לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 3 שנים. 8 במאי 2020 בשעה 17:54

tease and denial או גירוי ומניעה (מוזמנות להציע תרגום אחר, זה הכי טוב שעלה בראשי) הינה שיטה מה(/ע)נה וידועה בקרב חובבי עולם השליטה. הרעיון פשוט מאד- הבאת הנשלט קרוב לגמירה ואז הפסקת הגירוי, החל ממספר פעמים בודדות ועד פרקי זמן ממושכים. אחד הביטויים הנפוצים ביותר בקרב חובבות הז'אנר הוא "עד הקצה" או "על הקצה". 

ביטוי זה גרם לי לחשוב על צורת השליטה הזאת כעל מטייל המטפס במעלה השביל אל עבר צוק אשר למרגלותיו פרוס עמק יפייפה.הוא מטייל ללא מפה, רק צועד בשביל המוביל מעלה כשכל שהוא יכול לראות זה קו האופק הנמצא מעליו בפסגה הקרובה. אין לו שום דרך לדעת האם מאחורי אותה גבעה נמצא המצוק הקסום או שמא עוד פסגה. איפה היא בתמונה? היא זו שצועדת לידו בצעד קליל וחיוך כיוון שיש לה את המפה והיא יודעת בדיוק כמה הם קרובים אל המצוק.

(אני יודע, לא האנלוגיה הכי מקורית אבל יש לזה פואנטה, סטיק וויט' מי)

כשהם מגיעים אל שפת המצוק עומדות בפני השולטת אפשרויות שונות כיצד להעביר את הנשלט שלה מעבר לקצה (או שלא... ;)). היא יכולה לשלוח אותו באומגה כיפית שמובילה בכמה שניות אל תחתית העמק (אורגזמה מלאה), היא יכולה לתת לו להציץ מעט מעבר לשפת המצוק, לראות את העמק נפרס בפניו חלקית ואז לכסות את עיניו ולהסב צעדיו לאחור (אורגזמה הרוסה) והיא יכולה לתת לו דחיפה מעבר למצוק שתשלח אותו למטה תוך שהוא נחבט בסלעים ונשרט מהקוצים (ball busting/cbt).

(הנה אני מגיע לפואנטה, ממש תיכף, עוד קצת... (או שלא... ;))

אז ישנה אופציה נוספת אשר יכולה להעצים את החוויה, לא משנה באיזה מהאופציות היא בחרה- טיול על שפת המצוק. זה נכון שהאורגזמה הגברית נחשבת לפשוטה ומהירה משמעותית מהמקבילה הנשית שלה. אבל עם המעשים הנכונים תוכלי לגרום לו ללכת על קצה הצוק למשך שניות ארוכות ואפילו דקות, למשוך את התחושה הזאת של הדופק שמאיץ וזרם האנדורפינים שמתחיל לשטוף כשהעמק הקסום נגלה אל עיניו. תוכלי לעשות זאת ע"י מגע עדין שלא באיזור חלציו אלא באיזורים ארוגניים שונים כמו הפטמות, הירכיים והישבן תוך כדי בקשה/איומים שלא יגמור. כך תוכלי לצעוד איתו ממש על שפת המצוק, כמו שהיינו ילדים ואחזנו ביד של מישהו וכאילו עמדנו לדחוף אותו אל התהום אבל אז משכנו חזרה. עד שתחליטי לדחוף אותו או פשוט לומר לו "קפוץ" :).

 

(*הכותב כותב מסוג של נסיון)

(** באופן אירוני פוסט זה נכתב ובזמן חיפוש הגיף המתאים נמחק ונכתב מחדש (פחות טוב מהמקור שנכתב מהבטן בעוד ההעתק נכתב מהזכרון))

 

למי שלא מכיר את כריסטינה, היא לדעתי אחת הטובות בתחום- https://imagecdn.clips4sale.com/accounts99/42600/clip_images/NotMyFault.gif


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י