שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בתוך הכלוב שיצרתי

לפני 3 שנים. 15 במאי 2020 בשעה 9:22

בדרך כלל הדחף לחשוף ולצעוק את האמת  מגיע רגע אחרי שמבינים סופית שהדברים במציאות שונים לחלוטין ממה שזה נראה בהתחלה. בכלוב זה תמיד קורה לפי קונספט אחיד עם סטיות מזעריות בכל מקרה ספציפי. הוא עושה לך כמה לייקים, משאיר תגובות, את נכנסת לפרופיל, קוראת ברפרוף את הבלוג, מתרגשת, מתרשמת, שוב קוראת, נוצר עניין ומתחיל להתפתח קשר. 

בהתחלה ההתרגשות מובילה להיי, הפרפרים בבטן רוקדים סלסה ואין שום סיכוי בעולם לבחון את האדם שמולך, כי את עדיין מושפעת מהכתיבה, והדמיון שלך כבר מוסיף קישוטים לתמונה. אה, והפרפרים, לא לשכוח את הפרפרים. 

במוקדם או במאוחר את כבר מבינה שאין שום קשר בין הכתיבה לבן אדם שנמצא מולך, אבל את כבר נמצאת בתוך רגש ומערבולת של תחושות ועדיין מנסה למצוא את הקצה שמחבר בין הרושם הראשוני לבין מה שאת רואה עכשיו, כי לא יכול להיות שהפער כל כך עצום. ובסוף בסוף זה מתפוצץ, אלפי רסיסים עפים לכל אבר ונכנסים לך עמוק בבטן, אבל בשלב הזה כבר אין מקום לברוח לתירוצים וצריך להתמודד עם האמת והיא "לא יפה", בלשון המועטה.

הוא מבין שמולך כבר אין אפשרות להיות אותו אביר שהרשים עם הכתיבה המשובחת מהתחלה ובוחר בטקטיקה של "אנחנו לא מתאימים", כי זו את שלא הצלחת לזהות בו את ה"גבר גבר", ולא הוא שבסה"כ יודע ליצור רושם ראשוני בלי לדאוג לתחזק אותו בהמשך.

ויכולתי לכתוב הכל במקום אחר, לתלוש את המסכות של האצילות ולהסיר את הספק של קבוצת המעריצות שלא מפסיקה להרעיש עם הכפיים, אבל העדפתי להוציא את זה כאן, כי הכאב הזה כרגע רק שלי ואחרות צריכות לטעות בעצמן, כי כאלה אנחנו, לא לומדות מטעויות של אחרים. 

קסם שבלב - מוכר מאוד
לפני 3 שנים
Causy​(אחר) - מצער לקרוא.. חושב שזו חוויה כללית פה. אך עם אותם מעטים/ות שלא - שווה את זה. בסופו של יום קצת כמו בעולם ה״רגיל״... לא?
לפני 3 שנים
Just somebody else​(אחרת) - מסכימה, עם הערה קטנה שבעולם הרגיל הרושם הראשוני שנוצר הוא בדרך כלל ויזואלי ולא וירטואלי ואין את ההסחת דעת של הכתיבה. ואנחנו מושפעים מהמילה הכתובה.
לפני 3 שנים
Causy​(אחר) - מאוד... התייחסתי לזה גם בבלוג של Miss Hide. הכתיבה/קריאה אנונימית אכן מביאה איתה אספקטים מיוחדים
לפני 3 שנים
Just somebody else​(אחרת) - כמובן, נוצרת תמונה בדמיון והוא כבר דואג להשלים את החלקים החסרים
לפני 3 שנים
Causy​(אחר) - אבל... כשהחלקים החסרים יוצרים את התמונה ה״נכונה״ או המקווה (באופן נדיר)... שווה את הדרך 🌹
לפני 3 שנים
Just somebody else​(אחרת) - אין ספק שצריך לדרוך כל אבנים בדרך למשהו טוב
לפני 3 שנים
Causy​(אחר) - ולשלוף את הקוצים שננעצו טרם ישאירו צלקות...
לפני 3 שנים
Just somebody else​(אחרת) - רסיסים:)
לפני 3 שנים
Causy​(אחר) - סגור ☺️ מאחל לך שתהיה לך חוויה טובה בתוך הדרך הזו 🙏
לפני 3 שנים
Just somebody else​(אחרת) - אמן לכולנו
לפני 3 שנים
נשלטת חושבת{מתרשם לעומ} - את כל כך צודקת. אני יכולה להעיד בוודאות שיש התאהבות וירטואלית ובמיוחד כאן יש כאלה שיודעים ״לנצל״ אותה לטובתם ולצורך שלהם לרוב הוא אנוכי בלבד.
לפני 3 שנים
Just somebody else​(אחרת) - כנראה שצריך להתרסק לאסוף את החתיכות כדי ללמוד, וכמו שכתבתי, אם רק היה אפשר ללמוד מטעויות של אחרים 💕
לפני 3 שנים
אנוצ'קה שלך - כמו שאני תמיד אומרת, מילים הן רק מילים... יפות ככל שיהיו. בפעם האחרונה נעצבתי להגיד בעצמי לגבר שרציתי מאוד: אנחנו לא מתאימים. בלי להתנצל ובלי לפחד. הוא לא יוצא לי מהראש אבל כשהמילים לא מתאימות למעשים אז זה לא שווה כלום בשבילי.
לפני 3 שנים
Just somebody else​(אחרת) - וזה עצוב וכואב, ומרגיש קצת כאילו עבדו עליך בחנות
לפני 3 שנים
Causy​(אחר) - סליחה על שחפרתי פה מעבר לסביר, אבל תוספת אחרונה;
מצליח לעיתים להמשיך ולקרוא בלוג וליהנות ממנו גם אם ההיכרות לא צלחה. מודה שקצת חורק אבל...
לפני 3 שנים
לאכאןכמעט - הייתי מפריד, בין אלה שהרושם מהכתיבה שלהם, נוצצת ומסעירה, אבל במבחן הזמן הם יותר 'משעממים' ופחות 'סוערים', לבין אלה שממש משקרים, עם מספר פרופילים ומנצלים תמימות. הראשונים, אולי!! באמת מקוים להיות ככה, או שזה מה שרץ אצלם בדמיון. אבל בפועל הם פשוט לא כאלה. הקבוצה השניה,(כמו גם שתיאר פולוקס), הם הקבוצה המסוכנת יותר, שלפעמים, אולי, עדיף לפרסם.
לפני 3 שנים
Just somebody else​(אחרת) - אני חושבת שהמקרה שלי הוא יותר דומה לאופציה הראשונה. שקר לא היה, רק נסיון לצייר משהו שלא קיים במציאות. וזה מובן לחלוטין, אנחנו רוצים לפעמים להיות יותר ממה שיש, לחוות (גם בדמיון) יותר ממה שחווינו, רק ביחד עם זאח, זה נורא כואב כי היה שם רגש ואמון, ושניהם נפגעו
לפני 3 שנים
לאכאןכמעט - בד"כ שני אלה, צמד חמד.. הרגש והאמון. צר לי בשבילך. מוכר כל כך. ❤
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י