אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 3 שנים. 10 ביוני 2020 בשעה 16:53

הקצב של החיים מכתיב לי שאני לא עומדת בקצב, אני לא מתאימה לתקופה הנוכחית אולי הייתי בכלל צריכה להיוולד בתקופת האבן נראה לי שהכל היה לי קל יותר .. טכנולוגית בטוח אני כל כך לא טכנולוגית שונאת טלפונים שונאת שאי אפשר להתעלם, שונאת שאנשים רואים את הוי הכחול והקטן בוואטסאפ ויודעים שכבר קראת את ההודעה , שונאת שאנשים חסרי סבלנות ואחחח לא עניתי לטלפון בפעם הראשונה או השנייה ( .. סליחה שאפילו בשלישית ) הם לא מבינים שאולי אני עסוקה או בשירותים משתינה או סתם עושה דברים אחרים .. אולי ישנה ? מותר לי לא? אולי עושה ספורט ? או אולי מזדיינת להנהתי ?? 

או אולי סתם פשוט רובצת על הספה ומניחה לטלפון לצלצל ופשוט מתעלמת ?? 

 

אני שונאת חשבונות , שונאת ניירת , לא מצמצאת בפייסבוק ובאינסגרם ? אלוהים ישמור בכלל קלולס .. אבודה ובכל זאת עם העסק וכל הבקשות .. לעזאזאל צריכה להתמודד .. וכל מה שבא לי זה לזרוק את זה פשוט למישהו אחר שבטח מבין בזה יותר טוב ממני , להיכנס למטבח להדליק תנורים , להפעיל את המיקסר להבעיר את האש שבגז ולעבוד אל תוך הלילה כשעקיבא שר לי ״ אל תעזבי ידיים ״ ועדן בן זקן צורחת שהיא מלכת השושנים ! כן , הכי טוב שכל  אחד יתעסק במה שהוא טוב ופתרנו את הבעיה . 

אבל .. ויש פה אבל גדול זה לא כזה פשוט ואני לא פשוטהה ופאק החיים האלה לא פשוטים והכל מסתובב בסחררה רק בלי הסוסים ואני באמצע כמו הבלרינה המסכנה הזאת מהלונה פארק שכולם אוחזים בשמלה שלה ומושכים .. ואין לי שמלה כזאת רחבה בסהכ מיני סגול עם כתפיות ( שאני מתה עליה).. 

אז חאלס ! 

תתמודדי , תתמודדי. את לא בתקופת האבן וזה מה יש אז פאק יו תתמודדי ועכשיו קומי ותתחיללי לבשל את הארוחות שיש לך למחר ואח״ כ תשבי בבקשה על 3 הצעות מחיר ותפריעין שאת מריכה להוציא שהיית אומרה להוצי כבר אצמול ועוד לא נגעת בזה ! באמת ! וגם הסדנא שלא שלחת תמונות ! נו קומי בחייאת . 

קומי לעזאזאל ותתמודדי כי מה לעשות גברת אלוהים החליט להפליץ איתך בשנות השמונים, ולצערך לא בתקופת האבן ! 

Mr joe black​(שולט){The good g} - מה אגיד ומה אדבר כבוד הרב.מרוב כביסות היא שוכחת לסמס. 🤣
לפני 3 שנים
whipper​(שולט) - מוכר... כל כך... הגולם הטכנולוגי קם על יוצרו.
אסור להכנע.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י