צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 16 שנים. 31 ביולי 2007 בשעה 13:18

היום, מזה הרבה מאד זמן, נפלה עלי מרה שחורה.
היו לי כמה סיבות ספציפיות לאותה מרה שחורה חביבה, אך השילוב של מחשבות מעוררות יאוש עם העובדה שהשותף שלי גרם לי להמתין לו מעל שעה כשאני סובל מחרפת רעב בעודו נעול בחדרו (דאג להדגים לי כיצד מבצעים Starvation בגלל Deadlock) עשה את העבודה די טוב.

אחת הסיבות לאותו דכאון עמוק היה חומר עיוני שקראתי בנוגע לבעיה קוסמטית די קטנה ומציקה שמטרידה את מנוחתי. גיליתי שפתרון לא יהיה לבעיה הזו, אלא רק ניתן להקל או להסתירה (ולא, זה לא הקרניים. אותן אני דווקא אוהב).
כנראה שמישהו למעלה שמע במקרה את תלונותיי על היותי "אדם ממוצע לחלוטין" והחליט להפוך אותי ל"מיוחד" ע"י זה שגרם לי לחוות משהו שרק 3% מהאוכלוסיה חווים. ובכן, אין לי מושג למי אני צריך להודות, אך מסרו לו את תודתי הרבה.

ואם לא די בכך, אז התווספה לכך שיחת טלפון מאד מוזרה. מישהי מהעבר צצה לה בטלפון הסלולרי שלי עם מס' חסום. שוחחנו כמעט במשך שעה. במהלך אותה שעה היא בסה"כ הצליחה להדגיש לי את הרגשתי מאז ומעולם: אני כנראה באמת לא שייך לכאן.

"אתה לא דום" היא אמרה מבלי למצמץ. "אתה נחמד מדי, עדין מדי, אכפתי מדי והקול שלך לא סמכותי. לא טעיתי בכך שקטעתי את רצף השיחות שלנו לפני כחצי שנה. אני חיפשתי את מימוש הפנטזיות שלי ואת זה לא הייתי יכולה לעשות איתך."
"אתה לא דום" היא המשיכה, "כי אתה חכם מדי, חוקר מדי, דורש מדי. אני יכולה להגיד היום שפגשתי מספיק דומים בחיי. כמעט כולם היו טפשים, בעלי תפקידים נמוכים בחיי היום יום. לחלקם היה אפילו זין קטן, אבל זה לא שינה לי - אני רציתי את הפנטזיה. כשאני יוצאת עם ונילי, אני מחפשת בו כ"כ הרבה דברים. אני בד"כ מעריצה את החוכמה של הבחור שאיתו אני יוצאת, אבל בדומים לא חיפשתי את זה. חיפשתי פנטזיה נטו ולכן אתה לא עונה לקריטריון הזה.
דווקא עם נשלטים המצב די הפוך. הם בד"כ חכמים, שולטים בחיים הרגילים שלהם ומחפשים לטעום את הצד השני. בדיוק כך גם עם נשים."

"אני מודע לכך" עניתי, "לכן אני מחפש דווקא נשלטות עם אסרטיביות בחיים הרגילים שלהם. אני אוהב את הניגוד הזה, את האשה הכה חכמה-יפה-שולטת ביום ואת הנשלטת הכנועה בלילה (וכן, אני מעדיף שתשאר גם חכמה-יפה בלילה). איני רואה טעם 'לשלוט' על מישהי שאינה חכמה בעיניי. זה כה חסר תכלית ותועלת, כפי שאיני רואה טעם גדול לשלוט על גוף לבד. זה נחמד מאד, בזה אין ספק, אבל הרעיון הוא לגעת עמוק יותר. לא לעצור במגע עם הגוף, אלא לחדור פנימה, עמוק יותר.
נשים הן אחת מהיצירות המשובחות של האל. אתן הרבה יותר מתקדמות מאיתנו, הגברים.
זה בא לידי ביטוי אפילו בסקס, בקטע הכי חומרי: אנחנו מתלהבים ממראה. אנחנו לא יכולים בלי ויזואליות. זה עושה לנו את זה. אתן מתלהבות הרבה יותר מקול ודיבור. לא כי זה מרעיד לכן את עור התוף, אלא כי דיבור משפיע על המחשבה שלכן, מגיע הרבה יותר עמוק מכל מגע אחר. כשאמרת שהסשן הכי טוב שהיה לך היה עם עיניים קשורות, כה קינאתי בך. אבל איני מקנא בך - אני מקנא כמעט בכל יצור נקבי באשר הוא. אני לא יכול להנות ממשהו שהוא כמעט ואינו ויזואלי. ככה זה כשעובדים עם מעבד נאנדרתלי.
אז אם אני חושב ככה למה אני 'שולט'? בדיוק מהסיבה הזאת. אין לי שום עניין לשלוט על סמרטוט או ג'וק. זה מאד פשוט; זה לא מאתגר, זה לא מעניין ובטח לא מספק. לעומת זאת, לשלוט על משהו (או ליתר דיוק: מישהי) כה נעלה - זו הרגשה מדהימה שאין כמותה."

"טוב" היא אמרה, "אולי זה מסביר איך אתה עדיין יכול להיות 'דום' ולא סתום כמו נעל."


סתום או לא, את ההרגשה שלי זה לא שיפר כ"כ.
ולמי שהיה ספק, היא היתה ירושלמית...




כעבור חצי שעה חשתי כיצד ה-Recovery System שלי משנסת מותניה וגוררת אותי בכח מאותו מצב דכאוני (וגם זה היה חצי שעה יותר מדי. אני צריך לשקול לשדרג את המערכת הזו סוף סוף).

פרלין​(נשלטת){ש} - בדיוק הסברתי לאחי הקטן שאנחנו רמה אחת מעליכם בציוויליזציה, אחרי שניסיתי במשך שעה להסביר לו דבר מה טרוויאלי. ובתור אחת שמעדיפה שולטים טיפשים, התשובה נורא פשוטה, כשהשולט שלך טיפש את לא באמת מאבדת שליטה.
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - אני מניח שזו האמת. גם אותה גברת עלומת שם אמרה לי זאת אתמול.

האם אני טועה כשאני מנסה לגעת עמוק מדי ולא רק להנות משליטה פיזית גרידא?
ניסיתי פעם להיות טיפש (זה לא כ"כ קשה. מסתבר שיש לי בסיס איתן לטעון שאני באמת כזה), אבל הרגשתי מאד חלול וריקני.
גם מסתבר שהצד הנשי הנשלט החליט לגלות לי דווקא את הפן הנורא רדוד באישיותו ומצאתי את עצמי עם מישהי חכמה המתנהגת כטפשה. אין תסכול גדול מכך.

כנראה שאאלץ להמשיך לנסות עד שיום אחד מישהי תחליט ששליטה אפשר לחוות גם עם מישהו שהוא לא סתום לחלוטין (או מתחזה לאחד כזה).
לפני 16 שנים
מיתוסית​(שולטת) - המילה אחת (טוב שתיים) היא טיפשה...
"אתה נחמד מדי, עדין מדי, אכפתי מדי והקול שלך לא סמכותי."

היא טיפשה כי לא כל אחת אוהב דום מניאק ואני אוהבת את הגברים שלי מתחשבים. אחד הדברים הכי חשובים בעיניי בדום אמיתי זה אחד שאני יכולה לבטוח בו ולסמוך עליו במאה אחוז ועם דומים טיפשים ומניאקים אני לא יכולה להרגיש בטוחה... אני לא יכולה להיות עם סאב טיפש, קל וחומר דום טיפש- אני רוצה מישהו שיהיה חכם, שאני אוכל להרגיש שאני מעריצה אותו.. אני רוצה שיחדור לנשמה שלי...

הדבר היחידי שאולי היא צודקת זה עניין הקול (לאו דווקא אצלך ספציפית) שצריך קול סמכותי ואדם בעל ביטחון...

והיא גם סתומה בזה שהיא מכלילה, אני מכירה לא מעט דומים שםה שולטים בחיים שלהם ולא מעט סאבים שה םפסיביים בחיים שלהם ומעניין מה היא תגיד על מתחלפים? מפוצלי אישיות? חחחח

היא רוצה פנטזיה, כי בשבילה זה רק פנטזיה. מי שרוצה שולט שהוא גם בנזוג או שולט למעבר סשן שניים של הגשמות פנטזיה תחפש דברים אחרים: היא תחפש גבר אמיתי ולא גבר דום צעצוע...

אגב, אנחנו גם מתעניינות במראה, אלא שאנחנו מתעניינות במעבר לזה, וגם אתם אבל הכל תלוי בכמה אחוזים כל שיקול תופס ודי להיות כזה סטריאוטיפי
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - ראשית, היא דיברה על הרוב ואין לי אפשרות לחלוק עליה, כי איני מכיר כמעט שולטים ובטח שלא שולטות. ככה שמבחינתי לה יש ידע עדיף עלי ואין לי אפשרות לחלוק עליה.

שנית, אני חושב כמוה שקול עבה ו'גברי' זה דבר שמאד מוסיף. מה לעשות שלא כולם בורכו בזה (ויש כאלה שלא בורכו בדברים אחרים עבים ו'גבריים'...). :-)

שלישית, היא אכן רצתה פנטזיה ובאמת הפנטזיה נטו יתכן שאני חסר תועלת. קיבלתי זאת לא בשמחה, אם כי בהבנה מסויימת.

רביעית, ברור שנשים גם נמשכות למראה וגברים גם לאישיות. אני יכול להגיד שלענ"ד אין דבר יותר סקסי ביקום מאשר אשה חכמה וחרמנית.
אבל מה לעשות שזה כמעט ולא קיים...
לפני 16 שנים
דולורס הייז - טוב, אז פירסמת פוסט שגורם לך להיראות חכם רגיש ועמוק, בו בעת פונה לכל הנשלטות באיזור ומעורר אצלן רצון להגיב. "דום טיפש?! אני לא רוצה אחד כזה.. וואוו אתה כל כך צודק, אני מעדיפה דום חכם.."
אז אחלה של ייחצון עשית שם, אתה תהיה נציג מכירות מבריק של הוט.

ובנימה חביבה יותר, אתה כותב לא משעמם בכלל.
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - טוב, אז החלטת להכנס בי חזיתית רק בגלל שכתבתי משהו שעלול להתברר כהערצה עצמית (חשבתי שכולם נוהגים לפי המשפט הידוע: "אם אין אני לי - מי יחמיא לי"), אך אני באמת לא ראיתי בכך מחמאה גדולה.

יותר מכל הפריעה לי העובדה שרצית להפוך אותי לנציג מכירות "מבריק" של הוט. ההשוואה מאד העליבה אותי. אני מעדיף לשווק דברים מוצלחים שבאמת עומדים מאחורי מה שהם אומרים (ו'הוט' בהחלט לא עונים לקטגוריה הזו). אני באמת מאמין שמה שציינתי לעיל זו רשימת חסרונות מסויימת. האם יש לזה גם יתרונות? אני מקווה שכן, אחרת מצבי באמת גרוע.

וכעת, לאחר שהגנתי על כבודי המדמם, אוכל רק להודות לך על המחמאה הנדיבה שנכתבה בלשון שלילית. (לבקש ממך מחמאה חיובית זה באמת יותר מדי , אה?) :-)

נ.ב.
לא ידעתי שאני פונה ל-כ-ל הנשלטות באזור. כי אם כן, משום מה האתר לא סופר את הצפיות שלהן... רק צפיות של דומים/ות נספרות?
לפני 16 שנים
אוקינוס - הממ... כנראה שאני חייבת לך סוג של התנצלות
כמה הצלפות בישבני יכפרו על העיניין ?
:)
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - נסלח ונשכח.

אני חושש שלא תזכי לעוד הצלפות כלשהן ממני, יקירתי.
אם את מעוניינת בכאלה, יש לך אדון - נא לפנות אליו.
:-)
לפני 16 שנים
דולורס הייז - כנס לצ'אט.
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - בשמחה.
רק חבל שאיני יכול לעשות זאת...
השרת דרכו אני מחובר לא תומך באפליקציות JAVA ולכן אין לי אפשרות להכנס לצ'אט (שהוא מבוסס JAVA, כמובן).

נ.ב.
מה קרה לימים שבהם לא חלקו פקודות לדומים פה?
הנעלמו להן דרכי הנימוס והכבוד מן הארץ?
לפני 16 שנים
Lola'{Partial} - אתה לא דום
אך לא מהסיבות שמנתה לך אותה בחורה מהקו השני
אתה לא דום כי פשוט לא נועדת לשלוט
משיחה אחת איתך קלטתי את זה וכנראה שגם אחרות
אך שוב
לא מהסיבות שמנית
וזה לא נועד להעליב או משהו
זה פשוט מה שאני חושבת.
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - אולי כאן טמונה לה המחלוקת העיקרית ביננו: אני לא מאמין ב"נועדות" כלשהי.
לו הייתי מאמין בכך, הרי שגם לא הייתי לומד הנדסת תוכנה (אלא הולך ללמוד ספרות), לא הייתי באתר הזה (שהרי הוא די קיצוני בעיניי) והייתי נשאר בכלל בעולם שבו גדלתי מלכתחילה (שבו, לפי רוב מוחלט של האנשים, "נועדתי" להיות ולחיות).

בכל אופן, אני מנוגד בקיצוניות מחרידה בין חיי המציאותיים לאלה המיניים (אם ניתן להגדיר אותם ככה) והרבה מאד נשים בחיי לא השכילו להבין זאת.
אם גם את מתקשה להבין איך אני יכול להיות כה "פאסיבי" במציאות וכה "דומיננטי" בקטע המיני, ברוכה הבאה לרשימה המאד מתארכת שלי. אולי אף אפנה לך מקום של כבוד בראשיתה.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י