צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 3 שנים. 20 ביולי 2020 בשעה 19:26

נו. הסרטון הזה של צ׳רלי עלה לפני פחות מרבע שעה וכבר מתמונת הקדימון הבנתי שמצפה לי פה משהו מיוחד, או שהאלגוריתם של יוטיוב משחק איתי משחקי שחמט תלת מימדי שאני אפילו לא מסוגל להבין. הגעתי לערוץ של צ׳רלי בזכות משחקי השחמט שהעלה, ועוד חשבתי לעצמי היום למה כמעט ולא רואים גברים נקשרים בקבוצה שעוסקת בלימודי קשירה שאני חבר בה. לך תדע.

אז על שלושת הדקות הראשונות והרלוונטיות לפוסט הזה:

חבל לי שהקהל המאאגניב והעריכה של הסרטון לא מחמיאים במיוחד לבחור ולקשר שלו. אני במלכוד כי עם כמה שאני רוצה להגיב שם אלף השם האמיתי שלי צמוד למשתמש ביוטיוב, ובית לא סימפטי לי לחטוף מקהל עויין של עשרות אלפים.  רשמתי לעצמי לחפש את הסרטון המלא המקורי לפחות. אולי הביקורת דווקא במקום, אבל דברים שרואים מכאן לא רואים משם.

נימבוס - מת על סרטונים שהיוטיוב מציע
לפני 3 שנים
גבעות​(נשלט) - זו פינה קבועה אצלי בבלוג :)
לפני 3 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - מההה, כל הסרטון הזה הוא בחור מגעיל שיושב ויורד עליהם בחוסר מעוף משווע. אני מניחה שהתגובות בהתאם.

ד"א אני לא חושבת שלהגיב על סרטון יגרום לאנשים להסיק עליך משהו. כולנו צופים בשטויות ביוטוב. וכולנו יכולים להעריך אומנות קשירה גם בלי לשתף את העולם בכל נימי נפשינו.
למרות שגם אני לא מגיבה ביוטוב כי חושבת על התיעודיות חסרת הפשרות שלו :)
לפני 3 שנים
גבעות​(נשלט) - הבחור המגעיל הזה דווקא עם חוש הומור ציני מפותח ואני נהנה מאוד ממנו בד"כ. חוסר המעוף הוא אחד מסממני ההיכר שלו. יצא ככה שהנושא הפעם פשוט חריג מדי לעומת הביקורות האחרות המתוסרטות יותר שלו. ההבדל הוא שהפעם היה קהל חי שחשף אותו במערומיו. זה בסדר, עוד תזכורת שכוכבי הרשת שלנו הם בני אדם עם מגרעות ושהם לא מבינים מעצמם יותר מלעתים קרובות. מותר לו לצחוק ולי להתאכזב. לא נעלבתי אישית ולא לקחתי ללב.

זה פחות קשור לחבלים, או ליחסי דום/סאב, או ליחסים 24/7. כל החיים שלו הם הופעת סטנדאפ וחלק מהרוטינות יותר מוצלחות. יש לו סדרה שלמה של סרטונים על שימושים יצירתיים בצעצועי מין שגרמה לי להתגלגל מצחוק, סדרה שבה הוא משחק שחמט נגד כוכבי רשת אחרים, סדרת ביקורות על גיימינג ועל תופעת ה"קארן". מבחינתי הסרטון האחרון זה עוד סימן שהבדס"מ חודר והולך לעוד נישות בדרך אל המיינסטרים.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י