סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שייכת

גווי זקוף ראשי מורכן / בבואך לדרוש את ששלך / רקמת בי שייכות / תוחלת שונה לקיום מלא / יצקת את נשמתך לתוכי. התפרסם היום: שוב מקולרת
לפני 16 שנים. 5 בספטמבר 2007 בשעה 15:22

הגבירה שלי התחילה עם הטיזינג שלה לי לקראת סשן ראש השנה שלנו.
http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=106162&blog_id=12764

היא יודעת לעשות לי את זה...
להפריח את נשמתי מסקרנות בכמה משפטים מכוונים היטב, שמעלים בי חיוך וגורמים לי לתגובות שונות שקשורות בעיקר לרטיבות ולהצפה (אין צורך לקרוא לאינסטלטור, ביום שלישי הצנרת תתוקן).

טוב לי, מחוייך לי ובעיקר בטוח לי איתה.

לפני שנתיים וחצי לערך נלקחתי על ידה כדי להפוך לשפחה ששייכת לה. אי אפשר לתאר את תחושת הבטחון שאני מרגישה בהשתייכות הזו אליה. בטחון מוחלט בידיעה שאני שלה - של הדומית הטובה ביותר, האחראית ביותר, המנוסה ביותר, הקשה ביותר והרכה ביותר שיש בכלוב (ואני אובייקטיבית). בטחון בידיעה שאני נאהבת על ידה כפי שאני מאוהבת בה - בעוצמה, במחויבות בראייה אותי כפי שלא נראיתי מעולם.

גבירת חיי,
לפעמים אני רוצה להיות מסוגלת להגיש לך את מנעמי העולם כולם על מגש. אני אוהבת אותך גברתי ואני כל כך רוצה לעשות את כל שביכולתי כדי שתהיי מאושרת. אני רוצה למחות את השגרה מעל פנייך בנשיקות סוערות או רכות, רוצה לסלק את כאבי ההליכה והריצות בעיסוי כתפייך וכפות רגלייך בידיי, בשדיי ובלשוני. רוצה לגרש מעלייך את טרדות היום בשפתיים שיחבקו בך חלקים שיגרמו לך לגניחות תאווה ועונג. רוצה לענג אותך גברתי בכל דרך בה תבחרי ולעשות כמיטב יכולתי שתהיי מאושרת.

אני אוהבת אותך גברתי. אמרת שאולי תקראי לי הלילה כדי שאפנק אותך, ואני הכי מחכה לזה. אבל גם אם פשוט תירדמי - בשלישי אראה לך כמה אני מאוהבת בך. }{

שפחתך.

Belisana​(שולטת) - מתוקה שלי,

ברור שאת אוביקטיבית:)
ואני אוהבת אותך ושמחה בך כל יום מחדש ויותר.
ואולי באמת אקרא לך הלילה ואולי לא, נראה אם לא ארדם:)
אוהבת אותך כמו שאת.
לפני 16 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - איזה כיף לכן :-)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י