שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים מתחת לסלע

בעודי יושבת מול המסך, חושבת הכיצד להתחיל את הפוסט הזה, שחלקכם כל כך מחכה לו; מקשיבה למוזיקת רוק רועשת, לוגמת מהקפה ובדיוק מסיימת את הסיגריה.

אני צוללת אל תוך תוכי מחשבותיי, אל העבר שאינני גאה בו, במטרה לחשוף הכל עם הזמן.. כל פרט ,רגש , זיון, מחשבה והתמסרות. אני מתעוררת לרגע ושוב צוללת, נמשכת ונסחפת אל אותן המחשבות הרעות שמציפות אותי כנהר סוער של פלאשבקים הסוחף אותי אל העבר, אך יודעת שלא אשבר שוב.

אז אקח נשימה עמוקה ואצלול.
לפני 10 שנים. 6 בפברואר 2014 בשעה 8:02

בעודי כותבת את הפוסט הזה, אני מקשיבה ללהקת היהודים. אני חובבת רוק ישראלי. הגיע השיר ''הימים שלנו'' ואני מתחילה לבכות.

השנים שעברו לקחו לי ת'כח 
הנה אני כבר פוחדת לחשוב 
הימים שלנו אין בם מרגוע 
אולי אלוהים מנסה לעזוב 
ויש שרואים את זה 
יש שנוטים לחשוב 
שהכל סגור ואין דבר שכבר יעזור 
מאמינים בזה 
עד ששוקעים בחול. 

ואם יש שם אל אחד 
אז אנ'לא יודעת למה 
בלילות אני לבד 
לא שלחת לי אף אחד 
שיבוא אלי 
כי אם יש שם אל אחד 
אז אנ'לא יודעת כמה 
עוד לילות אסבול לבד 
לא שלחת לי אף אחד 
אף אחד."

אני נזכרת בתקופה ההיא שהחלטתי לעזוב את הפנטהאוז שלי. לא לקחתי הרבה. מכרתי את הבית כמו שהוא. יצאתי עם 2 תיקים הפעם; שלא כמו בהתחלה, כשיצאתי מביתה של זו שקראתי לה 'אמא'. 

''אם זה הזמן שלך, אז כשתלכי הדלת תיפתח ..'' השיר הבא של היהודים הגיע. הדמעות עדיין זולגות תוך כדי שאני מקלידה לכם- נזכרת בעבר.

עדיין גרתי בתל אביב באותה התקופה. התחלתי לעבוד במלצרות למרות שהיה לי מספיק כסף בכדי לכלכל את עצמי במשך 4 שנים. המלצרות העסיקה אותי וזה היה דיי נחמד בסה"כ. לא הייתי מתקבלת לאף עבודה אחרת מאחר ואני מכוסה בקעקועים. פגשתי אנשים - חלקם מעניינים וחלקם פחות. היו את הלקוחות הקבועים שאיתם הייתי מעבירה שיחות מלאות עניין בשעות מתות, בין אם מדובר בפוליטיקה ובין אם מדובר בעובדות החיים, פסיכולוגיה, או כל נושא אחר. היה לקוח מסויים שהתייחס אליי כאל בת. קראו לו אבי, גבר בן 60 שאיבד את משפחתו בתאונת דרכים טראגית. העיניים שלו היו מלאות בחוכמה ועצב. תמיד היה מגיע בבוקר לפני העבודה בכדי לשתות איתי את המקיאטו שלו. רק אני הכנתי לו . עם סוכרזית אחת.כמו שהוא אוהב. לא הסכים שאף מלצרית אחרת תגיש לו חוץ ממני. אבי הוא האדם היחיד שהסכמתי שיתקרב אליי נפשית והתייחסתי אליו כאל אב שמעולם לא היה לי .

אבא שלי נהרג במלחמת המפרץ כך שאני לא זוכרת ממנו הרבה. הייתי ילדה קטנה.

לא היתה לי משפחה מלבדו. לא היו לי חברות פרט לאותן עובדות צעירות במסעדה. הן היו דיי טיפשות בסה"כ - עלאק סטודנטיות לפסיכולוגיה/פיזיולוגיה/כימיה. ואני לא אומרת 'טיפשות' סתם כך, נסיתי לדבר איתן על ניטשה, דרווין; על הניסוי של פבלוב או כל מני ניסויים מדעיים אחרים וידועים גם לאוכלוסיה הכללית. הן לא ידעו על מה דיברתי ותמיד הסתכלו עליי עם מבט כלבלב מבולבל, אז לא טרחתי כבר לנסות לפתח איתן שיחות מעמיקות פרט ל'איזו יפה את היום רותם' או 'התיק הזה של לואי?' .. הרגשתי שהמוח שלי נמס דרך כל חור אפשרי בראש כשדיברתי איתן.

"מה עובר עלייך ילדונת?" שאל אבי באחד הבקרים שהעברנו יחד "ספרי לי למי את מחכה פה?" 

מעולם לא סיפרתי לו על אדם , אך הוא ידע על העבר הבדסמי שלי. שתקתי. ''אין לך מישהו בחיים? כל כך יפה'' אמר.

'לא אבי' צחקקתי - חצי מבויישת חצי מוחמאת. ''נו אבל למה?'' שאל.  'אני לא יודעת..אף אחד לא תפס לי את הלב' אמרתי . שיקרתי.הרגשתי רע.

איזה מזל שהגיעו 3 לקוחות חדשים. לא ידעתי מה לומר לו ואיך לצאת מהשיחה הזו. קמתי וניגשתי אליהם. אחת מהן היתה פעם חברה שלי , היא ראתה אותי והיתה בהלם- ''וואו!! לאן נעלמת? כולם חשבו שאת מתה!' . עיניה היו פקוחות בתמיהה. 'את יודעת..' היססתי. היה שקט. ''אה... טוב, הנה התפריטים שלכן. מיד אחזור'. הלכתי. היתה לי סחרחורת, הגוף שלי רתח מבפנים, ראיתי שחור. הרגשתי כאילו בתוך סצנה מסרט שבה האישה כל כך מבועתת והמצלמה חגה סביבה עד שמתמוטטת. התמוטטתי.

הדבר הבא שזכרתי היה קולות של צפצופים. פקחתי עיניים וראיתי כל כך הרבה לבן. נורות ניאון לבנות של בית חולים ואני מחוברת לעירוי נוזלים ומסיכת הנשמה היתה על פניי. הייתי מטושטשת, נסיתי לבחון את הוילונות שהקיפו את המיטה , ודרך חריצי חיבור הוילונות ראיתי מספר אחיות משוחחות בינן לבין עצמן . הורדתי את המסיכה, התיישבתי ונסיתי לקום מהמיטה. נפלתי. קול עוצמת החבטה היה כל כך חזק שהאחיות הסיטו מבטן בהלם, ראו אותי ורצו אליי מיד. '' למה לא קראת לנו?? אסור לך לקום מהמיטה!' אחת האחיות אמרה, העיניים שלה הזכירו לי את העיניים של מדלין כשאספה אותי מהרחוב. ובדיוק אותה צורה- הרימה אותי.

''אני בסדר. עזבי אותי' עליתי למיטה. ''מה קרה?' שאלתי.

''התעלפת.'' אמרה.

''מתי אני יוצאת מפה? '' שאלתי.. 'אה.. לא בשעות הקרובות'' אמרה בהיסוס , חיברה לי את העירוי מחדש והניחה על פניי את מסיכת ההנשמה. 

'אני לא צריכה את המסיכה הזו, אני יכולה לנשום' הסרתי מעליי את המסיכה. ''בבקשה, זה לטובתך. תשימי את המסיכה' אמרה בדאגה אותה אחות שהזכירה לי את מדלין. ''רק בתנאי שתגידי לי מה קרה ולמה אני לא משתחררת מפה.'' הטחתי בה.

האחות לקחה נשימה, כאילו היה לי כלב שנדרס ולא ידעו איך לומר לי . ''אני הולכת למות?' שאלתי חצי עצובה, חצי מאושרת.

''לא..' צחקקה ''את לא הולכת למות'' ואני, חצי מאושרת, חצי עצובה. חבל.

''לחץ הדם שלך נמוך מאוד וא.ק.ג שלך לא סדיר אז את בהשגחה'' אמרה. ''לא ידעתי שאני בת 70 עם בעיות לב'' צחקתי.

''תקשיבי..אה..איך אמרנו שקוראים לך..?'' הציצה בגליונות

'זה בסדר, תקראי לי 13'' מאחר וזה היה מספרו של תא הוילונות הקטן שלי. 'לכל אחד יש שם ' אמרה. 'לא לי'. השבתי.

''אבל..' היססה ''לא לי'' אמרתי וחדרתי אל עיניה. היא היתה מבולבלת.

הייתי בהשגחה במשך 3 ימים. נתנו לי תרופות ושיחררו אותי.

כבר למחרת בבוקר חזרתי לעבודה, פגשתי את אבי

''הכל בסדר?? לאן נעלמת?" שאל בפחד תוך כדי ששם עליי את ידו וניסה להביט בעיניי 'אני בסדר אבי, באמת. הכל טוב..'' אמרתי והסרתי את ידו מעליי.

'''את מתבזבזת פה'' אמר לי 'את מתמוטטת'' המשיך ''יש בך כל כך הרבה פוטנציאל. למה את לא עושה עם זה משהו?' 

''אבי, אני מעריכה את זה שאתה דואג לי..באמת.. אבל בוא לא נדבר עליי הבוקר. להכין לך מקיאטו?'' שאלתי. וקמתי מהשולחן.

הוא הסתכל עליי מבולבל, לא הבין מה עובר עליי;

והאמת? גם אני לא...

 

עד הפעם הבאה,

שלכם באהבה,

סקורפידום1

 

 

לפני 10 שנים. 4 בפברואר 2014 בשעה 11:27

בעודי יושבת מול המסך, חושבת הכיצד להתחיל את הפוסט הזה, שחלקכם כל כך מחכה לו; מקשיבה למוזיקת רוק רועשת, לוגמת מהקפה ובדיוק מסיימת את הסיגריה.

אני צוללת אל תוך תוכי מחשבותיי, אל העבר שאינני גאה בו, במטרה לחשוף הכל עם הזמן.. כל פרט ,רגש , זיון, מחשבה והתמסרות. אני מתעוררת לרגע ושוב צוללת, נמשכת ונסחפת אל אותן המחשבות הרעות שמציפות אותי כנהר סוער של פלאשבקים הסוחף אותי אל העבר, אך יודעת שלא אשבר שוב.

אז אקח נשימה עמוקה ואצלול.

 

הכל החל בגיל 15 שבו זרקו אותי מהבית. הרגע הזה בו הייתי לבושה שחורים כגותית מיוסרת. הרגע הזה בו אימי הסתכלה עליי במבט מזלזל וסגרה את הדלת.

אין לתאר את הכאב העצום שחשתי, הפגיעה. לקחתי איתי רק תיק. משלל החפצים והבגדים שהיו לי- רק תיק.

המבט הזה מלווה אותי עד היום..

והימים עברו כמו שנים כשהייתי לבד.. ישנתי ברחוב, בתחנות אוטובוס, בחוף הים.. כל מקום שאליו הגעתי- מצאתי בו מקלט.

כשאת עוזבת, חלקיקי ליבך נשארים מאחור; המשפחה, החברים, האהבות, השימחה והעצב. הפנים שהכרתי גם נעלמו. את הופכת לשורדת.

בשיאו של יום חם מהרגיל (אני זוכרת שעברו חודשיים לערך מאחר ולמדתי לספור את הימים ע"פ הירח ומיקום השמש בימים החמים ביותר) שבו ניגשה אליי גברת .

באמצע היום, משום מקום, כשאני מלוכלכת ומסריחה, יושבת על הריצפה בתחנה המרכזית בתל אביב,הגברת ניגשה אליי. אמרה 'קומי ילדה. בואי. אהיה לך לבית'. 'מה..?' הייתי מטושטשת, כמעט מיובשת. לא אכלתי כבר 4 ימים ולא שתיתי יומיים. המלאכית הזו, שהרימה את התיק שלי, לקחה אותי אליה, קילחה אותי,הלבישה אותי והאכילה אותי , הכירה לי מחדש מהי אהבה אימהית. סיפרתי לה על עצמי, על מה שעברתי בחודשיים הנוראים האלה והיא ישבה שם, הקשיבה וחיבקה, ליטפה והתמסרה.

למחרת היא לקחה אותי לעשות קניות. כילדה בת 15 זה היה כמו חלום שהתגשם. התמסרתי אליה כמו תינוקת אל חיק אמה. עשיתי כל אשר ציוותה עליי, בין אם מדובר בנקיונות, בישול, לימודים. לימדה אותי להיות קשוחה ולהשאיר את הרגשות מאחור.

כשהגעתי לגיל 16, מדלין- שמה של המלאכית שלי, האמא החדשה שלי, לקחה אותי ללב תל אביב, הובילה אותי אל תוך סימטה ועלינו 2 קומות עד שהגענו למקום שנראה כבית.. לא בית.. סטודיו מלא בחדרים- צלבים על הקירות, גברים ונשים מחוברים לשלשלאות, עם מסיכות, קולרים.. הייתי בהלם.

'מה זה?' שאלתי את מדלין בעודי נצמדת אליה מפחד. 'הבית החדש שלך' אמרה.

'מה? מז"א הבית החדש שלי?' שאלתי בעודי על סף בכי. מדלין הסתכלה אל תוך עיני עם עיניה הגדולות והירוקות 'אל תדאגי מלכה קטנה, מפה את תפרחי ותזרחי וכולם יהיו עבדים לרגלייך' . כך אמרה והובילה אותי אל חדר אחורי והושיטה אותי אל גברת נמוכה, מלאה, עם מבט חיוור.

'מדלין! לאן את הולכת? בבקשה..!' זעקתי אליה. בכיתי. שוב נטשו אותי. היא כבר הלכה. 

''דריה!! ' צעקה נשמעה מאחוריי.. נבהלתי! אלליי, מה עובר על האישה הזו?? פתאום נכנסה בחורה צעירה, עירומה כביום היוולדה, לבושה בקולר בלבד, נראתה בשנות ה20 לחייה; ''כן, הוד מעלתה?' .. הסתובבתי והסתכלתי אל הגברת הנמוכה והשמנה עם המבט החיוור 'הוד מעלתה?'  לחשתי.

הגברת הסתכלה עליי ומשום מקום הרגשתי נשיכה בשכמי.. ''אהההה!!! תגידי לי את מפגרת??' הבחורה נשכה אותי! אני בהלם! 'אהההה!! ' הצלפה מהצד השני! הגבירה המיוסרת, היה לה שוט זנבות ביד.. לאן הגעתי..? כל מבט שלא היה במקום, כל מילה או תנועה- הייתי מקבלת הצלפה, בעיטה, השפלה, יריקה.. תיעבתי את זה. התמלאתי בשנאה ומיזנתרופיה. העבירו אותי מגבר אל גבר; מאישה לאישה כאילו הייתי חפץ בבית הזה.. וכך עברו להן שנתיים. המקום הזה הפך לבית שלי והחלטתי שהספיק לי, סבלתי מספיק! לא אכפת לי למות. מה יש לי להפסיד?

הגיע יום בו דפנה, מלכה הבית, האישה השמנה בעלת המבט החיוור, חזרה שיכורה אל הבית והיתה מלאה בזעם על כך שהיתה כפית בכיור שלא שטפתי. היא תפסה את הקיין שלה ועמדה להצליף בי. נעמדתי על רגליי, תפסתי את הקיין והכיתי בה עד זוב דם 'את אוהבת את זה?? נעים לך?? אישה מטומטמת! זה מה שמגיע לך! טיפשה! עלובה! חסרת חיים שכמותך!".. שאר שפחות ועבדי הבית התעוררו מהצעקות ועצרו אותי לפני שאהרוג אותה. הייתי מלאה בתחושות אשם. היא אמא שלי. היא לקחה אותי תחת חסותה .. ואני.. הרבצתי לה.. הייתי המומה כשהכל נירגע.

עברו יומיים.. ישבתי באחד החדרים וצפיתי בטלויזיה. ובאמצע אחת התוכניות שאני הכי אוהבת, נפתחה הדלת.. הסתכלתי על הדלת וזו היתה הוד מעלתה, מלכתי, גבירת הבית. תחושות פחד ועצב שלא ידעתי קודם הציפו אותי. דפנה ניגשה אליי ומתוך הרגל נחתתי מיד על ברכיי ופניי בין ידיי , בכניעה מלאה ''סליחה גברתי, תסלחי לי! אני מצטערת על ההתפרצות, לא שלטתי בעצמי. אני מתחננת! אעשה הכל! אל תגרשי אותי!'' התחננתי אליה כשפניי עוד בין ידיי , על הריצפה, בוכה ומתייפחת. דפנה התכופפה אליי.. מעולם לא הורידה את ראשה . תמיד עם ראש גבוה ומבט מזלזל. היא הרימה את ראשי והסתכלה אל תוך עיניי עם חיוך ממזרי ואמרה 'את מלכה מטבעך. את לא שפחה' . 'מה...?' שאלתי בחוסר הבנה. ''קומי!' נבחה. ואני אחריה.

לא עברו חודשיים ודפנה לימדה אותי הכל; איך לשלוט בשוט זנבות, בקיין, בבול וויפ, מכונות חשמל וכל סוג מדיקל אפשרי. היא לימדה אותי איפה מותר ואיפה אסור להצליף, לימדה אותי CBT, לימדה אותי להשפיל. איפה מותר ואיפה אסור לדרוך על אנשים- עם עקבים ובלעדיהם.

דפנה לימדה אותי איך להיות מלכה.

חודש פברואר הגיע- יום הולדתי. עכשיו אני בת 20. אישה צעירה ומיזנתרופית, בעלת ביטחון עצמי גבוה וידע; כל כך הרבה ידע על עולם השליטה.

הפכתי לאחת הדמויות הנחשקות ביותר בעולם הBDSM. בכל מועדון הגברים היו נשכבים על הריצפה ושימשו לי כשטיחים, כסאות, מבריקי נעליים ושפני נסיונות. הייתי מוזמנת לכל מעגל חברתי, לכל ליין. הייתי עשירה. כל כך הרבה כסף.. בחיי.. לא העליתי על דעתי שאגיע למעמד שכזה.

דיגמנתי לחנויות פטיש שונות ואף דגמנתי פורנו סטילס. הייתי שיכורה מכמויות הכסף שהציפו אותי עד שאיבדתי את עצמי. היתה לי דירת פנטהאוז במגדל הכי גבוה בתל אביב, רכב יוקרתי ונהג אישי, עבדים כיסו את ביתי ולא הייתי צריכה לדאוג לכלום. חייתי את החלום..

כשהגעתי לגיל 22 , בזמן שטיילתי עם העבד שלי בשדרות רוטשילד, לבושה בגדי עור ועקבים גבוהים, נתקלתי בבחור גבוה,שחום, עיניים כחולות עמוקות ושיער שחור.קראו לו אדם. הוא טייל עם הכלב שלו- טרייר חמוד. הוא נעצר מולי ונשימתו נעתקה.. וכך גם שלי. קפאנו שנינו. לא ידעתי מה עובר עליי. הלב שלי צנח. כבר הכרתי והשפלתי המון גברים יפים ממנו, אז למה הוא גורם לי להרגיש ככה? הוא הביט בי עם חצי חיוך 'שלום גברתי' אמר. הרמתי גבה מתוך הרגל 'אנחנו מכירים?' שאלתי. 'לא' אמר 'אבל את יפיפיה. אשמח להכיר אותך'. בזלזול וחצי צחקוק עמדתי להמשיך בדרכי, הוא זז וחסם לי את הדרך. ''חצוף! זוז מיד מדרכי!' כעסתי. העבד שלי הרים את ראשו ועמד להגן עליי, חמוד שכזה, תמיד דואג. 'ארצה! אדיוט! מישהו ביקש ממך עזרה??' בעטתי בעבד בחזרה למצב כלב. כל כך כעסתי על חוסר השליטה שלי בעבד ובבחור הזה שעמד מולי. ''יפה.. הוא מחונך.. גם בובי שלי צריך חינוך'' הבחור אמר. 'אני לא המטפלת האישית שלך' אמרתי. ''נכון, אבל אשמח אם ניפגש הערב ותתני לי כמה טיפים באילוף'.  הסכמתי. קבענו להיפגש באותו ערב בבית קפה קטן ברחוב רוטשילד. לבד. 

הגעתי, לבושה בשמלת עור מיני ועקב שחור גבוה, שיערי היה אסוף ומתוח. מאופרת . מושלמת. הוא כבר ישב שם לבוש בג'ינס מלוכלך וחולצה משובצת. 'הטעם שלך בבחירת בגדים פשוט נוראית' אמרתי. 'סליחה.. שאתפשט?' חייך. 'כן' בחנתי אותו. הוא הוריד את החולצה. חייכתי. ''לא תציע לי לשבת?' שאלתי . הוא קם, הזיז את הכיסא לאחור והושיט לי את ידו , הושיב אותי באלגנטיות. הייתכן ונתקלתי בג'נטלמן מוזר להחריד? הגוף שלו היה מושלם אז העובדה הזו לא ממש הטרידה אותי מאחר ונתקלתי בגברים מוזרים יותר. העברנו שעות בשיחות, בצחוק, הייתי שמחה. היה לי כיף לבלות ערב במחציתו. קבענו להיפגש למחרת. 

למחרת, בשעות הצהריים המוקדמות, הוא חיכה לי בבית הקפה שבו קבענו; אבל הפעם הוא חיכה ליד הכיסא שלי, וממש כמו ליל אמש, הושיב אותי באלגנטיות. הוא היה מדהים! מצחיק, שנון, אכפתי, חכם , ויותר מהכל- הוא היה חתיך ! נפגשנו עוד מספר פעמים עד שהזמנתי אותו אליי לדירה. כבר ידענו כמעט הכל אחד על השניה. נכנסנו למעלית, כל כך רציתי לנשק אותו אך התאפקתי. נכנסנו לבית. שורת העבדים שלי חיכו להוראות . 'אתם משוחררים לעשות כרצונכם עד שאחליט אחרת' אמרתי בקול מתנשא לעבדים שלי. הם היו המומים. מעולם לא הייתי נחמדה כל כך.. וזה הפתיע גם אותי.. פתאום ראיתי אותם כבני אדם ולא כחפצים. אני ואדם נכנסנו לחדר שלי. הוא ביקש ממני שאראה לו מה זה בעצם להיות מלכה לעבד. הסכמתי . שאלתי אותו מה הגבולות ואמר שהוא עוד לא יודע. החלטנו על מילת ביטחון -'בובי', כשם הכלב שלו. התחלתי בשריטות, להצלפות, נשיכות והלקאות . השפלתי אותו . הוא עשה הכל. פשוט הכל. ממציצת העקב עד לפוט פאק, שתן וסגידה מלאה. 

הייתי בדום ספייס. משהו שלא נכנסתי אליו כבר הרבה זמן. עצרתי. התיישבתי על המיטה והתחלתי לבכות. הרגשתי ריקה. הרגשתי מתה. אדם הסתכל עליי המום, ניגש אליי , חיבק אותי ושאל מה קרה.. לא הצלחתי לדבר. פשוט בכיתי. 'לך' אמרתי. ''מה?' שאל. ''לך!! ' צעקתי עליו. התחלתי לזרוק עליו חפצים 'תעוף מפה!! '' 

לא התראינו שבועות. התגעגעתי אליו. לא ידעתי מה עבר עליי. אני יודעת שאכזבתי אותו אבל זה כבר לא כך. הפעם לא אתן לו ללכת. קבענו להיפגש. 

'אהיה לך למלכה' אמרתי. 'לא..' הוא אמר 'אני רוצה אותך. לא את המלכה שבך' הסתכל עליי במבט עצוב. 'אני בעצמי לא יודעת מי אני? אז אני לא מבינה מה בדיוק אתה רוצה' מעולם לא נפתחתי כך . "אני קפוא מבפנים בלי המגע שלך' אמר. 'התמכרתי'. כל הזמן הזה, לא יודעת איך לא שמתי לב..אני חפץ. ''הצילי אותי מהכלום הזה שאליו הפכתי' ביקש ובמבט מת, צללתי אל תוך עיניו התכולות ואמרתי: ''חייתי בשקר, אין כלום בפנים.'' בעודו מתפתל ובוכה על הריצפה למרגלות רגליי באמצע בית הקפה שבשדרות רוטשילד. 'החזירי אותי לחיים!' התחנן.

 

עזבתי הכל, עזבתי את העושר, את ה'תהילה' , שחררתי ומסרתי את כל העבדים והשפחות שלי,מכרתי את הרכב. 

יכלתי להיות מאושרת איתו אבל החלטתי שלא. לא מגיעה לו מישהי כמוני. 

פניו רודפות את החלומות הנעימים שלי, קולו הבריח את כל השפיות שבי. 

הפצעים לא יעלמו, הכאב אמיתי מדי.. ויש יותר מדי כאב ..ולדעתי הזמן כבר לא יצליח לרפא את הלב.

עכשיו אני יודעת שלא הייתי ולא אהיה, אתה לא מכיר אותי.. אני לא מכירה את עצמי. 

בלי המסיכה, היכן אסתתר? 

 

שלכם באהבה,

סקורפידום1

לפני 10 שנים. 3 בפברואר 2014 בשעה 10:40

רצה הביתה\ קרן פלס

ככה קרה, לא היתה לך ברירה
רק ללחוץ על ההדק, לסגור את הסדק
הרעש הזה לא עשה לך את זה
העדפת את השקט, הרגשת משותקת

לא שלך, ואיך הוא אוהב אותך
ככה צוחקת, קטנה ומודחקת
השלכת את הכל, לא יכולת עוד ליפול
כי היית כבר למטה, כבר למטה...

את רצה הביתה
מטירוף מתמשך,
לאבד את עצמך לרגליו
את רצה הביתה,
להשיב את עצמך לעצמך מנשימותיו
את רצה הביתה,
אל החום המוכר מעוד יום מנוכר
הביתה הביתה,
אל השקט שלך ששומר אותך...

ככה קרה, שאת מכורה
לגופו הפתוח, לבוא ולנוח כרעם בהיר,
הוא מנסה להסתיר בקולו הקורא לך
את מה שחסר בך,
ובכלל, זה עולם מבולבל,

מתפוצץ מכל עבר, מרוח בשקר,
קל לגלוש, לאבד קצת את הראש
אז את שטה, ואת שטה...

את רצה הביתה...

אין פנסים, רק שבילים מכוסים
ערפל מתבהר לסלוח,
אין זיכרון, רק הבהוב אחרון
שמנסה להחזיק אותך בכוח
אין אהבה, רק הרגל שכבה,
אז אל תתני לו את ליבך לבטוח
אין אשמה, יש רק חומה!
לנפץ! לשבור! לפרוץ! לסדוק! בכוח!

את רצה הביתה...

 

אני מתחברת מאוד למלים האלו, אפשר לחבר אותם בקלות לעולם השליטה.

תחשבו על זה.. :)

בקרוב אכתוב פוסט פרי דמיוני על מעמדי בעולם השליטה; על מעגלי החברים, הדיסקרטיות, הזוגיות והחשש מאובדן שליטה.

שלכם באהבה, 

סקורפידום1