לפני 7 שנים. 28 בדצמבר 2016 בשעה 15:22
מן המפורסמות היא, שהשם חנוכה הוא ראשי תבות: ח' נרות והלכה כבית הלל. המחלוקת הידועה ביותר בין הלל לשותפו ויריבו נוגעת לסדר הדלקת הנרות - מנר אחד לשמונה, ולא להפך. But only slightly less famous, כפי שאומר ויסיני זצוק"ל, היא המחלוקת הבאה: כשמדליקים חנוכיה לכבודה של מישהי, מאלו תכונות לפתוח ובאלו לסיים?
בית אשמאי אומרים: להתחיל מהכי פיזי וסקסי, ואם יישארו בסוף כמה נרות לתכונות אופי נעלות - חבל. כנראה שלא צריך היה להדליק לכבודה חנוכיה.
ההלכה, כאמור, כבית הלל, אבל עדיין - לאחר שיצאנו ידי חובת תיאור מקצת מעלותיה הרוחניות של גבירתנו, אנחנו מרגישים חופשיים להלל גם את אלו הגופניות.
נר חמישי: ידיים
נר חמש לידיים רכות
(ציפורניים סגולות מבריקות),
מרסנות וסוטרות
מלטפות ומגרות
אין כמותן ראויות לנשיקות.