אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 4 באוקטובר 2020 בשעה 11:03

בוקר עם אנרגיות טובות. הרוח הייתה קרה מדי והתאזנה עם הלב שלי שהיה חם מדי אחרי הסופ״ש, אותו ביליתי בבית המלכה. הגעתי ביום חמישי מלאת געגועים אחרי שלא ראיתי אותה הרבה זמן, וכשהגעתי פשוט לא הפסקתי לחייך סתם כך, כל פעם שהסתכלתי עליה התמלאתי בהתרגשות ואהבה עזה. היא הסתכלה עליי חזרה וחייכה, אני תוהה מה חשבה באותם רגעים. המלך חזר, ראיתי אותו קצת יותר אבל עדיין היו מספיק חורים בין פגישה לפגישה בכדי להתגעגע מחדש. אמרתי שלום לנסיך הקטן, ששוב שכחתי לתת לו את מתנת יום ההולדת, והוא חייך אליי.

בלילה שתינו יין, בהתחלה אני והמלכה שהסתכלה עליי במבט אוהב ועמוק. אני אוהבת להסתכל על העיניים שלה שכל פעם מראות לי איך היא מרגישה מבפנים. עשינו לחיים, לחיינו, ואז שוב גם עם המלך. הייתי עייפה מדי, ולאט התחיל מגע אבל כל כך רציתי במגע הזה. המלכה נגעה בי מצד אחד והמלך מהצד השני, הרגשתי מבולבלת אבל גם מאוד עטופה בחום ותשוקה. הערב המשיך עד שלבסוף נעצר באדום שלי. מעולם לא השתמשתי בצבעים, השתדלתי לזרום, כי אני מודעת שמדובר בחסמים ואני רוצה להאמין שאני יכולה לשחרר ולהרגיש חלק מתי שאני מחליטה, אבל הגוף לפעמים נפרד מהרצון, מי כמוני יודעת. המלכה והמלך שמו לב שהייתי מנותקת, ביקשתי להפסיק והם היו מאוד מכילים, המלך החזיק לי את היד, המלכה חיבקה אותי. עשינו תיאום ציפיות שגרם לי להרגיש בטוחה יותר. באותו הערב לא ישנו, הנסיך התעורר אז שיחקתי איתו בשעות המוקדמות של הבוקר, או המאוחרות של הלילה. איזנתי לו מטוס מנייר על האף, הוא ישב על כיסא, ומחא כפיים כאילו הוא במופע. זה היה מרגש וחמוד ביחד.

למחרת חגגנו את חג סוכות ביחד. זו פעם ראשונה שאני חוגגת ערב חג ראשון ביחד עם מישהו שהוא לא המשפחה שלי. המלך עשה על האש, אני אכלתי את הטופו שהכין עם הסלטים המדהימים והיין שמתוק מכמה שהוא מר, הנסיך התענג על תירוש וויטמינצ׳יק, ואני התקרבתי מחדש לאחר שהרגשתי מנותקת בשנית. יש בי חלק שמפריד את עצמו מהסביבה החיצונית כשהוא נפגע, הייתי במקום שעדיין בתהליך להרגיש לי יותר כמו בית. לבסוף הצלחתי לעשות את החיבור שקיים בכל דבר ודבר, קודם התחברתי לעצמי ואז נתתי הזדמנות לתקשורת עם הסביבה. הרגשתי שכועסים עליי והניתוק גבר, עד שהחלטתי להצטרף לביחד והופתעתי לגלות כמה אני חלק. היה חג נפלא, אוכל טעים, חיוכים רבים ומוזיקה טובה.

בערב היה לי סשן עם המלך, זה הלבד השני שלנו. הוא גרם לי לחשוב שהולכים לישון ואז התחיל למשוך לי בשיער ולהשתעשע. הוא אמר לי שאני הולכת להכנס להתקלח, הוא יכנס ויצפה. אחר כך אני אגע בעצמי ואם הוא ירצה הוא יגע בעצמו. כך היה, הוא ישב על כיסא מולי, אני נגעתי בעצמי בתנוחות שונות וראיתי איך זה מושך אותו. מיד אחר כך המלכה נכנסה לשירותים והופתעתי לגלות שהיא ערה. היא נתנה לי הזדמנות לרדת לה, עינגתי אותה עד שגמרה, ולאחר מכן דיברנו קצת, היא ישבה על השירותים, אני הסתכלתי עליה מלמטה בהערצה. היא ירדה משם וישבה עליי, כשהיא עירומה לגמרי, חיבקנו אחת את השניה. אמרתי לה שאני אוהבת אותה ופעם ראשונה שהיא אמרה לי שגם היא אוהבת אותי. ביקשתי שתגיד שוב, והיא אמרה את זה שוב. בכיתי מרוב התרגשות והיא ניגבה לי את הדמעות. גם למחרת בסשן שהיה לי ולה לבד, והתאפשר בזכות המלך, כשאמרתי לה שאני אוהבת אותה היא השיבה שגם היא אותי. הסשן היה מדהים, הלכתי על ארבע, חטפתי מכות, עם כבל חשמל שהמלך השתמש עליי ערב לפני, עם שוט מחבלים, ועם היד של המלכה. כאילו נגעה בי יד אלוהים, כל כך כואב ואין כמעט סימנים. היא משכה לי בשיער, זיינה אותי, גנחתי לה והתנשקנו, בעוד הגוף שלה היה צמוד על שלי. כשהתחבקנו ביקשתי לנסות להפוך אותה עליי. בחיים לא עשיתי את זה אז זה היה מעניין.

עשינו טיול באיזור, אני, המלכה והנסיך. פגשנו אנשים טובים, האכלנו סוסים בגזרים, החזקתי למלכה את היד, והנסיך קטף לי פרח. הקשר שלנו מדהים, כמו גלים- הוא נעים ובא בעוצמות שונות, וזורם, מפעם לפעם. אני לאט לומדת לזרום בקצבם. יש דאגה הדדית, אהבה עוצמתית. הם מלמדים אותי המון על עצמי, על החיים, על אהבה שחוצה את כל הגבולות, על גבולות שאפשר לחצות ולהתפתח בעזרת. הם נותנים מקום לגורה שבי, לילדה שבי, וגם מעודדים את האישה שאני לצאת לאור. והמלכה שלי, כמה שאני אוהבת אותה. היא קשוחה ועדינה ביחד, היא האדם שאני הכי אוהבת בעולם כולו. כנראה שאת החג הזה כן חגגתי עם המשפחה שלי.

Purple Rein​(מתחלפת){APollo} - קטנה שלי.. ריגשת אותי.
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - מלכה שלי, הכבוד הוא לי לרגש אותך תמיד.
לפני 3 שנים
Master Maor​(שולט){הפוכית} - תענוג לקרוא. מאד נהנה לקרוא שאת שמחה. חיבוק גדול.
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - חיבוק ענק
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י