סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דומיניק מורנינגסטאר - Dominic Morningstar

מערבולת קלינית של היצע וביקוש.
כולם עסוקים בלהמר על הצ'יפ שיגרוף הכי הרבה לייקים, ואני, אני דילר של תשומת לב.
לפני 3 שנים. 3 ביוני 2020 בשעה 5:47

בהמשך לבקשה של אחד מהעוקבים, הנה מאמר קצר על הפרוטוקולים שאני מחיל על הנשלטת שלי ועל מערכת היחסים שלנו.

תרגישו חופשי לשאול שאלות ו/או לשתף בתגובות את הפרוטוקולים שלכם בדינמיקה שלכם 🌹

-

מה הוא 'פרוטוקול' בעולם השליטה? 

ובפרט במערכות יחסים מבוססות שליטה 24/7 - 

 

בהקשר הבדס"מי - 'פרוטוקול' הוא מערכת חוקים, נהלים וכללים המוגדרים מראש ע"י הצד השולט ומוסכמים ע"י שני הצדדים לאחר שהתקיימה שיחה (מועד השיחה משתנה מאדם לאדם, אצלנו השיחה התקיימה אחרי בערך שלושה חודשים לתוך הקשר) בה הוסברו פרטי הפרוטוקול ושני הצדדים מאשרים שהבינו והם מסכימים לקיים את הפרוטוקול - בין אם ע"י הוראה ישירה של הצד השולט ובין אם נכנסו לסיטואציה המוגדרת מראש כ"סיטואציה המחילה פרוטוקול X" (ארחיב בהמשך).

 

• דיסקליימר - כל הכתוב מטה הינו טקסט טכני נטו ללא שום נגיעה בפן הרגשי שלי או של הנשלטת שלי, אציין כי הבריאות הרגשית והנפשית של הנשלטת שלי עומדת בראש סדר העדיפויות שלי ואם אני מזהה בה אפילו נפילה קטנה מתחת לרף השמחה הטבעית שלה וה-cheerfulness הנפלא והממכר שלה - כל הפרוטוקולים עפים מהחלון ואני עוצר הכל ועושה כל שביכולתי כדי להחזיר לה את החיוך. 

 

לענייננו - 

אני משתמש במערכת מצבים קלאסית המחולקת לשלושה מצבים עיקריים ומוגדרים: 

 

High Protocol -

ידוע גם בתור Slave Mode או High Intensity.

 

Medium Protocol -

ידוע גם בתור Service Mode או Medium Intensity.

 

Low Protocol -

ידוע גם בתור Drop-Roll או At Ease או Low Intensity.

 

פירוט קצר על המצבים ומעט דוגמאות: 

 

א. High Protocol - ביטול כמעט מוחלט של חופש הבחירה של הצד הנשלט, פוקוס מלא של הצד הנשלט כלפי הצד השולט, רמת Attentiveness גבוהה מאוד.

במצב זה, הנשלטת שלי מתעלמת לחלוטין מהעולם וקשובה אך ורק אליי, לפקודות ממני, לסימני ידיים שלי ולרצונות ולכוונות שלי, היא לא תדבר ללא רשותי ולא תענה כשמישהו פונה אליה אם לא קיבלה ממני הנהון להסכמתי.

הנשלטת תקוד קידה כלפיי אם היא עוזבת את החדר בו אני נמצא, בין אם היא עוזבת לפקודתי ובין אם היא עוזבת לבקשתה (נניח, יציאה כדי להתפנות), ובהתאם הנשלטת תקוד קידה כשהיא נכנסת לחדר בו אני נמצא ותמשיך לקוד קידה עד אשר אשחרר אותה.

במצב זה, ואם אנחנו ישובים, הנשלטת תקום ותעמוד בכל פעם שאני אקום מהכיסא והיא תישאר בעמידה עד שאצא מהחדר, היא תעמוד בחזרה כשאני נכנס לחדר ותישאר בעמידה עד אשר אחזור לשבת בכיסא שלי, רק אז היא תתיישב חזרה במקומה. 

(כל הכתוב לעיל הינו רשימה חלקית ורק נועד להסביר את הלך הרוח של מצב High Protocol).

 

מצב High Protocol יתפוס מקום לפי הוראתי או לפי 'סיטואציה המחילה מצב High Protocol' - כגון הגעה לאירוע רשמי של הקהילה, בין אם זו מסיבת פטיש ובין אם זו ארוחת ערב פורמלית.

סיטואציה נוספת המחילה באופן מיידי High Protocol היא ענידה של קולר Playtime, כחלק מהריטואל בו אני עונד לנשלטת שלי את קולר המשחקים שלה היא תיכנס למצב Slave ובכך תחיל על עצמה High Protocol.

 

ב. Medium Protocol - מצב "Service" - הינו מצב ביניים, הנשלטת שלי לא נמצאת בהלך רוח אינטנסיבי כמו High Protocol אבל גם לא במצב רגיעה מוחלטת כמו Drop-Roll. 

במצב זה, הנשלטת שלי היא למעשה המשרתת שלי, וכפועל יוצא גם של חברים המתארחים אצלנו (לפי פקודתי בלבד), לעתים כניסה למצב "Service" תהיה מלווה בהחלפת בגדים לבגד "Maid" קלאסי - רלוונטי גם לעבודת ניקיון הבית. 

במצב זה, הטקסים הקטנים והריטואלים בינינו יתבצעו בהלך רוח שמח יותר של הנשלטת שלי ובקלילות מסוימת, להבדיל ממצב High Protocol. וגם למצב זה יש סט חוקים מוגדר (שכמובן חל גם במצב High protocol אך אינו חל במצב דרופ-רול) כגון - הנשלטת שלי תתפשט ותישאר ערומה בכל זמן שאנחנו בבית אלא אם אמרתי אחרת, לנשלטת שלי אסור לשחק בטלפון בנוכחותי אלא למטרת תקשורת עם בני משפחתה וחברים קרובים, הנשלטת שלי תנקה ותסדר את הבית כשאנחנו מגיעים ולפני שאנחנו יוצאים, ועוד. 

 

מצב Medium Protocol הוא יחסית נינוח וטבעי עבור הנשלטת שלי וזה המצב הדומיננטי מבין השלושה - וגם בתוך מצב Medium Protocol ניתן לבקש Drop-Roll ו"להוריד הילוך" מעט אם רוצים למשל לצפות בסרטונים מצחיקים ביוטיוב אבל עדיין להישאר במידה מסוימת של Attentiveness ולהרגיש את הדינמיקה קצת יותר מאשר במצב Low Protocol. 

מצב זה מוחל באופן אוטומטי כשאנחנו מגיעים הביתה, אך עשוי להיות מוחל באופן יזום ע"י הצד השולט לפי ראות עיניו ובאם הסיטואציה מתאימה לכך. 

 

{הרחבה קטנה - 

כשאני כותב "פרוטוקול פחות אינטנסיבי" - אני מתכוון ל- state of mind בו הנשלטת שלי נמצאת, היא הולכת רגוע יותר, יושבת רגוע יותר, מדברת בחופשיות ובלי מגבלות ואף יוזמת שיחות, צוחקת (ומצחיקה אותי 😊), מבקשת לשבת במקום שלה (על הרצפה ליד/בין הרגליים שלי) מבלי שתקבל הוראה ממני, וכן הלאה.

הנשלטת שלי היא גם Little, שזה חלק עצום בדינמיקה בינינו (ואפשר לכתוב רק על זה פוסט שיהיה כפול באורכו מהנוכחי) ובד"כ היא ליטלית כשאנחנו במצב Medium Protocol ולפעמים גם בדרופ-רול מלא (Low Protocol).

פרוטוקול Medium הוא המצב הטבעי, גם עבורי וגם עבור הנשלטת שלי. הוא נוח, טבעי ונעים.

ויחד עם זאת - הנשלטת שלי יודעת שבכל רגע נתון היא רשאית לבקש דרופ-רול אם מאיזו שהיא סיבה היא מרגישה צורך. אגדיל ואוסיף שרוב הפעמים שעולה בקשה לדרופ-רול, היא עולה מהצד שלי, פחות מהנשלטת שלי.} 

 

ג. מצב Low Protocol -"דרופ-רול" - 

מצב זה הוא 90% ונילה עם 10% חשמל בדס"מי בכל מבט בעיניים ובכל אחיזת ידיים, ויחד עם זאת עדיין דורש רמה מסוימת של קשב אליי, פוקוס בסיטואציה והתמקדות בסימני הידיים שלי אם אנחנו בפומבי. 

במצב זה, לא חלים אף אחד מהחוקים של מצב High Protocol ושל מצב Medium Protocol אבל כן מתקיים סט חוקים מינימלי הכולל, בין היתר - חגירת חגורת בטיחות מיד כשאני מניע את הרכב, הליכה צמודה אליי טיפה מאחוריי וטיפה לימיני, הוצאה והגשה של הארנק שלי מהתיק של הנשלטת שלי בכל סיטואציה הדורשת תשלום, הנשלטת שלי תמתין שאפתח עבורה כל דלת דרכה אנחנו צריכים לעבור, הנשלטת שלי תמתין שאמשוך אחורה כל כיסא עליו היא צריכה לשבת, הנשלטת שלי לא תתחיל לאכול לפניי אלא אם קיבלה ממני אישור לכך, ועוד. 

 

כל הכתוב לעיל מתייחס לדינמיקה האישית שלי ושל הנשלטת המדהימה שלי במערכת היחסים שלנו, השתדלתי לפרט מעט על כל אחד מהמצבים כדי לתאר את הלך הרוח בו אנו נמצאים בכל אחד מהם, אך יש עוד המון מתחת לפני השטח ואף יותר שלא ניתן להסביר על גבי פוסט בפייסבוק - השורה התחתונה היא שכל אחד מהנדס לעצמו את מערכת היחסים הבדס"מית שלו כראות עיניו וכך זה צריך להיות, אין כאן "נכון או לא נכון" ולאיש אין זכות לבקר את הדרך בה טוב לכם לחיות, כל עוד אתם שומרים זה על זו ודואגים לפרטנר/ית שלכם בכל רגע נתון. 

 

תודה לכל מי שקרא עד כאן, 

דיון נעים 🌹

 

למאמרים נוספים, סרטוני הדרכה והסברה, ופרטים על הרצאות קרובות - עקבו אחרינו: 

www.facebook.com/BDSM1X1 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י