ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 16 שנים. 18 בספטמבר 2007 בשעה 21:07

יש לי גזלן כזה ערבי, שעומד בצומת פורדיס. אני עוצר כמעט כל בוקר בדרך לעבודה לאכול אצלו פיתה מלאה אהבה. לפני כחודשיים קרה לו אירוע לב, שגרר ניתוח מעקפים, ובנו מחליף אותו בחודשיים האחרונים. אני נאמן לו, עוצר שם, שואל על אביו, שמחלים לו לאיטו, אבל טרם חזר לעבודה.

הבן שלו סיפר לי שלומד מזרחנות ויחסים בינלאומיים באוניברסיטת חיפה. לשאלה שלי אם מתכנן ללכת לפוליטיקה, ענה שכן, ושהוא במפלגת העבודה. האוטו של הגזלן, עומד לו בשמש, כל הקיץ, ומוכר אוכל מהיר לעוברי אורח מזדמנים. יש לו שם שיחות באוטו הזה, עם כל מיני פוליטיקאים במפלגת העבודה. הוא אומר שאם יביא הרבה מהכפר לכנסים של המפלגה, כנראה יצליח להתברג במפלגה למקום ריאלי.

מוזר מאד, גזלן ערבי, מפורדיס, במפלגת העבודה, מדבר עברית צחה, מנסה להתברג בפוליטיקה. הוא שמן כזה, אבל ממש. צעיר, אבל מיושב, נמרץ ושאפתן. יחד עם הניגוד הזה שעומד באוטו של גזלן בצומת הזוייה, במהלך כל הקיץ החם בעולמנו המתחמם והולך לו. ומשם מנהל שיחות עם איילון למשל.

***

היום בבוקר, עצרתי לפיתה. הוא הצביע לי על אישה חבושה רעלה, שעברה שם ברגל, הולכת לכיוון זיכרון למקום לא ברור. אמר לי עליה, היא שרמותה. שאלתי, זונה ? ענה שכן. אמרתי לו, שזה נראה לי מוזר שיש אצלם זונות, לאור השמרנות המאפיינת אותם. הוא ענה, שאצל כולם יש שרמותות, וגם אצלם. הוא סיפר לי שהיא ערבייה מהגדה, ושמישהו מהכפר התחתן איתה, ולפני כחודשיים כשגילה שהיא זונה גירש אותה.

איזה מוזר זה, איך מישהי כזו, תוותר על חיי נישואין עם מישהו מהכפר הישראלי, שמסמן עבור ערבייה מהגדה, יציבות כל כך גדולה, ותעסוק בזנות, עד שיגלה את זה ויתפוס אותה. מה מניע אישה כזאתי לעשות כזה מעשה. איזה חיים יש לה ? ללכת כל בוקר מהכפר, שבו הרבה יודעים שהיא זונה, ובזים לה. איזה מין חיים אלה ? ולמה בכלל ? מה מניע אישה כזאתי לעשות כזה דבר ?

מוזר.

נפתולות דרכי בני אנוש. נשגב מבינתי לעיתים.

poliphony​(לא בעסק) - אפשר להגיב לא לבלוג הזה ספציפי אלא בכלל?.. מעניין לקרוא! מגוון.. בדרך כלל כותבים אותו דבר בערך כל הזמן . ואתה לא.. כיף..
מפתיעה ההשקעה שלך בכתיבה.. כאילו אתה חייב את הפרצוים הרבים דבוקים למסך החיים שלך בשביל להינות..
חבל שרוב התגובות בבלוגים כאן זה סתם "חיבוק גדול" "כל מילה-אמת" וכד'.. יוצר חתושה של מונולוגים לא נפגשים.
אבל ממש יש לך את זה.. (לא יודעת בדיוק את מה) :)
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוגי פוליפונית שלא בעסק
תודה רבה
קיבלתי את כל שאמרת כמחמאה
}{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י