סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 13 בספטמבר 2020 בשעה 18:03

ראיתי תמונה של ציור בפייסבוק, בשם חופש. לוויתנים שוחים על עננים ורודים, והרגשתי את הילדה שבי מסתכלת בהתרגשות, ואהבה. האהבה הזו מאפשרת לי לכתוב פוסט שאני רוצה לכתוב כבר חודש.

המלכה והמלך הזמינו אותי אליהם לסוף השבוע. מצער אותי שרק עכשיו אני מצליחה לשבת לכתוב, המון פרטים נמחקו מהזיכרון, גם המילים שכבר כתבתי נמחקו להן. אני זוכרת פרטים מפוזרים, חיבוק ארוך שהיה עם המלך, קרוב, מלטף, הרשתי לעצמי לבחון את הידיים שלו, את המגע איתו, והרגשתי כל כך נינוחה. ואז בלילה, נרדמתי מחובקת עם המלכה, חיבוק צמוד מאוד. הרגל שלה הייתה עליי והיינו צמודות. גם את המלך חיבקתי בלילה. אני אף פעם לא מצליחה לחבק אנשים ולהירדם, הצלחתי פעם אחת בודדת, ולכן יש לכך המון משמעות בעניי. זה התאפשר כי יש אהבה. 

בבוקר הלכתי עם המלכה לחדר כושר. הבחנתי בה מתאמנת, שיחררתי לה את השרירים אחרי כמה תרגילים שתפסו את הצוואר היפה שלה, היא חזקה בקטע מפחיד, סקסית בבגדי ספורט, וכשהיא מזיעה ומתאמצת. 

בערב הראשון, הם השכיבו את הנסיך לישון. כשנרדם, המלכה התלהבה ואמרה- זהו, הלילה מתחיל. הייתי מופתעת כי באמת חשבתי שהולכים לישון. בערב השני הם הציעו מראש שיצפו בי מתקלחת, רציתי את זה. כשנרדם הנסיך, היא עלתה עליי והייתה חרמנית ומושכת מאוד. ואני הייתי חרמנית ועייפה, אבל זה לא עצר אותי. הם אמרו לי להתפשט ולחכות במקלחת. המלכה ישבה על האסלה, בעוד המלך ישב על כיסא בצד, והיו נרות דלוקים. התביישתי מאוד.. שאלתי אם להתקלח כרגיל. נתתי למים לזרום על הגוף שלי, בעוד הסתכלתי על המלכה שהייתה ממש מולי, ועל המלך. כשסיימתי, המלכה אמרה לי לשבת, להשען על קיר המקלחת, לפתוח רגליים, ולגעת בעצמי. ושוב התביישתי. לאט היא הדריכה אותי מה לעשות, אפילו התקרבה אליי והייתה מולי, עד שהצלחתי לבד להשתחרר. נתתי ליד לזוז. בהמשך הערב הייתה הרמוניה אמיתית, וחוויה מינית שראשונה לי. המלכה הרביצה לי עם קיין פעם ראשונה, בהמשך התכופפתי והמלכה החדירה לי אצבע, ואז שתי אצבעות, שהרגישו נעים מהפעם הראשונה, תוך כדי שנגעתי בעצמי. אני והמלכה היינו על הרצפה של המקלחת, היא מעליי הפוכה, בעוד הכוס הרטוב שלה על הפה שלי והיא זזה עם פלאג שהיה לה, ונוגעת בי, ונושכת אותי. אחר כך ישבה על השירותים, וירדתי לה, תוך כדי שהמלך החדיר לה אצבעות, והיא השפריצה לפה שלי. משהו שמעולם לא ראיתי. היא ליטפה אותי ואמרה לי שאני גורה טובה. והייתה סיטואציה שממש זכורה לי בראש. הנרות, כולנו מרוצים מהערב, אני, המלכה, והמלך בסיטואציה של נשיקות ומגע, שפרטים מדויקים לא זכורים לי. בעיקר ההרגשה, כמה זה היה נכון שכולנו שם ביחד ברגע הזה. לבסוף המלכה יצאה לשניה, חזרה, הזיזה לי את השיער והעניקה לי את הקולרון שלי. צעד אחד נוסף לקולר, ולקילור. הרגשתי כמו נסיכה שמקבלת נשיקה מהנסיך שלה, ויותר עמוק- מישהי שמקבלת אישור שהיא חשובה ושייכת. הפעם בדמות של אישה, גורה, ילדה, מכלול שלם.

בבוקר התעוררתי לצבא, המלכה עזרה לי בלילה להכין סנדביצים ולעטוף אותם. ראיתי שהיא מילתה את בקבוק המים שלי, והשאירה לי פתקים על התיק, שלא אשכח את האוכל שנמצא בתא העליון של המקרר, ובפתק האחר כתבה: ״יום טוב גורה יפה שלי״ עם לב בסוף. הרגשתי כל כך אהובה. אמא עושה את זה המון, אבל זה אחרת, זה מעולם לא מלא כוונה. לרוב זה נסיון להיות משהו שהיא לא, ואני מסכימה, מעולם לא תהיה. 

יש משהו נהדר בלשכוח. הפרטים הזוטרים פחות חשובים, בעוד הרגש הנלווה מתעצם, ומקבל משמעות גדולה כל כך. אני אוהבת את הקשר שלנו, את הפתיחות, המגע, את המשפחתיות, האהבה, את הקשר איתם, עם הילד, עם הכלבה, אני מקבלת הזדמנות לגדול בצורה אמיתית, להרגיש שייכת. יש דברים שאי אפשר לפסוח עליהם. ולי, יוצא לראשונה להרגיש אהובה באמת.

Purple Rein​(מתחלפת){APollo} - לא יכולתי לתאר את זה טוב יותר.
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - ❤️
לפני 3 שנים
Master Maor​(שולט){הפוכית} - תענוג לקרוא.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י