סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דומיניק מורנינגסטאר - Dominic Morningstar

מערבולת קלינית של היצע וביקוש.
כולם עסוקים בלהמר על הצ'יפ שיגרוף הכי הרבה לייקים, ואני, אני דילר של תשומת לב.
לפני 3 שנים. 3 ביוני 2020 בשעה 5:57

בואו נדבר רגע על "עומס יתר" או במילים פשוטות - שולטים/ות המעמיסים על הנשלט/ת שלהם יותר מדי נהלים ופרוטוקולים וחוקים והגבלות. 

אני אדון במערכת יחסים מבוססת שליטה 24/7, קיבלתי את דנה להיות הנשלטת שלי לפני בערך שנתיים ובזמן הקצר הזה הצלחנו להגיע לחיבור שלא היה לי מעולם לפני כן, עם אף נשלטת שאי פעם הייתה לי - וחלק גדול ממערכת היחסים שלנו הוא סט חוקים שנקרא 'פרוטוקולים' שמשתנה בהתאם לסיטואציה ולסביבה. 

(לקריאה מורחבת על "פרוטוקולים", קראו את המאמר הקודם שפרסמתי)

 

"אלוהי הפרטים הקטנים" קראו לי לא פעם - 

ויחד עם זאת, ראיתי די הרבה מערכות שליטה שהתחילו נפלא ועם פוטנציאל עצום אך התמוססו עקב רצונו של הדום להפגין את שליטתו ביותר מדי דרכים ויותר מדי טקסים וחוקים ונהלים, וחבל.

עצה שלי - Keep it simple. 

לנשלט/ת שלכם היו חיים לפניכם, הם לא מפסיקים להיות מי שהיו רק בגלל שהכנסתם אותם לחייכם, ופתאום הם הופכים להיות בנאדם חדש שכל מטרתו ורצונו בחיים הוא לשרת אתכם - תנו מקום ותנו כבוד לאדם שהם היו לפני שהכרתם.

השקיעו בתהליך ההכירות שלכם עם האדם הנפלא הזה שיושב לרגליכם - מתוך זה תהנדסו פרוטוקולים ש*באמת* ישרתו את מערכת היחסים שלכם.

אחד החוקים שלי כלפי עצמי הוא -

לעולם לא לעשות משהו אם אין לי סיבה טובה לעשותו, או במילים אחרות - לכל דבר שאני עושה בתוך מערכת היחסים יש סיבה. אם אין סיבה, אני לא עושה. 

 

נקודה נוספת, דווקא לצד השני של השוט - 

גם שולט הוא אדם, וככזה הוא לפעמים לא רוצה או לא יכול להיות האדון החזק והאסוף והשליו שהוא בד"כ. לפעמים יש ימים שאני קצת חלש או עייף ורוצה להרגיש בנוח לתקשר את זה עם הנשלטת שלי. 

לפעמים יש ימים שהנשלטת שלי צריכה שאהיה חבר עבורה ולא דום, ואני גאה בה על כך שהיא לא מנסה להסתיר את זה ויודעת שאני שם עבורה גם בימים כאלה.

אגב, אחד המצבים שאני מנחיל בזוגיות שלנו הוא - Low Protocol - שזה, אם לנסות להסביר בחצי משפט - קוד התנהגות שהוא 90% ונילי אבל עם 10% חשמל בדס"מי בכל מבט בעיניים (וכמובן סימני ידיים שהנשלטת שלי למדה ולומדת, למצבים בהם אנחנו באמת בסביבה ונילית).

 

מה החוקים והפרוטוקולים המרכיבים את מערכת היחסים שלכם/ן? 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י