ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

My Story

כשמו כן הוא, הסיפור שלי.
לא הגעתי ליצור אויבים, באתי לספר.
לפני 8 שנים. 13 בפברואר 2016 בשעה 17:44

בהמשך לפוסט ״התמודדות״, אני והיא עדיין מדברים. (אני גם בשוק מהעניין הזה) מנסים לנהל סוג של קשר מוזר, היא גם חברה וגם ברור לשנינו שאני אזיין אותה בכל חור אפשרי. יכלתי כבר לזיין אותה, החלטתי שלא בשביל לא להפוך אותה לעוד אחת מהבנות שאני מזיין ונעלם להן. זה גם מה שאמרתי לה. בכלל, הכל איתה פתוח כל כך. התחלתי לקרוא לה ׳שותפה לפשע׳, אני מספר לה איך אני מתנהג לילדה שלי (לא ביולוגית יא סוטים, זו שאני מזיין) והיא מצידה לא נרתעת. להיפך, היא רוצה לשמוע פרטים. אני מספר לה על זיון עם אישתי והיא שואלת אם חשבתי עליה תוך כדי.

היא שולחת לי תמונות שלה, בכל מיני פוזיציות ובכל מיני תלבושות, בהתחלה זה היה חלקי איברים ועד הצוואר, עכשיו זה כבר עם דילדו בכוס או בפה כשהיא מסתכלת אל המצלמה. לא ביקשתי ממנה את התמונות, גם לא ביקשתי ממנה תמונות עם הפנים, היא שלחה אותן כצעד בונה אמון. כן, היא מוזרה קצת.


היא מחרמנת אותי, היא גם יודעת איך. היא בוטה מאוד, מתארת איך היא רוצה את כל היד שלי חופרת לה בכוס ואז אני אוציא אותה ממנה ואתן לה לנקות את כולה עם הלשון, מתארת לי איך היא מנקה לי את הביצים, הזין והתחת אחרי שאני גומר לה בפה. מסבירה לי שהיא רוצה להיות גם כלבה וגם חברה. וזה עובד לה, היא מצליחה להיות גם וגם. אנחנו רוב היום מדברים על הלימודים, עבודה וענייני דיומא. עד שאחד מאיתנו חרמן.


היא אתמול אמרה לי שהיא החליטה שהיא לא רוצה להזדיין איתי (טוויסט בעלילה) כדי לשמור אותי כחבר ושלא אנסה להרוס אותה, שלא אהיה איתה כמו שאני עם כולן. אמרתי לה שזה אחד הדברים היותר יפים שאמרו לי אי פעם ושאני עדיין אזיין אותה. לא כי חסר לי סקס. פשוט בחורה צריכה לעמוד אחריי המילים שלה ואחרי כל הבילד-אפ שהיא בנתה אין סיכוי שלא ארגיש את הגרון שלה מתרחב כשהזין שלי חודר אליו שוב ושוב ושוב, אין סיכוי שלא אתענג על רפלקס ההקאה שלה, אין סיכוי שלא אקרע לה את הכוס עם היד שלי, אין סיכוי שלא ארגיש את החור של התחת שלה מתנגד לזין שלי בכל סנטימטר שנכנס אליה עד שהוא יכנע. אין, אין סיכוי שלא אדרך לה על הפנים כשהן מלאות בריר שלה, אין סיכוי שלא אירק לה על הפרצוף כשהיא מסתכלת עליי מלמטה. לא קיים סיכוי שלא אתפוס לה את השיער עם האגרוף שלי ואגרור אותה.


היא כלי שרת, הייעוד שלה הוא לשרת גברים. היא יודעת את זה, היא מודה בזה (חלקית, אני עוד עובד על זה). כן, אז לא כל גבר ולא תמיד, אבל היא יודעת שזה המקום שלה, שזה חלק גדול בה. אולי בגלל זה היא נמשכת אליי, היא ההפך ממני. היא יודעת לתת הכל, אני יודע רק לקחת. היא מאוד מאוד רגישה, אותי זה בעיקר מצחיק. ואולי, היא פשוט יודעת שלא ארחם עליה, רק אדאג לא להזיק לה בצורה חמורה מידי. מאוד קל לה להיות כלי ולהכיל אנשים אחרים. ואני לא הולך לפספס אותה. לא בתור זונה ולא בתור חברה.

BrownCotton​(לא בעסק){לא בעניין} - מדהים! אתה כותב פשוט נפלא!!!
לפני 8 שנים
My Story - תודה על התגובה שלך.
לפני 8 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - תהנו השבוע קראתי שקשר יחיד ואמיתי שמחזיק לאורך שנים הוא חברות.כשזה מתחיל משם ויש מהמשותף.השמיים הם הגבול.אם אתם מאזנים אחד את השני תהנו.
לפני 8 שנים
My Story - הרעיון הוא באמת להפיק את המירב מהסיטואציה, לשני הצדדים.
לפני 8 שנים
אשליית האפס המוחלט​(מתחלפת) - שהיא לא תפספס אותך. :)
לפני 8 שנים
My Story - כפרה, תודה על התגובה שלך. :)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י