סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Stressed Out Thoughts

Just the thoughts and fantasies of a horny kinky man who’s too stressed and afraid to go by them
לפני 3 שנים. 22 ביוני 2020 בשעה 8:20

כשהייתי חייל הייתי בבסיס פתוח ליומיות אז כל הקטע של מגורים ומקלחות משותפות לא ממש התממש..

פה ושם מידי פעם היו שולחים אולי לבסיסים אחרים, חלקם מרוחקים יותר, ככה שאם לא היה נהג צמוד שמחזיר אותנו באותו יום לפעמים נשארנו לישון שם.

באחת הפעמים נסענו לבסיס דיי גדול בצפון ובאמת נשארנו שם כמה ימים. לא הכרתי שם אף אחד, מה שגרם לי להרגיש דיי בנוח לפתוח את אחת מאפליקציות ההיכרות על בסיס מרחק שהיו לי אז. דיי משעמם נראה שיש רק שני אנשים שאולי נמצאים בבסיס הזה. אכזבה. אבל על האומץ שהרגשתי לפתוח את זה שם, הריגוש שאולי יהיה מישהו, הזין כבר עמד לי.

זה היה בערב השני שם, ישנתי בחדר עם עוד חמישה בחורים שלא הכרתי ששירתו שם והכירו. מאז ועד היום הגיי רדאר שלי הוא אחד הגרועים אז אין לי מושג אם מישהו שם היה בקטע.

אז חרמן עם זין עומד הלכתי לישון, נבוך מקווה שלא שמים לב שאני משפשף קצת את הזין, אבל לא בשביל לגמור, הריגוש של המשחק שם.

בבוקר קמתי מוקדם והלכתי להתקלח. המקלחות היו בקומה מתחת, חלל גדול עם ספסלים ניצבים מול שישה תאי מקלחות אני חושב. להפתעתי הייתי לבד שם מה שגרם לי להרגיש בנוח להתפשט לגמרי וללכת עם המגבת ביד למקלחת, מה שמקרה אחר הייתי מתפשט כנראה רק בתא באותה תקופה.

החרמנות מאתמול עוד מורגשת והזין הלא גדול שלי זקור כשאני מתקלח עם דלת התא לא נעולה, קצת מקווה שמישהו יגיע וינסה להזרים משהו.

שלושה חיילים הגיעו בזמן שהתקלחתי, הם לא ממש היו הטעם שלי וסביר להניח שסטרייטים, הצצתי בחריץ הדלת וראיתי שלאחד מהם שם יש גוף שקשה להישאר אדיש. כל אחד מהם נכנס לתא, מה שהם לא ידעו שבתא שביניהם שאני נמצא בו אני מסבן את הזין הזקור שלי שוב ושוב מדמיין איך הבחור עם הגוף המרשים נכנס בטעות לתא שלי ומחליט לנצל את הסיטואציה. מדמיין אותו לוחש לי אימרות משפילות באוזן ופוקד עליי לסבן אותו טוב טוב. הזין שלו נשאר אדיש בהתחלה שזה איכשהו יותר מחרמן אפילו, אבל אחרי שסיבנתי לו את הצוואר והחזה, כשירדתי לסבן לו את הרגליים והפנים שלי מול הזין שלו, ראיתי איך כשאני נושם לו על הזין הוא מתחיל בתזוזה. הוא היה נבוך הרי הוא לא הומו אז הוא החליט שהוא צריך להפוך את זה למשהו סטרייטי קבוצתי ולפני ששמתי לב אנחנו ארבעה אנשים בתא מקלחת לא גדול כשאני עוד על הבירכיים והם מסתכלים על התקרה מסביבי.

אחד מהם אולי היה קצת יותר בקטע מראש, או סטרייט בתול שסיטואציה מינית מעוררת אותו, כי דקה אחרי שהוא איפה הוא והזין שלו כבר עמד לתפארת והוא ניסה לתפוס את מבטי, אבל אני ידעתי שהוא שם רק כי הזמינו אותו, ולא אני הזמנתי.

הרגשתי נועז והחלטתי לעשות משהו, ליקקתי את הביצים של הבחור השולט בסיטואציה ועליתי בלק ארוך לפטמה, לצוואר ולאוזן. אנחה קטנה יצאה לו כשהלשון שלי פגשה את הביצים שלו והמבט המעורער שלו ירד לפגוש את שלי.

צמוד אליו שאלתי אותו בלחישה מה הוא רוצה שיקרה עכשיו? יש לאחד מהחברים שלו זין עומד והזין שלו בחצי הדרך. הוא נבהל ממה שקורה, דחף אותי דחיפה קטנה להרחיק אותי ממנו, ירק לי על הרגל ואמר ״אתה אוהב לספק גברים אהא?! מעולה כי בבסיס הזה אנחנו בהחלט צריכים מישהו מגבש להתאחד עליו. הוא תפס את היד של הבחור עם הזין העומד ואמר לו לשפשף ולהגיע לפני גמירה, שהוא הולך להרשות לי לסבן אותו ובתמורה הוא צריך להעניק לי גמירה. שנינו היינו נבוכים ואני לא ידעתי אם להתחיל או מה לעשות, עד שהוא תפס לי את היד מילא אותה בסבון והניח על יד אחת על הצוואר ויד אחת על הזין העומד של החייל. הוא היה קצת דק אבל ארוך, שיפשפתי לו את הזין בסבון כשביד השניה אני מרים לו יד מסניף את בית השחי ומעביר סבון. הבחור הנוסף שהיה שם בדיוק בא לומר משהו כששמעתי טריקה של דלת שקטעה לי את הפנטזיה והבנתי שאני שם לבד שוב.

פאק הייתי חרמן ולא ידעתי מה לעשות. אז יצאתי מהמקלחת התלבשתי ופתחתי שוב את האפליקציה.

היחיד בבסיס שהיה שם וניהל איתי שיחה היה קצין. מפה לשם מחרמנות הגעתי בארוחת צהריים למשרד שלו שם היה לו מזרן על הרצפה. הייתי עוד ממש חדש בסקס אז רק ניסיתי למצוץ לו, היה לו ענק ולא ממש הצלחתי. הוא התחכך בי, נשכב מעליי למרות שמשקלו כפול משלי וחזר ואמר איך בא לו לפרק אותי שאני צריך ללמוד לספק קצין כמוהו. הוא גמר לי על הגב וניקה את זה ואני מיהרתי לצאת משם.

מהפנטזיה במקלחת לחוסר הסיפוק של המציאות, זה מה שהיה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י