשיך לי רגיל , כפי שתכננתי רק עם פרט אחד - הטלפון נשכח בבית . בערב , כששבתי מעיסוקי והנאותיי ,ניגשתי לנייד וראיתי כי ממתינה לי הודעה שלא נקראה . להפתעתי זה היה מאותו בחור . '' אם זה כוחך בקול ובהודעות , מעניין מהי העוצמה שמרגישים כשפוגשים אותך פנים מול פנים ''. אמיץ הבחור, אין מה לומר . לרוב לוקחת את הזמן שלי , לא נפגשת עם כל אחד . על מנת שאצור אינטראקציה כזו באמת שצריך לאתגר אותי שכלית . צריכה את החיבור הקטן הזה ... שלרוב לא קורה . 

שלחתי הודעה - עוד חצי שעה תגיע לחוף , עם מיקום מדוייק , מה ללבוש ופריט מזהה . לא עברה אפילו דקה וקיבלתי תשובה - יקח לי יותר מחצי שעה . בואי נסכים על 45 דקות ואת תבחרי את סוג הפיצוי . חייכתי לעצמי - הילד הבין ... 

לפני 8 שנים. 5 בספטמבר 2015 בשעה 3:38

אז הגיע הערב , מתחילים להתארגן ליציאה עם חברות . כמו בכל סופ''ש אין כמו הבילוי הקבוע שלנו . מגיעות לאיזור המועדון , מוצאות חנייה ומתחילות ללכת . כעת נשאלת השאלה - האם יקרה יום ובחורה תלך בלי שיזרקו הערות ומחשבות לאוויר? אז כן , זה לא תמיד נעים . בעצם לרוב זה לא נעים . כשזה מגיע מאדם זר , שאין איתו שום אינטראקציה - זה ממש לא נעים . ובכן מגיעות למועדון , מתיישבות על הבר ומזמינות משקאות . מרחוק אני קולטת 2 בחורים מסתכלים, מתלחששים , אחד דוחף את חברו לכיוון ומנסה לתת לו דחיפת אומץ . כן בנים /גברים , אנחנו שמות לב לפרטים . השניים מתיישבים לצידי ומתחילים להתלחשש ( צר לי אך אני שומעת היטב וגם קוראת שפתיים - אז תמנעו מעצמכם את המבוכה ) . כל הערב האחד מנסה לשכנע את חברו שיתחיל לשוחח איתי . השני כל הערב מנסה למצוא את האומץ שכנראה יצא לשביתה ... מתרץ בכך : לא שתיתי מספיק , היא נראת לי קשוחה , היא משביתה אותי במבט על זה שהגעתי לה בטעות ברגל ... אינספור תירוצים היו לבחור . לבסוף שנייה לפני שקמנו ללכת, ניגשתי לבחור . הצגתי את עצמי ואמרתי לו שאכן הוא צדק , אני אשבית אותו בשנייה אבל להבא זה לא אמור למנוע ממנו לנסות כי לך תדע אולי היה מסיים את הערב על ארבע לידי . במקום זה הוא על 2 אבל ליד חברו . הבחור היה בשוק , נשאר עם הלסת פתוחה ואני .... אני נהנתי עם חברותיי כמו תמיד . 

לפני 8 שנים. 31 באוגוסט 2015 בשעה 17:27

כמה פעמים קורה לכם שעוד לא הספקתם להתחבר לאתר וכבר ההודעות האדומות קופצות ? שנייה ... רגע... אפשר לנשום דקה? 

כן ... זה קורה לא קצת . אין עם זה בעיה , שמחה לשוחח ולהכיר אנשים . הבעיה היא אותם האנשים שלא קוראים ולא מקדישים שניה לפני שפונים. לולא הייתם עושים זאת , ניתן חוסכים לעצמכם ולי . 

לא , אינני מלכה בתשלום .

לא, אינני מעוניינת למכור פריט זה או אחר. 

לא , אינני מעוניינת בנקיון כללי .

 

הבעיה היא שברגע של סירוב בצורה הכי נעימה שניתן , יוצא השד מהשק, ניבולי פה , הבטחות, איומים ומה לא . 

אז בואו תחסכו לעצמכם ולי . תקראו לפני שאתם פונים ואם קראתם והחלטתם לפנות באותה הגישה , תקחו בחשבון שהתשובה ידועה מראש . 

מחשבות של עקרבית ;-)