לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 22 במאי 2020 בשעה 3:49

אני אוהב את ירושלים, את הטירוף שיש בעיר הזאת, את ההיסטוריה, את ריחות הבישולים, את האוויר האחר שלה שמרגישים אותו כבר בעליות בקסטל, "אוויר הרים צלול כיין" שנכנס ישר לנשמה. נזכרתי לאחרונה בחופשה משפחתית בירושלים. טיילנו בערב, בעיר העתיקה, האורות הצבעוניים והאוויר הנעים נתנו הרגשה של חו"ל. היו רגעים קסומים באלה, שרנו כולנו ביחד את "אני עומד על החומה"..

ואז נגמרו לילדים הכוחות וחזרנו למלון והם נרדמו תוך שניה לשינה עמוקה ואח"כ היא הזמינה אותי להתקלח איתה במקלחת הענקית שהיתה לנו בחדר. היינו צמודים זה לזה, מלטפים אחד את השני ובלי לחשוב יותר מדי, ירדתי על הברכיים וליטפתי את הרגליים שלה, היא נהנתה מהמגע ומתשומת הלב והרשתה לעצמה להישען על הקיר ולפנות לי מספיק מקום כדי להכניס את הראש בין רגליה ולקקק לה את הכוס ומשם גם אל בין ישבניה. לכמה רגעים המחשבות שלי הפסיקו ונתתי לה את כולי, התמסרתי לגוף ולנשמה שלה. לכמה רגעים היא היתה רק שלי ואני... אני תמיד רק שלה.

היא הובילה אותי למיטה, השכחבה אותי ומיד עלתה לרכב עליי... היא היתה רטובה ומיוחמת מזה הרבה מאוד זמן, היה לי ברור שזה לא בגללי אבל לא נתתי לעצמי לשקוע לזה... היא אחזה במסגרת המתכתית של המיטה ורכבה עליי בטירוף מוחלט. היא גמרה אבל לא הפסיקה, היא רצתה עוד והמשיכה לרכב עליי. זאת התנוחה שהיא הכי אוהבת כי ככה היא מצליחה לקבל אותי עמוק מהרגיל ולהרגיש אותי יותר בתוכה. אני אוהב שהיא רוכבת עליי כי זה הכי כיף להרגיש אותה ככה והיא יכולה להשתמש בי כראות עיניה.

הגמירה השניה הגיעה ואחריה, הגיעה הגמירה שלי ואיתה חזרו גם המחשבות. בבוקר הילדים התעוררו מוקדם מהמתוכנן והיא הציעה שהם יראו טלוויזיה ואנחנו נמשיך להתפנק במיטה. זה לא קורה אצלינו בדרך כלל אז מאוד הופתעתי מההצעה שלה. היא נעלה את הדלת וחזרה למיטה. "אני רעבה לזין", היא מודיעה לי ומיד אוחזת בזין שלי ומעמידה אותו. "תשכב", היא פוקדת ועולה עליי, רוכבת בלי לדפוק חשבון ואני מרגיש אותה נוזלת עליי, מרגיש את החרמנות שלה מתפרצת ממנה כמו סערה. אני מרגיש חפץ עכשיו, חפץ שכל מטרתו להרגיע את החרמנות שלה ולספק אותה, כאן ועכשיו, לרגע אני מרגיש מושפל ועלוב כלכך שמישהו אחר מחרמן אותה ואני רק הדילדו שהיא משתמשת בו כדי לגמור ואז אני נוזף בעצמי, הרי זה בדיוק מה שפינטזתי כלכך הרבה שנים, אז מה הבעיה שלי ?! תגיד תודה ותעשה שהיא תגמור, אידיוט. המחשבה הזאת רצה לי בראש בלופ וככל שהיא חופרת לי בנשמה, ככה היא מטריפה אותי ומעמידה לי את הזין חזק יותר. היא מרגישה אותי קשה מתמיד, מעניין מה היא חושבת עכשיו, אולי זה אני שחושב כלכך הרבה במקום פשוט לזיין ?! 

bondman​(נשלט){FLR} - אין כמו זיון בעיר הקודש.
:-)
ותכלס עיר מאוד יפה.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - העיר מספר אחת בעולם
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י