סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 3 שנים. 14 ביולי 2020 בשעה 22:16

דגל אדום:

מערכות יחסים בדסמיות וקשרים עם גוון בדסמי ו אקטים עלולים להיות עם תוצאות לא צפויות במקרים של חוסר אחריות , הרסניות גם גופנית וגם מנטלית או ריגשית, אנחנו בהחלט מצפים לטוב לעיתים אבל הטוב שאנחנו מצפים לו כמו סימנים ושליטה ועונג יכול להוביל לרע כי חשיפה מינית הינה חבל דק.
כך נוצרו להם כללי ביטחות מניסיון ומתוך מסע ואם לא נצמדים לכללי בטיחות והגנה כמו מיצוב תקשורות נכונה כנה ותהליכית בין הפרטנרים ועד אפטר קאר, הכל יכול להתרחש.

דגל אדום:

מתייחס לסיטואציה שבה מרגישים שהפרטנר לא באמת מבין מה הוא עושה, לא באמת רוצה להיות מודע וליישם את כללי הבטיחות הנדרשים לכל אקט כמו מילת ביטחון, ועד הגדרת גבולות, שיחה גבולות, ובעצם המושג מדבר על נורות אזהרה כסימן קריאה שצריך להבחין בהם לפני התקרבות לפרטנר ועד לאקט.
דגל אדום זה לא רק דיק פיק או התנהלות שגויה כזו או אחרת טריגר שלילי זה הרבה מעבר..

התנהלות:
בכל עולם שהוא מיני וחשוף כתוצאה מהמיניות והנגיעה ברגש וביצר שבנו, חשוב לדעת להתנהל למצב שיחת גבולות ליצב נוחות לדרוש כנות ולבנות אמון ריגשי תבונתי נפשי וגופני.

למידה וידע:
חשוב להבין קודם כל ידע זה כח, כח לעצמך כח אל מול הסיטואציה שאתה שואף לגעת בה, כח אל מי שמולך.
ציברת ידע מאפשרת לך לבחור יותר נכון למה? כי הידע עוזר להרחיב את הסתכלות על דברים מאפשר לך לקרוא סיטואציות ואנשים ואת עצמך

.

ידע:
איך צוברים ידע? בעולם בדסמי בנוסף לידע מעמיק על כל תוכן קיים המשויך ומתויג לעולם הבדסמ, יש ידע של העולם הזה מורכב מבני אדם , תקשורת פנימית עם עצמך ואז ממך אל האחר וכשאת מבינה שהכל מתחיל ובך זו התחלה של השביל לבחירה הנכונה.

סליחה עצמית:
ולדעת לסלוח לעצמך כי אין טעויות יש נתיבים שלא ידענו שהם קיימים לפני, אנחנו מתקדמים משתכללים לומדין מתעצבים בעולם דינמי מאוד שלא תמיד בקצב שלנו ושבנו.

הבחירה:
תמיד בך הבחירה תמיד מתקיימת לעולם לא עוזבת היא אולי מונחת בצד לעיתים אבל זו גם בחירה.

הדדיות:
קשר כל קשר גם אם יש בו חילופי כוחות
יש בו שני נשמות שמתנהלות בהדדיות.
במיוחד ברגש רגש הוא דבר יקר מכל אין לן משקל בהתחלה אבל הוא בעל משקל עצום ומידי בהמשך כל תמהיל זוגי
הכל חייב להיות הדדי

הסכמה:
הסכמה זה לא רק כן
הסכמה זו אחריות לשני הצדדים
זו הבעת אמון וציפייה לטוב בהווה ובעתיד
הסכמה זה לדעת שיש מישהו שמבין את מי שאת ורוצה להבין

אינטואיציה:
הכל מתחיל בך בעצמך תישארי נאמנה לעצמך תקשיבי לקול אמת הפנימי שלך
שבך, האינטואטיציה היא חלק חשוב מכל היכרות עם עולם או עם בן אדם, ומאפשר לך להתבונן לסיטואציה מתוך עצמך.

כנות:
בן אדם שלא יודע להיות כנה עם עצמו ואיתך סביר להניח שלא יהיה כנה גם עם הרגש שלו, וזה מתכון ל...לרע, כנות היא אלמנט חשוב שניתן לזיהוי עוד בהתחלה עם גילוי עובדות ועד גילוי וחשיפה עצמית ומשם הלאה.

מסכה ודמות:
עולם הבדסמ נוהג להתנהג בצורה מחתרתית כיאה לעולם שמתנהל בעולם ששופט ומתייג מיניות כיצר רע ומושפע מנורמות עתיקות ודתיות לגבי הסתכלות על יחסי מין, ושואב השראה הן כלבוש והן כהתנהלות מתרבות הדארק והמטאל ועוד עולמות אלטרנטיבים ומתנהל בחלקו הרב במרחב וירטואלי המאפשר לאנשים להתגלות לשלוט ולעצב את דמותם ואת חשיפתם אך לעיתים מנוצל על ידי אלו שמתמכרים למסכה ורואים את מי שמולם כדמות ולא כאדם, כבוד האדם כאדם הוא הבסיס שממנו ניתן להבחין בין טוב ורע.
וצריך שיסתכלו עליכם כבן אדם קודם כל לפני הכל ותוך כדי ולא ישאפו להיכנס לדמות ישר.

הקשבה:
בן אדם שמקשיב לך רוצה את טובתך רוצה לראות אותך בברור ולהסתכל עליך
לבפנים ומשמע שהוא מודע לאחריות של הקירבה הרצויה.

הביטחון:
ביטחון אמיתי לגופך לנפשך לדעת כמודע שתמיד יש בך את הבחירה להחליט לעזוב להחליט להפסיק להחליט להגיד לא ולמצב לעצמך ואת עצמך במצב שבו תוכל לצאת תמיד

העוגנים ואיטנרקציה:
העוגנים הם אנשים שהאינטרקציה שלנו איתם היא לא משיכתית ולא יועדית למימוש המשיכה
או התממשות מינית או פיזית כלשהי אלא במיקום חילופי כוחות חילופי ידע
הבנה תבונה יצירת ביטחון בעצמו לעצמנו דרך אינטרקציה, אינטרקציה מפתחת אותנו

האחריות:
האחריות היא על שני הצדדים, לא רק על צד אחד הצד השולט האחריות היא לדעת את עצמך לדעת את מי שמולך לרצות להבין להגיד לעצמך ולנתח מה שפוי ומה לא לך לעצמך ובכללי
מודעות לסיכון לתהליך ולאקט ולכל דבר ביחד עם מי שמולך

האם רק בבדסמ צריך לפחד? ויש דגל אדום? לא וכן
עולם הבדסמ הוא עולם חשוף מאוד כהיותו מיני וכך בגלל זה מנוהל בסגנון אנדר גראונד בעולם הוא מושך אליו גם אנשים שבעזרת הצללים עם זה האינטרנט או שאר הדברים כמו כינוי ולא שם מאפשרים לעצמם לוותר על ערכים, העולם ששופט התנהלות מינית כטאבו נורמטיבי בעייתי לאדם, אך אנחנו מגיעים מהעולם הזה, לעיתים קורה מצבים שהבן אדם שמגיע מעולם ששופט לא רואה את האדם אלא רואה רק את הדמות הנשלטת שתהיה לו תישאר רק בגדר נשלטת ולא תהפוך לאשתו אם ההיכרות תתחזק או לבת זוגו.

בכל עולם ונילי ועד בידסמי קיימים שרלטנים אז גם כאן, אומנם זו קהילה ומדובר בהתקהלות לכן שמים ושומעים יותר על זה על אנשי צעצועי כשולטי צעצוע ועוד מושגים המשוייכים לעולם הבדסמ כחלק מניסיון עם אנשים אשר לא התאימו לתבנית הקהילתית ועד ניסו להשתמש בעולם הבדסמ ובאנשיו, ולנתל את שלל האלמנטים שמאפשרים לדברים לקרות.

התבניות הנצלניות והפגיעות קיימות בכל עולם ונילי ובדסמי כאחד,
הן מחקרית והן עובדתית, או במילים פשוטות אנשים רעים קיימים בכל צורה וסיפוריך רעים קיימים בכל עולם.

לכן קודם כל אתם וממכם הלאה
נאמנות לעצמך מאפשרת לך לבחור בעצמך ואז לבחור במי שמולך כשלם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י