בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 3 שנים. 16 באוגוסט 2020 בשעה 19:10

שיר הילדים המקסים הזה תמיד מצא חן בעיניי, והחיבה גדלה עוד יותר אחרי שהקשבתי למילים לאחר ההתעוררות הבדס"מית שלי. בואו ונראה איזה סממנים של פטיש ומיניות אלטרנטיבית נמצא יחד בטקסט של נורית זרחי:

..הייתי פעם גדי שחור

..בעדרי רחל אימנו.

והיא קשרה אותי בחוט..

והיא ליטפה והיא חיבקה..

גדי שחור, אז יש לנו petplay. ההדגשה על השחור מתקשרת אצלי לקוד הלבוש השחור במסיבות ובאירועים, ולמה שהגדי השובב שלנו כנראה לובש, ולא בהכרח לצבע עורו.

בעדרים, זאת אומרת שיש לנו הרמון של נשלטים-גדיים ושהוא לא היה היחיד לו רחל דאגה. רחל אימנו, חשוב לפנות אליה בשם התואר המתאים. היא ה- mommy dom והוא הליטל.

קשרה בחוט מדבר בעד עצמו, bondage קלאסי של הובלה ברצועה ותכלס הטריגר לכל הפוסט והניתוח הזה 😋.

ליטפה, חיבקה ונשקה בפנים, יש כאן רכות שמצביעה על סגנון אוהב יותר, ו/או מיני חושני יותר, אין פה סאדיזם או מאזוכיזם לצורך העניין אבל מי אמר שצריך שתהיה כזו? בניתוק מוגמר אגב מההתייחסות אליו כגדי אמיתי. אקסטרימיסטים מוזמנים לחשוב על זואופיליה, אני לא רואה את זה ככה.

לכל מקום, שבע השנים, יחסי שליטה 24/7? אפשרי. אנחנו יודעים שמזמן מזמן הוא היה אותו הגדי, ומהסיפור המקראי שהיא חיכתה את אותן שנים ליעקב, ולכן מה שהיה לשניהם היה מוגבל בזמן שאול. הניחוש שלי הוא שא.נשים נשואים היו רשומים בגבולות בפרופיל של מי מהם והגורל היה ידוע ומוסכם. הביצוע משכנע אותי שאהבה נשארה כשהיתה גם אחרי שנגמר.

הייתי מתחלף עם הגדי הזה. ואתם?

הערת צד- עכשיו יוטיוב ממליץ לי על סרטונים מערוץ הופ! ושאר תכני תינוקות. ההקרבה שאני עושה עבור הבלוג הזה חמורה אך שווה כל שנייה שבה חווה אלברשטיין נשמעת מבעד לרמקולים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י