שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 28 במאי 2020 בשעה 8:32

אחרי שבוע שמח במיוחד שוב עצובה. הריבים בבית בתקופה האחרונה רבים יותר, ואני נאבדת שם. מילים קשות נאמרו, עם האבחנה החדשה זה לא ממש עוזר, והכל קשה יותר. הכאב ביד לאחר תקופה של שבועיים שנעלם, חזר- וגם אני, חזרתי לבית בו לא סובלים אותי, לאחר שעברו 3 ימים מאז הריב האחרון, חזרתי הביתה מהצבא ואין שלום, אין מילה. חסרה לי התמיכה בתקופה הזאת, אני יודעת שתמיכה לא אקבל מהוריי אבל הייתי רוצה לפחות לא להרגיש כל כך דחויה. גם עם הקבנית אני מרגישה כך וכבר לא מרגישה שיש לי רשת ביטחון איתה. גם בלי תקשורת זה יכול להרגיש כמו חג. אבל אם רציתי להכין עוגה, ממתכון שמצאתי, אפילו קניתי מצרכים, בשביל להרגיש טיפה כאילו זה חג, טיפה כאילו גם אני חוגגת, אני לא יכולה לבשל ולאפות עם היד. אני שוכבת במיטה, כאילו אין תכלית לכלום. באדישות מהולה בעצבות כבר כמה ימים. אני משתדלת לעשות טוב לעולם, לעזור לאנשים, אפילו בהורים לא הורים שלי לתמוך, לתרום בצבא, אפילו יזמתי פרויקט קטן של מיחזור באגד, ואתמול רוקנתי שקיות גדולות שאספנו במשך חודשים של בקבוקים במיחזורית ליד הבית. זה מרגש אותי לעשות טוב, בעולם שהוא כל כך רע, ועם זאת- הניגודיות בין הטוב שאני רוצה לתת, לרגעים של ריקנות כמו עכשיו, רגעים של לבד, של חוסר תזוזה, של חוסר תכלית. אני שוכבת במיטה בלי היכולת לזוז ולתקשר, בלי מי שיתקשר איתי, אני תוהה מה הסיבה לקיום שלי אם אני כך. חסר לי לחיות, אני מרגישה שאני נובלת כמעט כמו הצמחים שקיפחתי במרפסת.

חסר לי קצת טוב על הלב.

Master Maor​(שולט){הפוכית} - עצוב תמיד לשמוע, קיוויתי מכך שלא רשמת כאן כלום שהיה לך טוב, לכאן את מגיע לרוב לפרוק. טוב לשמע שעבר עלייך שבוע שמח במיוחד. מעדיף לקחת את זה מכל מה שרשמת. המשיכי לעשות טוב, אוהב לשמוע ממך עושה טוב.
שאלה לי? אין מצב בו את מוצאת לעצמך בסיס סגור? מנסיון שראיתי אצל משהי אחרת. מצאו לה מקום לישון בבסיס שעקרונית הוא פתוח והיא ממש פרחה שם. אולי זה פתרון? או שאני מציע דברים שלא יתכנו. נראה ממה שאת כותבת שאת צריכה פינה שלך.
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - אני כותבת לך בפרטי.
לפני 3 שנים
חלקה כאישה​(אחר) - תרשי לי לעשות לך טוב על הלב , יש בי תחושה שאת שייכת לקטיגוריה הזה בשירו של ג'ובראן חליל ג'ובראן - הנתינה מהספר שנקרא הנביא וכך מתחיל
" אתה נותן אך מעט , עת נותן אתה מרצונך ....
אך עת נותן אתה מעצמך , זוהי נתינת אמת ....
חומר למחשבה , אמצי את זה כצידה לדרך !
חג שמח מתוקה
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - תמיד נותנת מעצמי, מהלב, גם לא מצפה לדבר חזרה. מצפה רק לדבר אחד, לא לכאוב כל כך. את השאר אשיג בעצמי
לפני 3 שנים
חלקה כאישה​(אחר) - אין לי ספק , ולכן כתבתי מה שכתבתי לך ....
לא אחת יש את החשק , פשוט לחבק אותך , נטו חיבוק !
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י