סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 21 במאי 2020 בשעה 5:01

אני חצי מתעורר כשהידיים שלה מלטפות לי את החזה ומשם יורדות אל בין רגליי. הזין שלי רפוי ובהתחלה היא מלטפת אותו וכשהוא לא מתעורר לחיים, היא מתחילה לאונן לי עם שתי אצבעות, אני נאנח קלות מבלי ממש להתכוון. לוקחות כמה דקות עד שאני מזדקר בשבילה. 

פעם כשהיינו צעירים ורווקים, היא היתה מעירה אותי על בסיס קבוע באמצע הלילה, מעמידה לי את הזין, עולה לרכב, גומרת וחוזרת לישון. זה תמיד הטריף לי את המוח להרגיש כמו חפץ שהיא משתמשת הרבה לפני שהיא התחילה לקרוא לי דילדו. בחלק מהמקרים אני לא זוכר את כל מה שהיה, אני אפילו לא זוכר אם גמרתי או לא.

מעולם לא שאלתי אותה למה היא התעוררה באמצע הלילה מיוחמת ורעבה לזין אבל תכלס לא ממש היה אכפת לי, כי הרגשתי טוב, הרגשתי שהיא השתמשה בי כמו שתמיד חלמתי הרבה לפני שידעתי משהו על שליטה.

הזין שלי ביד שלה והוא קשה ומגורה מרגיש שהגמירה תגיע תוך דקה או שתיים. "אתה רוצה לגמור עכשיו או לנסות לספק אותי?", היא שואלת וכמה שממש מתחשק לי שהיא תאונן לי, אני מעדיף לנסות לספק אותה. היא עולה עליי ומחדירה אותי לתוכה. אני מרכיש את כובד משקלה עליי. זאת התנוחה האהובה עליי, לא בגלל העובדה שככה אני מצליח להיות הכי עמוק בתוכה, אלא בגלל שככה אני מרגיש את כולה, מרגיש שלה. מנקודת המבט הזאת, היא פשוט הכי סקסית, הכי נשית, הכי מחרמנת.

היא רוכבת עליי ואני חושף את שדיה הגדולים ולש אותן עם כל הלב, בדיוק כמו שהיא אוהבת. "תגמור איתי ביחד", היא מבקשת וממשיכה לרכב עליי ואני מרגיש כמו צעצוע המין שלה שהיא משתמשת בו כרצונה. ברגע הזה, אני מרגיש אושר מיוחד, הגשמה של הייעוד שלי.

היא גומרת ומיד אחריה אני מבקש רשות לגמור ורק לאחר שהיא מאשרת, אני מרשה לעצמי להתפוצץ בתוכה. היא נשארת עליי ולשם שינוי אני מרגיש ראוי לה, מרגיש מספיק טוב בשבילה, מרגיש שאף אחד אחר לא יכול לענג אותה ככה.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י