סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

את אשר נפשי עולה על גדותיה

כל הרוחות שנשבו כל הלילה, לא יכבו את האור בקצה
לפני 4 שנים. 25 בפברואר 2020 בשעה 9:48

הדבר הראשון שהוא עשה אחרי שחזרתי היה להוציא את המשקל מתחת למיטה. תמיד הייתי רזה, אבל כבר לא הייתי בת עשרים. מהמספר שיצא שם הוא עשה מינוס שמונה, כתב על דף עם תאריך של חודש קדימה, והדביק על הצג. לא שקלתי ככה מאז כיתה ו'. 

אתם מבינים, זה לא שאכפת לו מזה בכלל. הוא פשוט יכול. ולי אכפת מזה. ושני הדברים האלה הם הבסיס להכל.  

השפלה הופכת לכניעה, כניעה הופכת להתמסרות, התמסרות הופכת לתלות אוניברסלית בלתי מתפשרת (כמעט כתבתי פה אהבה).  

בבוקר הראשון שישנו ביחד, צחצחתי שיניים בחדר האמבטיה כשהוא נכנס, לקח את מברשת השיניים מהיד שלי והעיף אותה, והצמיד את כפות הידיים שלי לכיור. "אל תזוזי". כמובן שאת המשחה שהייתה לי בפה לא יכולתי לירוק. אז נשארתי ככה מי יודע כמה זמן (שעתיים), מקללת בלב את כל העולם, אבל לא זזה.

כשהתובנה תחלחל תמיד כדאי שתהיה מולך מראה, כדי שתזכרי מה היית, ומה את, ומה תהיי בכל מקרה גם אם תחליטי שמעכשיו את קופסת נעליים.  

כבר מזמן הפסקתי לחשוב על יחסי שליטה במונחים של היגיון, במובן של מה יוצא לכל אחד מזה. השאלה "למה" לא רלוונטית ומפסיקה להישאל בשלב מסוים, ובעובדה הזאת יש המון נחמה.

זה כמו במשחקי מחשב של פעם, שיש פס כזה של "חיים". את יכולה לבחור להיות מעכשיו ולתמיד סביב האמצע של הפס. באופן לא שכיח יקרה משהו ממש ממש רע, כמו מוות של מישהו, ואת תרדי כמעט עד למטה, ולפעמים יקרה משהו ממש ממש טוב, כשתעמדי מול החופה או כשתלדי את הילד שלך, ואז תהיי הכי למעלה לזמן מסוים. עכשיו תדמייני שהיית יכולה לעבור ברגע מהכי נמוך להכי גבוה, ולהפך. לא כי קרה משהו מיוחד, אלא כי מישהו הקיש באצבעות שלו או הסתכל עלייך או אמר לך מילה.

כשעזבתי אמרתי לו שכל דבר שהוא נוגע בו נשבר או נהרס. ועדיין הדבר היחיד שרציתי בעולם היה את הידיים שלו עליי. אני עדיין מנסה לשכנע את עצמי שזה על אף, ולא בגלל. 

MagisterDolor​(שולט) - איזה כיף לקרוא אותך אחרי כל כך הרבה זמן! 💜
לפני 4 שנים
פשוט אורי​(שולט){-GODDESS​-} - אוי. כיף שחזרת לכתוב.
התגעגעתי
לפני 4 שנים
מיה34​(אחרת) - כל כך התגעגעתי אליך.
לפני 4 שנים
Skyfall​(שולט) - ברוך שובך
לפני 4 שנים
עליזה - ״כשהתובנה תחלחל תמיד כדאי שתהיה מולך מראה, כדי שתזכרי מה היית, ומה את, ומה תהיי בכל מקרה גם אם תחליטי שמעכשיו את קופסת נעליים.״
נפלא
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י