סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

את אשר נפשי עולה על גדותיה

כל הרוחות שנשבו כל הלילה, לא יכבו את האור בקצה
לפני 4 שנים. 31 באוגוסט 2019 בשעה 9:51

פעם הכרתי מישהו שהגיע לארץ לסירוגין בנסיעות עבודה, אבל גר רוב הזמן בצרפת. שמעתי ממישהי נוספת שהכירה אותו שיש לו ידידה טובה שם, לסבית שנכנסה להיריון מתרומת זרע, והוא עוזר לה לגדל את הילד. זאת הייתה לכאורה הסיבה שהוא לא נכנס בעצמו לקשרים רציניים, אבל אני חושבת שהוא פשוט נהנה מקשרים לא רציניים הרבה יותר. 

הוא דווקא היה קושר בחבלים בצורה רצינית למדי, ותמיד היה אומר לי להוריד את השרשרת מהצוואר כשנפגשנו, "כי אני רוצה לחנוק אותך". 

הוא לא היה הטיפוס שלי בכלל. אני פחות בקטע של pretty boys שיש להם מגירת קרמים ובשמים שלא תבייש בחורה ממוצעת, אבל העולם מפתיע לפעמים, כי הוא היה סקס מעולה. 

הייתה תקופה שהתרגלתי להירדם עם ריח של גברים זרים במיטה שלי, ולפעמים הם היו מתערבבים לי על הכרית או על העור עד שלא ידעתי להבחין מה שייך למי, ולמי אני שייכת, אם בכלל. 

הייתה לי גם מרפסת שהשקיפה לפארק, עם שולחן קטן שעליו מאפרה עם סיגריות מכל מיני סוגים, שהוחזקו בין שפתיים שונות, לפני או אחרי שהתערבבו בי, מפזרים את נוכחותם במציאות שלי כאילו הייתה להם משמעות. 

אני בכלל שונאת כשמעשנים, אבל אני אוהבת גברים שעושים מה שבא להם, בעיקר כשבא להם אותי. זה כולל גברים שמורידים לי את השרשרת, אוספים לי את השיער או פותחים לי כפתור בחולצה, כאילו לוקחים בעלות מראש על הווה ועתיד קרוב, משחררים אותי מהצורך להבין את אלה, או לתכנן אותם למוות.

אני לא אוהבת שנשארים לישון, זה מציאותי מדי. מעדיפה שישאירו ריח על הכרית ובדלי סיגריות ויעזבו, ואני אוכל להתקלח ולהחזיר את השרשרת, וללכת לישון לבד, כדי שלא אצטרך להבין אותם או לתכנן אותם למוות, כאילו הייתה להם משמעות. 

אבל לפעמים העולם מפתיע. 

Tinderella - הכתיבה שלך נפלאה
לפני 4 שנים
Steady - ״אני אוהבת גברים שעושים מה שבא להם״
תפס את עיניי הכי הרבה.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י