סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שירים חוטאים

שירי היום יום שכולנו אוהבים עם טוויסט מיני בתוך המילים..
לפני 4 ימים. שני, 9 בדצמבר 2019, בשעה 06:58

לכל אחד יש את הצרות שלו ואתה לא תמיד יודע מה הצד השני חווה אז רגע לפני שאתה בא להשליך את הבעיות שלך כתירוץ לפגוע באחר ולשחרר כעס

תחשוב על זה פעמיים ותבין שלכל אחד מגיע יחס שווה לא משנה כמה כבד או איזה מטען הוא סוחב

לפני 3 שבועות. רביעי, 20 בנובמבר 2019, בשעה 03:16

הגעתי אלייך וקצת דיברנו לפני שהתחלנו

הפעם זה היה יותר פעילות רגשית מאשר טכניקה וביצועים ואהבתי כל רגע מזה לראות אותך נהנית ומחייכת.

כשאמרת לי שאת עצובה ראיתי בזה הזדמנות פז להיות שם בשבילך לא רק כשכיף, אוו וכמה כיף היה.

עוברים כבר תקופה יחד ובאמת שלא ידעתי קשר שכזה בעבר בלי צרות עין אחד לשניה נטו פרגון אהבה ותמיכה ומעל הכל כמובן הנאה טהורה וטובה

אז רוצה שוב להודות לך על כל שנתת לי לחוות וללמוד וכמובן הכי חשוב להיות שם בשבילך ❤️

לפני חודש. חמישי, 7 בנובמבר 2019, בשעה 01:43

התחלתי בנסיעה אל המקום שבו השקט מופרע רק על ידי הצלפת השוט

וכך הערב התחיל עליתי על הספה כפקודתה

שהתחת מופנה כלפי מעלה ההצלפות החלו לאט לאט לחמם את הפלחים ולהסב את תשומת ליבי אל הריק והמיינד החל מרחף,

עברנו לחדר ושם חיכתה לי הפתעה אמרת לי שקש יהיה מעורב בסיפור רק שלא הבנתי שהוא היה שם רק לעמוד בצד ולעזור

ואז ביקשת ממני לעמוד צמוד עם הידיים צמודות לגוף

ואז החלה מלאכת הקשירה רק שלפני זה הוו שאליו החוט קשור נכנס אל תוך החור שלי

זה היה תהליך די לא נוח מעצם העובדה שעצם זר זז בתוכי מצד לצד אבל בסיום התוצאה הייתה מדהימה

לאחר מכן בא הניילון נצמד כמו פרק מדקסטר

בו אני הפושע שנהיה הקורבן החלת ללפף אותו סביבי והשארת את הראש חשוף, הפעם.. ואז הבנתי את מהות הקשית והשאלה שחוזרת האם שתית הרבה היום?

לאחר מכן החלתי להרגיש את חוסר הנוחיות שהיה ידוע שיגיע החום בגוף מהניילון ותחושת חוסר האונים שבו זמנית מרתקת ומפחידה אותך אךךך איזה ריגוש

לסיכום מודה לך מאסטר על עוד שיעור

ומחכה כבר לבא ❤️

לפני חודש. רביעי, 30 באוקטובר 2019, בשעה 00:16

זה התחיל בנסיעה לא כל כך ארוכה כשהגעתי חיכיתי בסבלנות שתגיע, היא הגיעה ועקבתי עם רכבי אחר הרכב שלה אליה.

כשהגענו ההוראות היו ברורות מאוד סדר את החדר והמיטה ותרד על 4 אל מול הקיר ותחכה לי בשקט..

עברו כמה דקות והיא הגיעה אל החדר לא הסתכלתי רק הקשבתי וליבי התחיל לפעום יותר מהר מהרגיל

משם התחילו ההכנות וזמן קצר לאחר ההכנות התחילו ההצלפות לראשונה לא ציפיתי וכשהגיעה עם רעש הזנבות באוויר העירה את כל גופי ומשם הייתי דרוך במיינד אך משוחרר גופנית

עברנו משוט לשוט עם החלפות לכל מיני סוגים

ואז הגענו לשלב היחידי בערב שבו גופי קפץ מחוץ לעור והוא היה הרולר אךך הרולר על כל הגוף הוא בסדר אך באיזורים מסויימים אין אפשרות לא לרקוד כמו מריונטה לנגיעות קטנות ומזדקרות היה קשה אך עמדתי בזה (עם המון ריקודים (;)

לסיכום הייתה חוויה מתקנת לאחר תקופת יובש ארוכה

תודה רבה לך.

לפני 10 חודשים. ראשון, 27 בינואר 2019, בשעה 21:05

זה התחיל בחוסר אוויר כששאלת אם אי פעם חנקו אותי..

עניתי בחיוב אך מהר מאוד הבנתי שלא עשו את זה נכון בעבר.

לאחר מכן התקדמנו אל הסלון

פתחת תיק שחור גדול ובו מגוון צעצועים ואביזרים

בפנים הרגשתי סוג של אי נוחיות בהתחלה סשן כאב ראשון שהתנהל כמו שצריך כך יצא שגיליתי על עצמי שמאזוכיזם הוא חלק בלתי נפרד ממני.

לקחת את הזמן בבחירת הכלים ואמרת לי לעמוד צמוד לקיר תחת אלייך ולהירגע

בהצלפות הראשונות עדיין זזתי באי נוחות מחכה למכה הבאה שתגיע לאחר זמן מה היה רגע קצר של נתק ביני לבין המחשבות ורק הרעש של העור מוצלף והספירות שלי הן שנשארו באוויר.

מהתחלה של אי נוחיות פנימית עברתי למקום הרבה יותר טוב במיינד

כמובן שהכל בזכותך ובזכות הדרך שלך לעבור מחסומי כאב באלגנטיות ומבלי שאשים לב עברנו לשוט כואב יותר ועלינו בהדרגה לאט לאט וככל שעלינו בדרגת הכאב,

ההיגיון נאבד בדרך והחליף אותו תענוג שעוד לא הוסבר לי בעבר לפחות לא כמו שצריך

עד שאת הגעת ונתת לנפש לרחף קצת גבוה יותר..

אז על הערב הזה, אני רוצה להגיד  תודה לך יקירה הייתה חוויה מענגת מלמדת והכי חשוב מעצימה.

תודה.

לפני שנה. חמישי, 22 בנובמבר 2018, בשעה 11:59

Let it roll, baby, roll
Let it roll, all night long

You gotta roll, roll, roll
You gotta thrill my soul, alright

סופ"ש שמח במערב הפרוע [:

לפני שנה. שלישי, 13 בנובמבר 2018, בשעה 05:24

רוצה להעיר את עיניכם לדרך מסויימת שכשחשבתי עליה הרבה מהדכאונות היום יומיים שיכולים לפקוד כל אחד ואחד נעלמו כלא היו.

אז ככה כשאנחנו פועלים ומצליחים ללא מחשבה מוקדמת על איך נעשה את אותה פעולה יכול להיות שבדיעבד

נסתכל ונגיד רגע עשיתי את זה בלי להתאמץ בלי לחשוב אפילו ויצא טוב לפעמים גם מושלם.

עכשיו שלא תבינו אותי לא נכון אני לא אומר לא לחשוב כלל אלא ברגעים שאתה לבד ומחשבות רוצות לתקוף,

למדתי לחשוב על כלום שזה בעצם לעסוק בפעולה שאני בה כרגע להיות הפעולה אם תרצו להיות ברגע להתהוות בתוכו.

ובמהלך הזמן שאני מתרגל את זה שמתי לב שעם הזמן פחות ופחות תוקפים אותי המחשבות מאחר וההתמקדות ברגע כה גדולה.

כותב את זה בשביל עצמי אבל בעיקר לכל מי שירגיש הזדהות עם הטקסט הנ"ל

מאחל לכם יום מחוייך ומלא ענני שמחה [:

לפני שנה. שישי, 31 באוגוסט 2018, בשעה 21:53

תהנו ביציאתכם ותשמרו על עצמכם/ן והכי חשוב לשמור על חיוך תמיד (:

לפני שנה. שישי, 1 ביוני 2018, בשעה 08:24

כאן המעריץ הסודי שלך זה שמחכה להזדמנות שלו למרות שכבר הובהר לו מזמן,

שהסיכוי שלו להצליח זה בערך כמו הסיכוי למצוא תרופה לסרטן.

על כל מקרה רציתי רק להגיד לך שאני חושב שאת אישה מדהימה וחזקה מורגש עלייך שנושא השליטה הוא לא עיקר החיים שלך אבל הוא כן תפקיד ראשי במסיכות שאנו עוטים עלינו בכדי להסתיר אותו,

הייתי רוצה לרדת על ארבע וללקק את כפות הרגליים הסקסיות שלך לעבור על אצבע אצבע עד שאעלה במעלה הרגל לאט לאט ע"פ הוראת ידך על ראשי ואז כשלא תרצי לחכות יותר תוכלי פשוט למשוך בשיערי אל תוך נבכי רגלייך שם עם לשוני אעשה טורנדו של הרגשות שיגרום לך לחיוך ולי לעונג לענג

לפני שנתיים. שני, 31 ביולי 2017, בשעה 16:18

טיפה קטנה ועולמה נצבע בשלל צבעים

והנאה החיוך לא איחר להגיע ואיתו ההרגשה שהכל אפשרי, כל גחמה וכל רצון מלוכלך שאי פעם רצתה.

מבעד למבטה הוא הביט וחייך היא חייכה חזרה כמעין שיחת היכרות קצרה, ללא מילים ללא תנועה.

נפגשו שוב לאחר מכן בתור לדוכן האוכל הוא הציע לה לעשן היא נענתה..

ושמי הצהריים התחלפו הצבעים השתנו

ונהיה קצת קריר הציע לה את מעילו

והיא רצתה את חום גופו אך הסתפקה במחווה, שניהם עישנו להם על גבעה עם נוף יפיפה ובעודם בוהים בנוף המשתנה

ידיהם החלו מגששות אחד את השניה.

החלו במסע אל תוך האהבה העיוורת שלהם הרגישה כל כך טבעית, ריקוד

מחול רגשות, תפסה את ידו והובילה אותו אל מעבה היער איפה שהעצים יוכלו לשמור על סודם סוד האהבה כפרח שנץ באביב ונופל בסתיו ככה עונות השנה יזכירו להם את שהתחיל ונגמר כל פעם מחדש...