סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 3 שנים. 11 ביוני 2020 בשעה 18:43

1. כשגרנו ביחד בט׳ היתה במגירה של המטבח כף עץ שהיה ידוע שלא משתמשים בה לבישול. כשע׳ הייתה עושה משהו שהיא לא אמורה לעשות הייתי אומר לה ״תביאי את הכף״ והיא הייתה רצה למיטה ומתחבאת מתחת, אבל זאת כבר בעיה אחרת שלא שייכת לפוסט. 

2. א׳ ואני עדיין צוחקים על הקפיריניה שהוא הכין לי כשבאתי לבקר אותו ואת ל׳, שהערתי עליה שהיא טעימה, אל תיעלב גבר היא טעימה, כן? פשוט יש לה טעם בשרי משהו. מאז א׳ למד לשטוף ידיים. 

אבל:

3. במסיבה הגדולה האחרונה בט׳ אי אפשר היה למצוא את א׳ ואת הגיברת הרנדומלית שהוא הביא איתו. גם המיני-פלפלים שקניתי בתוך חטיף בריא נעלמו ולא כי מישהו השתמש בהן בתור חטיף בריא. שעות אחר כך היה אפשר למצוא את א׳ מחטט בקדתחנות במגירת המטבח שלי. הוא לא מצא את כף העץ אבל הוא חזר לחדר השינה שלי עם שני מזלגות. 

4. אני מקווה שהצליח לו. 

5. ח׳ סיפרה לי משהו דומה: בבית שלה היה מגש של קוביות קרח שהיה מאתגר לפעמים להסביר לאורחים שלא כדאי להם להשתמש בהן. 

6. ם׳ ואני תכננו הרבה תכנונים שלא יצאו אל הפועל. בדיעבד אני מאשים את עצמי אבל זה ממש לא עניינכם ואני מתפלא עליכם שאתם מחטטים ככה. אחד התכנונים סבב סביב ם׳ וקערת חלב וכל מיני ליטופים. ואני זוכר שממש חשבתי, איזו קערה זאת תהיה? סתם אחת מהמטבח כמו כף העץ? ואם כן, איך נבדיל בינה ובין חמש האחיות שלה שבאו איתה מאיקאה? נסמן אותה בטוש פרמננט? ואם כן, מה נכתוב? ״מיצי״? השקעתי הרבה יותר מדי מחשבה בתכנונים האלו ואני קצת מתבאס לפעמים שהם נשארו אותיות על מסמך. סטריליות. אבל זה לא עניינכם וכבר הערתי לכם פעם אחת וזה לא נעים לי. 

7. ניסיתם את הטבסקו החדש הזה שהוציאו? המלצה של ירוק, הוא באמת כואב. 

Shish​(שולטת) - אוהבים אותך איש.
הרבה זיכרונות אספת...
לפני 3 שנים
Honey Bee​(נשלטת) - אני רוצה לשמוע על הבעיה מסעיף 1.
לפני 3 שנים
נזמית לופתת - זה אחד הטקסטים הטובים שלך, אות ראשונה כלשהי'
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י