שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המנטליסטית

תעוד של שיחות וחוויות שמראה את הפער בין הדימוי הזוהר של שולטת עטוית עור על עקבים שלרגליה נשלט חטוב וצייתן לבין המציאות ההו כה עגומה.
לפני 3 שנים. 21 בספטמבר 2020 בשעה 17:17

בימים האחרונים יצא לי לנהל בצ'אט כמה שיחות מאד נחמדות עם אנשים מעניינים ומלאי כוונות טובות. 

עם אף אחד אחד לא הסתייע מסיבות לוגיסטיות  בעיקר. ריחוק גאוגרפי, חוסר מיקום.

ולמרות שעסקינן בגברים חמודים, טובים ומתוקים, עדיין מצאתי את עצמי מעירה להם על הליכות ונימוסים. הם קיבלו והבינו. אז הנה לקט נבחר:

1. בשיחה השנייה והשלישית וכל שיחה לפני מפגש ראשון, וגם במהלכו, וגם אחר כך. אל תיזום תוכן מיני או בדסמי. גם אם הגעתי לנושא בשיחתנו הראשונה. זה גורם לי להרגיש לחץ ואי נוחות. כאישה וכשולטת. זה מתפרש בעיניי כשליטה מלמטה. תאמין לי שכשארגיש מספיק נוח, התוכן הזה יעלה. הוא יעלה בכל שיחה ובכל פגישה. אבל ביוזמתי. אם מרגע שהגענו לשיחה בעלת אופן מיני אתה לא מסוגל לחזור לדבר אתי על שום דבר אחר, כנראה אאבד עניין. 

2. אל תבקש ממני תמונות אינטימיות ואל תציע לשלוח לי כאלה. אם השיחה שלנו לא נתנה לך מספיק חומר לדמיון כשאתה מאונן, תפתח פורנהאב. ולא, לא מחמיא לי שהזין שלך עומד בשיא תפארתו בזכותי, ואני לא רוצה לראות תמונה שלו. 

3. אל תקרא לי גבירתי כברירת מחדל. בראשית כל שיחה או פגישה, אני מנטה. כשאחליט שהגיע הזמן לקחת את השיחה לשליטה, אתה הראשון שתדע. ואז תקרא לי גבירתי.

4. אם הגענו למסקנה שקשר לא יהיה בינינו, כי אתה גר רחוק או לא ממוקם או כל סיבה אחרת, אבל נעים לנו לשוחח, אל תנסה להפוך אותי לשולטת וירטואלית. אל תצפה שאנחה אותך איך ומתי לגמור. אל תחלוק איתי את העובדה ששיחתנו נעמה לך כל כך שאוננת עליה. אל תנסה לשחזר רגעים מיניים משיחות שהתנהלו לפני שהחלטנו שלא נתקדם. זה היה אז. עכשיו זה עכשיו. בדיוק כמו עם אקסית. שכבתם כשהייתם יחד. מרגע שנפרדתם, החוקים השתנו. רוצה שאשלוט בך? תגור קרוב אליי בקונסטלציה שמאפשרת לנו להיפגש אצל פעמיים בשבוע בערב.

תודה.

Ollie​(נשלטת) - פוסט מעולה.
אני תוהה אם הם הגיעו לשלב של בדיקת מיקום, אם הם התנהגו בצורה שדרשה הבהרות כאלה.
לפני 3 שנים
Menta​(שולטת) - הם אחלה אנשים. הם באמת לא מבינים שזו התנהגות שמורידה לי. הם קיבלו והתנצלו.
לפני 3 שנים
Whynotreal - אפשר לסכם בשתי מילים - תהיה בנאדם.
(חיברתי את בן אדם לטובת הקיצור...)
לפני 3 שנים
Menta​(שולטת) - יום אחד אצליח להבין אותך. לא היום כנראה.
לפני 3 שנים
Whynotreal - למה לא היום?
בסהכ התכוונתי שהכללים שניסחת יכולים להסתכם בלומר שצריך להתנהג כמו בני אדם.
אבל את כנראה צודקת, יש כנראה גברים שצריכים שיסבירו להם לאט.
לפני 3 שנים
Menta​(שולטת) - התגובה שלך היתה מובנת. אבל אתה עצמך. לא ברור לי. לפעמים אתה בעדי, לפעמים פחות. פעם נראה לי שרמזת שאתה מעוניין. ואז לא.
לפני 3 שנים
Whynotreal - אני לגמרי בעדך.
לפני 3 שנים
Menta​(שולטת) - טוב לדעת.
לפני 3 שנים
Menta​(שולטת) - למרות שאני כבר שש וחצי שנים בכלוב, עדיין לא הצלחתי להיגמל מהמיסקונספציה שנשלט מכבד נשים. או שולטות. או שולטת בפוטנציה. איך אתה מצד אחד רוצה להיות הנשלט שלי, מה שאומר להתמסר ולתת לי את המושכות ומצד שני אתה לא מסוגל לנהוג כלפיי בנימוס בסיסי או לכבד רצון שאני מביעה במפורש?
לפני 3 שנים
Ofan - בא לי לבכות כשאני קורא את השיח הזה , שתי נשים פמיניסטיות , רגישות ומלאות יכולת הבעה - מרגישות סחורה פגומה בגלל אגרסיות גבריות. פשוט מתסכל
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י