סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 3 שנים. 4 ביוני 2020 בשעה 13:13

ברוכים הבאים למדינת החלם. רופאים בכירים שמוציאים מהפה שלהם שטויות כמו זה שהגל הראשון מאחורינו. אני מציעה שיחזירו את התעודה שלהם ויתפטרו מתפקידם. גל מסתיים כשיש לך כמה שבועות של 0 נדבקים חדשים. אז נכון שהמצב השתפר פלאים.. אבל אז המדינה (ליתר דיוק זה שעומד בראשה) החליטה שזהו נגמר. מה קורה שבועיים אחכ? מאות חולים נוספים מצטרפים למעגל. זה לא נקרא שהגל עבר. נדהמת מרופאים טפשים. נדהמת מממשל כושל.

לא פחות מאלה, בנושא אחר אמנם, שונאת שונאת שונאת את השתלטות הרוח הפמיניסטית המזוייפת על תעשיית הקולנוע והטלויזיה. יש יותר מדיי דוגמאות. הראשית כמובן היא של החלפת הדוקטור (Doctor Who) באישה. כל שכן כשבכמה משפטים ביטלה לחלוטין את כל הקאנון שקדם לה. ככה BBC איבדו את ההכנסה הכי טובה שלהם, את הכוכב של הרשת. מגיע להם. אגב אותו שיט עשו עם STAR TREK עם ההחלטה לסטות מהקאנון ולשים זין גדול גדול על קהל המעריצים. אה וכמובן שזה גם חדר לעולם ה Gaming. מיותר.. ככ מיותר.. כל מה שזה השיג זה אנטי מטורף לנשים. ואת זה אני אומרת כאישה.

אחכ מתפלאים שאני מייחלת לדילול אוכלוסין טבעי. למרות שבארהב זה עובד בינתיים יופי. כמעט 2 מיליון חולים, ומעל 100,000 מתים. גם שם, הדג מסריח מהראש. ניהול כושל של השלטון בא תמיד במחיר חיי אדם. ככה זה כשלא מקשיבים למי שכן מבין בדברים. ברוכים הבאים למאה ה21.. חלם כבר אמרתי?

בנימה אישית יותר.. חזרנו לשגרה הקודמת. בעבודה ובכלל. מסכות נראות רק בחלק מהאנשים רק כי אמרו שלא חייבים. מה זה לא חייבים? אין חולים יותר? זה לא מדבק יותר? לא מבינה אנשים... ושוב אבדה גאוותי בעם הזה. חבל.
היום קבלתי אפילו הזמנה למסיבה מהסוג הקינקי, כי הכל הרי נפתח שוב. סרבתי בנימוס תוך הסבר שאני לא רוצה להיות הסטטיסטיקה הבאה בגלל שמישהו נדבק מהילד שלו שנדבק בבי"ס אבל לא ידע. דמיינו לכם עשרות במועדון זה או אחר, צמודים זה לזה.. מספיק חולה אחד א-סימפטומטי. צמודים נשמע פעם אירוטי, היום מסכן חיים.

אני לא מבינה היכן האחריות האישית? למה אנשים מעדיפים לתחוב את הראש באדמה?
ככה זה אני מניחה. האנושות לומדת רק במחיר דמים.
או איך אמר שלום, הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם..

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י