שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

דומיניק מורנינגסטאר - Dominic Morningstar

מערבולת קלינית של היצע וביקוש.
כולם עסוקים בלהמר על הצ'יפ שיגרוף הכי הרבה לייקים, ואני, אני דילר של תשומת לב.
לפני 3 שנים. 3 ביוני 2020 בשעה 5:28

"איך מתחילים"

מאמר מאת האדון דומיניק מורנינגסטאר. 

(המאמר מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד,

אך פונה לכל המינים והמגדרים)

 

מזל טוב, גילית שיש קהילת בדס"מ בישראל וזה מסקרן אותך וגם מתחבר לך בול כי תמיד הרגשת שאתה 'שולט' ותמיד היית דומיננטי במיטה - או לחילופין - תמיד הרגשת שיש בך צד 'מרצה' שרק מתחנן להעניק ולתת, אולי אפילו חשק לחוות כאב ו/או השפלה - והנה, מצאת עוד אנשים כמוך, אתה לא "פריק" ולא איש מוזר וסוף סוף מצאת את המקום שלך בעולם. האמנם? 

הרי איך תדע אם זה באמת מה שנכון עבורך? 

מה השאלה! תלך מיד לדאנג'ן ותמצא נשלטת שרוצה שיצליפו בה כמובן!!! או תרד על ארבע ותתחיל ללקק את הרגליים של האדם הראשון שתראה עם שוט ביד!!! 

אז לא, ברור שלא זו הדרך. 

 

הדרך תמיד תהיה תלויה במטרה אליה אתה שואף להגיע, ואסביר - 

יש אנשים שעבורם בדס"מ מסמל מערכת יחסים במלוא מובן המילה, שהמחשבה על זוגיות מבוססת שליטה מדליקה אותם (בעגה ה"מקצועית" - D/s 24/7) וכל הגוף שלהם מתמלא פרפרים רק מלפנטז על כך, הם לא מסוגלים ליהנות מקשר שמבוסס רק על סשנים (מזדמנים/קבועים) כי זה מרגיש להם שחסר משהו, שלא כל הצרכים שלהם מקבלים מענה מלא ומספק. 

יש אנשים, שעבורם בדס"מ הוא אך ורק סשנים, הם לא 'מערבבים' בין החיים האישיים שלהם לבין הפרסונה הבדס"מית שלהם, לפעמים יש להם אפילו חיי זוגיות נפרדים, וניליים לחלוטין, ובמקביל הם 'חוטאים' בסשן מזדמן פה ושם, בין אם זה במסיבה בדס"מית ובין אם זה בחדר מאובזר על בסיס שעתי. 

ובין שני אלו - קיימת קשת ענקית ומגוונת של אנשים בדס"מיים שמצאו את ה"סוויט ספוט" שלהם איפה שהוא באמצע, וזה היופי בבדס"מ - 

תראו לי מאה אנשים שנהנים מבדס"מ, 

ואראה לכם מאה סוגי בדס"מ שונים. 

כל אחד ואחת בסופו של דבר מוצאים את הנוסחה שהכי מתאימה להם - ואם אין עדיין נוסחה שמתאימה בדיוק לכם, זה הזמן ליצור אותה! כמו חליפה שתפורה בהזמנה אישית, לפי הצרכים האישיים והמדויקים של כל אינדיבידואל המבקש לעסוק במלאכה. 

 

אז בכל זאת, איך מתחילים? 

ובכן - לאט. מתחילים לאט. 

קוראים פוסטים ומאמרים בנושא, צופים בכמה סרטונים, מצטרפים לכמה קבוצות בפייסבוק, לומדים קצת על האביזרים השונים והפרקטיקות השונות - ולמרות שבהתחלה הכל מאוד מרגש ומאוד מסקרן - תשתדלו לזכור שזה לא מירוץ 100 מטר, אלא מרתון, והמטרה היא להשקיע בלמידה נכונה ויסודית כדי לוודא שלא תגרמו נזק, נפשי או פיזי, גם לעצמכם וגם לאלו שאיתם תעשו סשנים בעתיד. 

 

בדס"מ הוא לא פחות מאשר 'ספורט אתגרי', וכמו כל תחום עיסוק אקסטרימי - צריך לדעת מה עושים כדי לא להיפגע או לפגוע. 

אם יש לכם אנגלית טובה, מזל טוב, ה'עבודה' שלכם תהיה הרבה יותר קלה, מאחר ובאתרים האמריקאים (ורוב מוחץ של סרטוני ההדרכה ביוטיוב) יש הרבה מאוד אינפורמציה שתעזור לכם ללמוד ולתרגל *כל* פרקטיקה בדס"מית שאתם מסוגלים לדמיין - וגם את אלו שאתם לא מסוגלים לדמיין עדיין. 

(אתר מצוין למתחילים, משני צדי השוט, 

הוא: www.submissiveguide.com)

אם אנגלית היא לא הצד החזק שלכם - אל חשש, גם בעברית תוכלו למצוא לא מעט מאמרים/פוסטים/קבוצות וכו' שיעזרו לכם להיכנס לעניינים, התחילו כאן: 

www.facebook.com/BDSM1X1 

 

מסיבות, מפגשים חברתיים, מאנצ'ים, וסתם פגישה לקפה עם אנשים שתכירו בקבוצות בפייסבוק, כל אלו דרכים נפלאות להעמיק את הידע וההבנה שלכם וללמוד מהניסיון של אחרים - בין אם הם גילו את עולם השליטה לפני חודש או בין אם הם חיים ונושמים בדס"מ גוריאני כבר שני עשורים - מכל אדם יש לנו מה ללמוד, ואנחנו כולנו תלמידים לנצח. 

המכשול הכי קשוח שאנשים נתקלים בו בתחילת דרכם בעולם השליטה - הוא האגו שלהם. חוסר היכולת שלהם להגיד "אני לא יודע", או "אני חדש, לא מכיר את זה, אבל אשמח ללמוד". אם תתנו לאגו שלכם לנצח, כנראה שתסבלו מזה, וגם כל מי שיעבור אתכם סשן בעתיד. 

 

כמה מילים לאלו מכם שנמשכים להיות בצד השולט: 

תהיו כנים עם עצמכם, תמיד, אף פעם אל תתביישו להודות שאינכם יודעים משהו אם אינכם יודעים אותו, אף פעם אל תאמינו לאנשים שינסו לומר לכם ש"שולט אמיתי צריך להיות ככה וככה" - אין דבר כזה 'שולט אמיתי' ולאף אחד מאיתנו אין תואר או תעודת הסמכה, כולנו התחלנו בדיוק כמוכם וכולנו למדנו ועיצבנו את עצמנו לפי מה שהרגיש לנו נכון ונוח - ויחד עם זאת - ישנם בהחלט "חוקי יסוד" שמטרתם לשמור ולהגן על כל מי שלוקח חלק בפרקטיקות בדס"מיות, ולאורך השנים אני מבטיח לכם שגם אתם תסבירו ל'חדשים' שיגיעו את החשיבות של חוקי היסוד האלו - כי אלו *באמת* מילים שנכתבו בדם ודמעות. 

 

כמה מילים לאלו מכם שנמשכים להיות בצד הנשלט: 

להתמסר ולהעניק לאדם אחר את השליטה עליכם - בין אם לצורך סשן ובין אם למטרת מערכת יחסים מבוססת שליטה - *לא שווה ערך* להסרת אחריות מעצמכם! האחריות לבטחונכם היא שלכם, בראש ובראשונה, ועליכם להכיר בזה ולהשקיע המון זמן ומשאבים בלימוד עצמי של כל הפרקטיקות הבדס"מיות שמזדמן לכם להכיר, החל ממשחקי אימפקט קלים ודרך סשן מדיקל קשוח ועד למשחקי סקאט וביזאר כבד - אתם לא 'אורחים' בסיטואציה, אתם מהווים חצי מהסיטואציה ועליכם להשכיל וללמוד כל מה שביכולתכם, ידע זה כח. 

דבר נוסף - אתם לא סמרטוט רצפה, ואם מישהו ינסה לגרום לכם להרגיש ככה (שלא בהסכמה או במסגרת שליטה שהענקתם לו עליכם) - הוא הסמרטוט. קומו ולכו. 

מותר (וכדאי) לכם להגיד "לא" אם משהו מרגיש לכם רע, ושולט או שולטת שזה ירתיע אותם - כנראה צריכים לעשות חושבים עם עצמם ולשאול את עצמם אם הם בתחום הנכון. (אני מתייחס כאן רק לשלב הראשוני של ההיכרות, לפני שהסכמתם להתמסר ולהעניק שליטה לשולט/ת - ואני באופן אישי ממליץ לקחת את הזמן ולנסות להכיר טוב-טוב את השולט/ת הפוטנציאלי/ת לפני שתסכימו להתמסר, האמינו לי, אל תמהרו). 

 

אם יורשה לי לבקש דבר אחד מכם, הייתי מבקש שלא תאמינו לכל שטות בה אתם נתקלים באינטרנט. 

כחלק מהמסע שלכם בעולם השליטה אתם באופן טבעי תמצאו את עצמכם משוטטים בקבוצות ומשתתפים בדיונים - וזה מעולה, זו דרך נפלאה ללמוד ולהתייעץ ולהעמיק את ההבנה שלכם בנושאים ותתי-נושאים שמעניינים אתכם - יחד עם זאת, מדי פעם אתם תיתקלו בכל מיני "משפטי מחץ" שלרוב נכתבו ע"י אנשים שהחיבור שלהם למציאות מוטל בספק, דברים כמו "שולט אמיתי אף פעם לא טועה ואף פעם לא מתנצל בפני הנשלטת שלו", או "נשלטת אמיתית אף פעם לא מסרבת לשולט שלה", או "אני לא מאמין במילות ביטחון / מילות ביטחון זה לפחדנים / לנשלטת אמיתית אין גבולות" ועוד כל מיני אבסורדים בסגנון הזה. 

אני מבקש מכם, אל תתנו למשפטים כאלו להיכנס לכם לראש בצורה עיוורת, תשאלו בקבוצות ובפורומים מה אנשים חושבים על איזה "משפט-מחץ" שקראתם וחכו לקרוא את התגובות שלהם, תתייעצו עם הפרטנר/ית שלכם, חפשו מידע באינטרנט, הפעילו שיקול דעת והחליטו בעצמכם אם יש או אין היגיון - ככה תהפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם כשאתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בעולם השליטה. 

 

אם מצאתם ערך במאמר הזה, אשמח לשמוע על כך בתגובות. אתם מוזמנים לשתף את המאמר באהבה רבה, אם נראה לכם שיש מי שימצא בו תועלת. 

 

במאמר הבא נדבר קצת יותר לעומק על חלק מהפרקטיקות הנפוצות בבדס"מ ואיך עלינו להתכונן לסשן, טיפים ועצות לצד השולט ולצד הנשלט, ומה כדאי להכין מראש כדי שגם סיום הסשן יהיה מהנה לא פחות מהסשן עצמו. 

 

עכשיו תורכם!

אשמח לשמוע מכם, מה עוד לדעתכם צריך להסביר לחברים חדשים המצטרפים לעולם השליטה?

מה אתם הייתם רוצים שיסבירו לכם כשאתם התחלתם?

 

La angel - מדהים , כן ירבו כמוך , ג'נטלמן ושולט אמיתי .
תודה לך על השיתוף והאכפתיות 💗
לפני 3 שנים
Dominic Morningstar - 🖤
לפני 3 שנים
x-x​(אחרת) - אהבתי לקרוא . תודה;)
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י