שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Stressed Out Thoughts

Just the thoughts and fantasies of a horny kinky man who’s too stressed and afraid to go by them
לפני 3 שנים. 8 בדצמבר 2020 בשעה 6:35

אני בן 27, רווק, ומעולם לא הייתי בזוגיות.

זה דבר שתמיד נמנעתי ממנו, הרחקתי אותו, ברחתי ממנו. בעיקר ממקום של פחד. פחד להכניס מישהו ללב, לתת בו אמון, ללמוד לסמוך עליו ולמצוא את עצמי בסוף היום פרוד לבד ופגוע, או אפילו אני חושב שיותר הפחיד אותי זה אם אני אפגע בצד השני איכשהו בצורה כזו. 

תמיד היו לי ואני מניח שעדיין קצת יש לי סיבות למה לא להיכנס לזה: אני רוצה לעשות רילוקיישן, אני צריך להתבסס קודם בחיים או מיליון תירוצים אחרים.

אבל לאחרונה משהו השתנה, אני רוצה לתת קרדיט לקורונה אבל נראה לי שאם היא באמת הייתה הגורם לזה זה היה קורה כבר לפני כמה חודשים, אז לא לגמרי בטוח מאיפה זה מגיע.

לאחרונה אני מוצא את עצמי ברצון לזוגיות, לפרטנר שיהיה שם לצידי ויבחר בי על פני כל האחרים. שירצה לבחור לחזור הביתה אלי.

אם קראתם את הבלוג שלי אתם יודעים שהמיניות שלי קצת שונה (טוב של כולנו פה לא?!), אני סקרן מאוד לגבי קינק, חושש קצת לנסות דברים חדשים, אבל בעיקר אני לא ממש בקטע של "סקס" (חדירות יעני) דבר שאולי אני נותן לו חשיבות ומשקל גדולים מידי, אבל אם זה היה הפוך ומישהו היה אומר לי שאת האקט ה"בסיסי" והמענג הזה הוא לא מעוניין הייתי מגחך וממשיך הלאה סביר להניח.

אז קודם כל בנזוג עתידי שאולי יום אחד יקרא את זה, אם אנחנו רצניים ובזוגיות, אז בסבלנות המון דאגה ואכפתיות אני רוצה שתלמד אותי לקבל אותך ולקחת את כולך בתוכי! אבל כן, הדרייב המיני שלי למשחק כזה הוא נמוך.. ולא, אני לא רוצה שתחשוב על לוותר על ההנאה הזו בחייך.

אז איך אני מדמיין את הזוגיות שלי?

בעבר חשבתי הרבה על פוליאמורה והאפשרות לאהוב הרבה אנשים, לא יכול לומר שאני לא מביע התנגדות לדבר שכזה גם עכשיו, אבל עכשיו מתחיל לחשוש קצת מהעניין של איך אני אחזיק בך ואשמור עליך לצידי כשאתה מאוהב בעוד מישהו שנותן לך יותר?

והנה בתקופה האחרונה מה שאולי הוא הייעוד שלי נגלה אלי, אולי נולדתי להיות קוקהולד?

ניסיתי לקרוא על זה הרבה, עושה רושם שיש כל מיני סוגים ואפשרויות, זוגות שונים משחקים עם זה בצורה שונה.. ואולי זה מה שאני צריך לחפש?

אנחנו נגדיר בעצמנו מה מתאים לנו, יהיו דברים שנעשה רק ביחד ודברים שתעשה בנפרד. אקטים שישארו רק שלנו ובינינו ואקטים שאני לא רוצה גם להיות עד להם מהצד שתעשה במקום אחר, כי לשמור עליך מאושר ומעונג זה מטרתי ורווחתי.

_____________________________________________________________________________________________________________

בפנטזיה:

אנחנו גרים ומאושרים ביחד. שנינו אנשים עובדים מתאמנים וחיים כרגיל.

אבל השגרה שלנו מכילה גם דברים שונים, היחסים שלנו סוג של פתוחים בהתאם לתנאים שלנו. כי יש אקטים שהם רק בינינו, בינתיים אתה היחיד שחור אלי והיחיד שמורשה להכניס לתוכי נוזלים. וגם הפוך יש.

יש דברים שאתה אולי פתוח אליהם ואוהב שאני לא, ואותם נחלק לארבעה סוגים: רק בנוכחותי, רק בידעתי, שמור את זה לעצמך, רק בינינו.

  • רק בנוכחות: אקטים שאני לא רוצה שתעשה בלעדיי לידך (או להפך), בין אם אתה עושה את זה לי או למישהו אחר, אם אני עושה את זה לך או מישהו אחר עושה לך/לי את זה, יש דברים שאנחנו עושים ביחד. אקט לדוגמא: שתן לתוך החור, הזרעה במעיים...
  • רק בידיעה: ישנם אקטים שמחרמנים אותנו, ולדעת שאנחנו חווים את זה מחרמן ואולי באיזה מקום מענג גם את הצד שלא שם. תוכל לספר לי על החוויה אחרי, להראות תמונה או לשלוח סרטון בלייב. אקט לדומגא: מציצה זריזה בשירותים ציבוריים, אוננות במחרב ציבורי, השפרצה על גוף של אדם אחר, זיון, מציצה ודברים נוספים.
  • שמור את זה לעצמך: אני רוצה לדעת ולהכיר את כולך, לדעת מה עושה לך את זה לא משנה כמה מוזר זה. אבל לא להכל אני אתחבר, ויש דברים שהם יהיו קו אדום מבחינתי שאני לא מעוניין לדעת שאתה מתעסק בהם אבל שמח לדעת מאחורי הראש שאתה חופשי להנות מהם. אקט לדומגא: סקאט.
  • רק בינינו: כשמו כן הוא, דברים שאו שננסה ונהנה ביחד או שלא נבצע עם אף אחד בהסכמת שנינו. אקט לדומגא: כל מה שקשור בסימון קבוע ולא טוש מחיק.

 

אבל כמובן שקודם נכיר ונחקור ונגלה. נתחיל רק בנוכחות של שנינו במצבים האלה, בין אם בהשתתפות או בצפייה מהצד, ונתחיל מלמצוא ולבחור אנשים ביחד, משם נתקדם הלאה. כי ברגע שאלמד להכיר איך אתה אוהב לצפות בי עם אחרים, אדע לאיזה סיטואציה מותר שתיכנס באמצע שתחזור מהעבודה ותתחרמן ממנה. וכשאדע מה עושה לך את זה שאני פחות מוצלח בו, אזמין איזה יזיז שמצאת שיעיר אותך ככה בבוקר בפינוק. הרי בסופו של יום אנחנו רוצים את האושר והעונג של האחר.

ובאותה מידה כמובן גם הפוך! אתה תדע איזה סרטון יחרמן אותי לקבל אם יצא לך לקבל מציצה ספונטנית ממישהו, ולפעמים תביא מישהו בשביל שתוכלו שניכם לשחק קינקי איתי ולא דווקא בשביל לזיין אותו, טוב אולי גם זה חח

בפנזטיה אנחנו ממשיכים לחקור את עולם הפטיש והקינק וגם יש לנו כל מיני ציוד וצעצועים לשחק איתם כמובן.

_______________________________________________________________________________________________________________

 

אז עכשיו השאלה רק, איך ואיפה מוצאים דבר כזה?

______________________________________________________________________________________________________________

ובנימה קצת אחרת אבל בקשר לאתר, אני לא יודע למה אבל מוצא שממש קשה לי באתר שכולם חסרי תמונות ואנונימיים לגמרי, לכם זה לא מפריע?

מענטז​(אחר) - נשמע שאתה בכיוון טוב עם עצמך
אחרי שהגדרת יפה מה אתה מבקש לעצמך הסיכוי שתמצא מישהו להתבלבל (כי לא מספיק להכיר את עצמך, צריך לשלב את זה עם רצונותיו של האחר) איתו טוב יותר.
בהצלחה
לפני 3 שנים
StressedOutGuy - תודה
לפני 3 שנים
master MZ​(שולט) - בהצלחה לך , ברגע שאתה מקבל את עצמך אתה יכול לעשות כל דבר , תהיה שלם עם עצמך תהיה אמיתי עם עצמך , גם אם האמת כואבת , תלך אם האמת שלך , ואז האחר יקבל אותך באהבה כמו שאתה רוצה ואוהב
אני מעריץ שלך רק תדע 🙈🥰
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י