צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Stressed Out Thoughts

Just the thoughts and fantasies of a horny kinky man who’s too stressed and afraid to go by them
לפני 3 שנים. 26 במאי 2020 בשעה 6:01

הגעתי לדירה שלך ונכנסתי עם המפתח שהחבאת לי. נתן לי הרגשה טובה שהגענו לשלב שאתה סומך עלי ומשאיר לי מפתח להיכנס לדירה שלך לבד.

ביקשת ממני להגיע לשם לפניך, להתפשט ולחכות לך בדירה שלך, אבל לא אמרת מתי תחזור.

על השידה ליד הכניסה אני מוצא פתק עם הוראות שהשארת לי:

" 1. אם אתה קורא את זה ואתה עוד לבוש זה סימן שאתה לא ממושמע. תתפשט עכשיו!.

2. את הבגדים שלך תקפל יפה ותניח בחדר משרד.

3. תעביר את הבירות שבמקרר למקפיא ותכניס לשם גם שתי כוסות גדולות.

4. תדאג שהסלון יהיה מסודר כשאחזור, תביא את הלוב מהחדר שינה ושים אותם במגירה של השידה בסלון.

5. תהיה סבלני אני אגיע בקרוב.

6. כשאתה שומע אותי מתקרב לדלת אני מצפה שתבוא לחכות לי ליד הכניסה על הברכיים.

7. פתח את המגירה הראשונה, השארתי לך שם משהו שתשים עלייך. "

אני פותח את המגירה הראשונה בהתרגשות, 'הוא חשב עליי והשאיר לי משהו', ומעל האוסף דפים ומכתבים שבמגירה אני רואה כלוב לזין שמונע ממנו להיעמד. כבר עומד לי הזין אז אני לא ממש יכול לשים את זה, מזל שהוא עוד לא חזר זה יתן לי זמן, והאמת כעבור כמה דקות של ערום בדירה שלו הזין עבר מדום לנוח והרכבתי את המתקן.

הגעתי לדירה איזה ארבעים דקות לפניך, אני שומע אותך מתקרב לדלת וישר הולך לחכות כמו שביקשת, אני שומע לחשושים מהצד השני של הדלת ולא ממש מבין אבל מוריד את המבט ורק מנסה להציץ לכיוון הדלת לראות אותך נכנס.

אתה נכנס וזורק את המפתחות על השידה, מעביר לי יד בשיער, נותן לי נשיקה קטנה, מוציא כיסוי עיניים מאחת המגירות ליד הכניסה, תופס לי את היד ומוביל אותי למקלחת, אני כבר מרגיש את הזין מנסה לעמוד לו, אני מת על מקלחות. אתה שם לי את כיסוי העיניים ולא מחכה רגע בשביל להצמיד אותי לקיר, מנשק אותי ומעביר את היד שלך על הגוף הערום שלי. אני מרגיש נשיכה קטנה בתנוך של האוזן שניה לפני שאתה לוחש לי "תישאר פה" ובבת אחת מתרחק ממני, יוצא וסוגר את הדלת.

אני שומע לחשושים ואת הבקובוקי בירה מכיוון הסלון, לא מבין אם זו הטלוויזיה או שאתה בטלפון.

עוברות כמה דקות ואני שומע את הדלת נפתחת, אתה נכנס פנימה ולוחש לי שיש לך מתנות בשבילי, שאתה מרשה לי להוריד לרגע את הכיסוי עיניים ובחירה שלי אם לשים אותו או לא בחזרה אחרי זה, כמובן שלא החזרתי אותו והתלהבתי מהיכולת שהיום אראה אותך לאורך כל הדרך.

"אלה היו בשימוש כל היום, אתה יכול לבחור מה לעשות איתם, תתארגן וכנס למקלחת תפנה לפינה עם הגב לכניסה וחכה שם" הוא לחש לי, מעניק לי זוג גרביים גבוהות שחורות ושני זוגות תחתונים ויוצא. אני תוהה למה/איך יש שני זוגות תחתונים משומשים אבל מחליט ללבוש את התחתון הלבן והגרביים, את התחתון השני אני שם בפה כמו מין גאג כזה.

עוברות כמה דקות והתחתון שבפה שלי כבר מתחיל להיות רטוב וספוג כשאני שומע את הדלת נפתחת שוב, אני עם הגב לדלת ומוריד את הראש למטה שלא יגידו שהצצתי והסתכלתי שאסור. אני מרגיש מגע יד על הצוואר שלי וזין עומד דוקר לי את הראש מאחור, כשפתאום שני קולות מצחקקים. אני מסתכל למטה ולא מציץ בהתאם להנחיות שקיבלתי אבל אני לא מזהה את כף הרגל שלידי, היא לא של האדון שלי, למרות שאני כן שומע את הקול שלו.

לא עובר הרבה זמן עד שמגע היד מתנתק מהצוואר שלי והזין שדקר לי את הראש מציץ לי בצד שדה הראיה כמגיע מאחורי האוזן שלי. קולות הנאה מתחילים להישמע כשאני מנחש שירדת לעשות לו רימינג ואיזה אצבע עברה לי על החור וליטפה.

אתם שניכם משחקים מסביבי, מתקלחים, משפשפים, מלקקים ומזדיינים, בשלב מסוים גם שמתם אותי באמצע כשהאדון שלי עמוד מלפניי והזין שלו עובר מעבר לכתף שלי והחבר מוצץ לו מדגדג לי את הצוואר, יושב מאחוריי צמוד אלי ואני מרגיש את הפריקאם שלו מרטיב לי את הגב.

אתם לרוב מתעלמים ממני, רק דואגים לשחק צמוד אלי ואתה מידי פעם זורק איזו הערה או קורא לי בשם שיזכיר לי שמקומי הוא להיות בשקט ומושפל ולא לעשות יותר מידי, מישהו גם ירק לי בהתחלה על הגב אבל אני לא בטוח שזה היית אתה. עדיין לא ממש יודע עם מי אתה מחשק סביבי, אתה רק ממשיך לקורא לו "בייב".

מזדיינים לידי ומאחורי, גונחים ומחליפים תנוחות אתם משחקים לכם עד שאתם צריכים לגמור. אתה עומד לפניי והחבר שלך מאחוריי אתה אומר לי להיות על שש ואתה על הברכיים. אתה מורח קצת מהפריקאם שלך על הזקן שלי כשהחבר גונח ואני מרגיש את הזרע החם שלו מושפרץ לאורך הגב שלי. לראות את החבר ממש עשה לך את זה שאתה לא מאחר לגמור ומחליט להצמיד את הזין שלך לתחתון שבפה שלי ולגמור שם, מוציא ומכניס מחדש את התחתון מהפה שלי אחרי שאתה גומר עליו.

הייתי מרוכז בך ולא ניסיתי לשים לב מה קורה עם החבר מאחוריי כשאתה עושה לו פרצוף של מה אתה עושה?!, אומר "לא לא חבל על הבזבוז גם ככה צריך לנקות פה" ונעמד. אתה מולי נשען על קיר המקלחת מסתכל עלי וקצת משחק עם הזין העבה של אחרי גמירה שלך כשאני מרגיש זרם שתן חם מנקה את הזרע מהגב שלי וקולט את החיוך שלך מרוצה מהסיטואציה.

"בייב" מסיים ומתכוף אלי, לוחש לי: "את התחתון הלבן שלי שאתה לובש אתה יכול לשמור, למרות שאתה לא שווה את זה ולא הוכחת כלום תוכל ללבוש את זה פעם הבאה שהוא יתן לי להשתמש בך" ולפני שאני מספיק לסובב את הראש לראות מי זה אתה מצמיד לי את הראש והחזה לרצפה, ככה שרק את הרגליים השזופות יוצאות מהחדר אני מצליח לראות".

לא עוברת יותר מדקה ואתה כבר מתקלח, אני שומע את הדלת כניסה נטרקת מבלי שאני יודע מי זה "בייב". רטוב בשאריות סבון שזולגות ממך עליי אתה אומר לי שהייתי ילד טוב ושאתה כבר תפנה לי את המקלחת, ושהיום אתה תזמין לנו טייק אווי ושאני צריך להתנקות ולהסתבן טוב טוב.

את הארוחת ערב העברתי בתור הצלחת שלך, אבל זה כבר סיפור אחר.

master MZ​(שולט) - אני מאוד אוהב את מה שאתה כותב
לפני 3 שנים
StressedOutGuy - תודה לך אדון ירושלמי
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י