בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים ממש טובים כשמאפשרים להם

עלילות m16 בגלקסיה
לפני 8 שנים. 3 בינואר 2016 בשעה 20:33

ספורט הקיץ שלי היה שחיה בים
חופשת הקיץ לילדים מנעה ממני את האופציה למפגשים בביתי אז תיעלתי את הנשלטים שיסיעו אותי לחוף פלמחים לשחייה, בוקר או ערב העיקר לשחות.
אחד מהם שלח לי בכתב את ההתרשמות שלו מהמפגש איתי:


חוויה מסעירה בים


''חזרתי מים המלח ב4 וכבר צריך להיות בפגישה ב0730. לא היתה סיבה לחזור הביתה אז אמרתי מה יכול להיות אעביר את הזמן במשרד מול המחשב. לא ציפיתי לכלום אבל פתאום ראיתי אותה בכלוב, סקרנה אותי, כתבתי לה ונזכרתי שכבר התכתבנו בעבר וישר כתבתי למייל. נזכרתי כמה רציתי לפגוש אותה עוד בפעם הראשונה. אחרי התכתבות קצרה אמרתי שהייתי מת לפגוש אותה עכשיו. לא ציפיתי לכלום ואז להפתעתי היא אמרה רוצה לבוא לאסוף אותי וללכת לים? לא האמנתי למה שאני קורא הלב התחיל לפעום בהתרגשות מטורפת. מיד כתבתי ברוררר אני יוצא. כאילו פחדתי שתתחרט עם לא אצא מיד. שמתי את הוויז, הסתכלתי עליו כל שניה כאילו שזה יקדם אותי יותר מהר אליה. הגעתי מתחת לבית, לא ידעתי למה לצפות, לא ראיתי אותה בחיים. הלב פעם על 200 בצפיה ו... היא ירדה בשמלה שחורה יפה פשוטה, בלב צעקתי ישששש איזה אישה יפה!
התחלנו לנסוע לכיוון הים, הלב פעם והשתוקקתי ללטף אותה, ביקשתי רשות היא אמרה תמתין שנצא מהעיר, חיכית בסבלנות ואיך שהגענו לכביש המהיר קיבלתי אישור ללטף, בהתחלה בהרבה חשש ובעדינות מעל השמלה, לאט לאט הרמתי את השמלה וליטפתי בהתרגשות את הרגל והדגדגן המדהים . שמחתי שלשמוע שנעים לה הגענו לחוף הים מחפשים מקום שקט שלא ממש היה אבל זה לא הפריע לה להגיד לי להתפשט לעיני כול ולרדת על ארבע עם קולר, לשמש לה כיסא ולהרגיש את העוצמה שלה כשולטת ''למה לא הבאת כיסא עבורי? נראה לך שמלכה תשב על הקרקע עם כל החול הזה''? היא פקדה עלי לשכב, הורידה את הבגדים ובגוף המדהים שלה רצה לים ערומה, משתלבת בים כמו דג במים, זה היה מדהים לראות אותה ככה. אחרי חצי שעה היא יצאה ואני כמובן המתנתי לה עם מגבת כמו שצריך לחכות למלכה, חיבקתי אותה ונשקתי את השפתיים ווי איזה מדהימה היא. נשכבה על השמיכה, התחלתי ללקק, לא הפריע לי המלח רק רציתי לחוש את גופה עם הלשון ולגרום לה לעונג, להיות ראוי לאישה מדהימה הזאת! ליקקתי את הפטמות המושלמות וירדתי ללקק בין הרגליים ווי כמה שהיא היתה טעימה ומגרה, ליקקתי ושיחקתי עם האצבעות עוד ועוד ולא רציתי שיגמר איזה התרגשות היה להרגיש אותה רועדת וגומרת ישש. היא התחילה ללטף לי את הזין ופקדה עלי לאונן לה על הרגל, הרשתה לי לשחק עם הזין בקצה של שפתיי הכוס המדהים ווי כמה שרציתי להכנס פנימה אבל היא לא נתנה, אני כמו כלב מיוחם אוננתי על הרגל לא רציתי שזה הגמר! אבל היא ספרה עד 10, הייתי חייב לגמור ובצער רב הסעתי אותה חזרה הביתה. זוכרים שהייתי אמור להיות ב. 7.30 בפגישה? חחח משם הכול התחיל, אז ברור שלא הגעתי בזמן אבל זכיתי בחוויה מדהימה שאני מקווה שתהיה ההתחלה של מערכת מלאת תשוקה, שליטה ומשחקים קינקים ללא גבולות!''

 

עבד כלבבך​(נשלט) - פשוט מדהימה ממש בא לי להגיע לשרתך
לפני 8 שנים
Mistress M16​(שולטת) - מבינה אותך
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י