סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 17 במאי 2020 בשעה 19:43

הולכת לישון מוקדם היום. מנצלת את העובדה שהיד פחות כואבת, זה מגיע בפולסים לאחרונה: כאב חזק מאוד או אין כאב בכלל. הקצב קצת מתיש.

בסהכ היה יום טוב, צחקתי עם חברים, איבדתי ומצאתי חוגר ואז איחרתי לבסיס, הייתי חלק משיחות עומק, דיברתי עם המלכה שלי שיחה נעימה, עשיתי מדיטציה, נשפטתי וזה היה אפילו מחזק כמו תמיד, קניתי סנדלים לצבא, טעמתי מגנום אחרי שנתיים שלא- טבעוני!, עשיתי רשימות, עבדתי קצת, עשיתי כמה דברים שהייתי צריכה לעשות, ואפילו יצא לי לפנק את המלכה עם כמה תמונות ללילה טוב.

נשמע טוב, אבל איך אני מרגישה?

נחמד סהכ. נכנסת לעצבים ועצב מהר. אני לא מאוזנת בתקופה הזו. משתדלת להמשיך לנוע, בשביל לא להתקע על הדברים הקשים יותר מדי. אולי יהיה טוב לגמרי, אני פשוט לא יודעת איך. בנתיים אני מאפשרת תנועה.. מה יהיה מחר? אין לדעת. 

מחשבה שעלתה בראשי- הקיץ הזה אני רוצה להשתזף יותר, אולי זה פשוט כי האייפון שלי מלבין כל תמונה, ועד שהתאהבתי בשיזוף שלי זה קצת מבאס. 

וגם- רוצה למצוא דרך לשמר את התלתלים שנהרסים לי כשאני מסתרקת לצבא.

מצחיק שפעם שנאתי את שניהם. 

Master Maor​(שולט){הפוכית} - אופטימי.
שמח לשמוע שאת עושה מדיטציה. על מה נשפטת? עושה רושם שקצת נהנית מזה? להיות קטנה כזו.... או שאני טועה?
יום מקסים שיהיה לך, והזהרי מהחום הנורא שבחוץ.
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - אני אוהבת להיות קטנה, המשפט היה מהנה מהמון סיבות.. בעיקר כי החמיאו לי בטירוף על כמה שאני חיילת טובה שפועלת מהלב. משתדלת להיזהר, הטבע מעודד אותי ומכניס בי אנרגיות אז בעייתי להמנע ממנו.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י