סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 16 במאי 2020 בשעה 13:41

ככל שעוברות השעות האחרונות לסופש לפני השבוע הסיוטי שהולך לבוא אני מתבאסת יוצר ויותר שלא ניצלתי אותו. איך אנצל? כואב לי. עצוב לי. וויתרתי. אני מרגישה בתקופה האחרונה שאני ככה קרובה ללהעלם. כשיגיע רגע אחד זעיר ללא פחד ועם המון עצב. ועד אז, מה אני יכולה לעשות? לחתוך את עצמי? אני אישה פרקטית וזה חסר פואנטה. לחברים במציאות לא אכפת מספיק בשביל אפילו לבדוק מה איתי, והם לא היו באים גם אם הייתי מבקשת. המלכה תמיד עסוקה, ואני כבר לא מצפה ליותר מכמה מילות עידוד בוואטסאפ. אני צריכה חיבוק. שירגיע אותי. אני מרגישה שאני צריכה עזרה. וכל השיחות מוטיבציה שניסו לעשות לי מהבוקר, זה לא עוזר, זה לא עובד, ואפילו מעיק. אני תוהה מה אם יום אחד אעלם, אם לאף אחד לא היה אכפת מספיק בשביל לחבק אותי קרוב. מי ישים לב שנעלמתי??

הבז​(שולט) - חיבוק גדול מאוד
לפני 3 שנים
BldDom - כולם עסוקים בשיט של עצמם וכנראה לא מודעים למה שעובר עלייך. פשוט תתקשרי לחברה טובה שתבוא להיות איתך
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - יש חברה אחת שאולי הייתה באה וגם כן לא בטוח. והיא תתחיל להגיד לי מלא משפטים רוחניים ושטויות בעיניי. אני קצת מקנאה בה, היא עושה את מה שאני לא יכולה לעשות, והיא טוענת שכל בעיה פיזית יכולה לעבור ״עם אהבה״.
זה רק יעשה לי רע.
לפני 3 שנים
BldDom - תסבירי לה שאת לא צריכה מטפלת, רק כתף תומכת, אולי היא תבין...בכל מקרה עדיף מאשר להשאר עם המחשבות לבד.
לפני 3 שנים
חלקה כאישה​(אחר) - ילדה יפה , לו יכולתי לבוא עד אלייך ולתת לך את החיבוק המרגיע להסתכל לך בעיניים ואחר כך לעבור יחד להסתכל בראי שלבטח נמצא באיזה חדר אצלך , ולשאול אותך בצורה הכי כנה , אחרי שתביטי במראה ותמחי לבטח את דמעותייך , ולשאול , אם הדבר היפה הזה שאת רואה מולך , שווה שיעלם , אם את חושבת שאין שום דרך מועילה לך שבה את יכולה לנתב את האני שלך ....
אני יודע שזו לא חכמה גדולה , לעמוד מהצד , לקרוא אותך ולצקצק קלות ולנסות לעודד את רוחך שכבר מזמן את בתוכך כנראה מאסת בה , ואין לי שום ספק שאת אישה ילדה יפה , כותבת בהמון חכמה , מבטאת במילים הכי נוקבות את האני שלך ...
הלוואי ויכולתי להגיע עכשיו ולקחת אותך לסיבוב של גלידה טעימה , שתגרום לך לאהוב את החיים ...
מצידי אשמח מאד להסב לך את האושר המתוק הזה של אותה הגלידה ....
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - אתה מקסים. יש מההודעה שלך המון כוונה.. תודה. לפחות אני יודעת שמישהו היה בא בשבילי. בשביל לעזור לי.
לפני 3 שנים
חלקה כאישה​(אחר) - דלתי פתוחה ואשמח להשאיר לך טלפון שיהיה לך
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - תודה..
לפני 3 שנים
Master Maor​(שולט){הפוכית} - לפחות מפה אנו מחבקים.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י