ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 20 בספטמבר 2020 בשעה 5:15

"אני הולכת להתקלח", היא אומרת ואני מסיים לסדר את המטבח, כאילו לא התקיימה כאן ארוחת חג... אנחנו נפרדים בנשיקה היא נכנסת למקלחת ואני נשכב על המיטה. מעבר לקיר אפשר לשמוע את זרם השתן שיוצא ממנה ואני יכול רק לדמיין את עצמי שוכב תחתיה ונשטף בהתרגשות.

דלת המקלחת נפתחת והמים זורמים. היד נכנסת לתחתונים ומרגישה את הביצים הכבדות שלי, מלאות בתשוקה שהחלטתי לנצור בי ולשמור אותה בשבילה, עד אשר יעבור זעם התקופה... אני חושב שלא הזדיינו איזה עשרה ימים מאז שנכנסנו לבידוד משפחתי נוסף. יש משהו מגרה בתחושה הזאת של ביצים כבדות שלא מגע מטריפה ומציפה לי את הגוף והנפש בצמרמורת נעימה כזאת.

המים ממשיכים לזרום ואני מתחיל לחשוב בחוצפה, שמגיע לי להכנס עכשיו למקלחת ולאונן מולה ולהרגיע את החרמנות שלי, לעת עתה... אני ממשיך לשכב ולחשוב מחשבות. בלי לשים לב התחתונים נזרקים לרצפה, אני קם והזין שלי עדיין רפוי. אני דופק על הדלת ונכנס (כדי לא להבהיל אותה), היא פותחת את דלת המקלחת ומחייכת אליי. "זה יהיה לך נעים", היא אומרת ומוציאה נוזל לא מזוהה משפורפרת ומורחת על הזין שלי. (זה באמת היה נעים... )

פעם הייתי יכול לאונן שעות, להגיע לנקודת האל חזור ולעצור, פעם אחר פעם, אבל מולה, זה סיפור אחר לגמרי. הריגוש כלכך חזק, אולי זאת האינטימיות שבשיאה, אולי תחושת ההשפלה והאפסות, אבל מה זה משנה ?! איתה זה פשוט בלתי נשלט תוך דקה, שתיים אולי שלוש, אני מגיע לנקודה שכבר אי אפשר להילחם בה ואני מתפוצץ מולה ופולט את התשוקה שלי לכף ידי. אולי יום אחד, אני אלמד להיות דילדו טוב ואבלע את כל הזרע מהיד ?!, אולי אני צריך רק איזו דחיפה קטנה ממנה ?!

היא מתסכלת עליי, מחייכת מלטפת את הפנים שלי. "תודה שבאת, דילדו" היא לוחשת "תודה שאת מרשה לי ", אני לוחש בביישנות.

אח"כ במיטה, אחרי שהיא נרדמה, אני נותן למחשבות להתרוצץ והיד אוחזת שוב את הביצים והן כבדות וקשות, אפילו יותר ממקודם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י