ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 8 בדצמבר 2020 בשעה 14:22

אני אוהבת חוויות שוברות שגרה. לפני שבוע, בחרתי לקחת פסק זמן ממנה ולמצוא רגיעה, מה שלא לגמרי עבד. ואז הגיעה חוויה שוברת שגרה אמיתית, ונפלאה: המלכה והמלך לקחו אותי אל זוג חברים שלהם, שולט ונשלטת, לסשן קשירה. 

הביישנות של ההתחלה מבאסת אבל גם מרגשת, כיף לשבור אותה! גם את הפחד של ההתחלה כיף לשבור, אנשים שאני לא מכירה לעומק, קשירות שמקשות על הנשימה, עד שהכל נרגע ומתאזן. המגע של החבל לצד הליטופים שלו, נשלטת נוספת לצידי , והמלכה שיושבת על המלך ושניהם מסתכלים עליי במבט מהופנט. 

הכרתי שני אנשים מקסימים, נשלטת מתוקה וגבר נאה. הופתעתי לגלות שתהיה נשלטת נוספת איתי בסשן, האמת היא שהעדפתי את זה, בקטע מפתיע. מרגישה שרכשתי לי אחות. לא קינאתי, באתי שייכת למלכה, וגם היא, שייכת לשולט שקשר אותנו. כל אחד מכיר במקום שלו..

הסשן עצמו היה מיוחד. השקט לצד המוזיקה, הרגשתי כחלק ממופע, אבל לא התרכזתי בכלל בלהרשים, רק בלהתמסר ולשחרר, מי שמכיר אותי יודע שזה אתגר בפני עצמו. רגע לחוצה, רגע נרגעת, וכשאני נרגעת.. רגיעה אמיתית. מבינה תוך כדי איך אני מגיבה לדברים, בתשומת לב מלאה לחוויה הראשונית הזו.

מעבר למגע ולקשירות, הכל היה לי מדויק, אוהב ונעים. אני עם אנשים אהובים וטובים, אני בידיים טובות. 

יצאתי עם המון מחשבות, ועם התרגשות מטורפת. הרצתי שוב את הרגע שנכנסתי לבית חדש כשהאישה היפה ביקום, שהתלבשה כל כך סקסי.. מחזיקה בי עם רצועה, וקולר. הרצתי את הרגע ברכב שהיא איפרה אותי בכביש משובש, הרצתי את המבט שהיה לי עם הנשלטת, עם השולט. את הנסיעה בדרך הביתה, את המלך והמלכה, שישבו כמו ההורים שלי על הספה, מגנים, אוהבים. יצאתי גם עם רצון למרוד ולשבור גבולות. דבר כל כך שונה שאני מבינה מפעם לפעם שאני אוהבת יותר ויותר. הבנתי שאני רוצה עוד חוויות כאלו, בכללי חוויות שוברות שגרה, שאני רוצה להתנתק מאנשים שרוצים שאתחייב לדברים, ולשחרר.

הפוסט הזה בא בזמן טוב, כי מיום ליום אני מבינה שאני רוצה לשחרר יותר ויותר.  יש לשחרר שאני לא רוצה, לשחרר מהלחצים כלפי הכאבים למשל, אני מפחדת שאם אשחרר אשאר כך וכבר לא אהיה בבקרה. זה גם לשחרר שאני צריכה. ויש לשחרר שאני כמהה אליו, לשחרר את הלחץ, לשחרר מאנשים, לשחרר ממחויבויות, לשחרר הגדרות, לשחרר ציפיות. לעשות מה שבא לי, להיות כציפור חופשיה, ולהראות לכולם, גם לעצמי, את הדרור שבי.

בקרוב חוויות משחררות אחרות, נעימות- הסילבסטר, ארוחת בוקר שאנחנו עורכים בצבא, יום הולדת של חברה, ושלי!. חופש מהצבא, הדלקת נרות.. אני אוהבת אירועים משמחים, מקווה שאצליח להשתחרר מכל מה שעוצר אותי בשבוע הקשה הזה בכדי להנות.

מודה למלכה שלי, למלך, לאנשים המקסימים שאירחו אותנו, על חוויה שתמיד תשאר אצלי.

 

 

Purple Rein​(מתחלפת){APollo} - גורה מהממת שאת..
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - מלכה שלי.. אני בסך הכל ראויה למלכה מהממת כמוך
לפני 3 שנים
Dom Ragnar - היה כיף לארח אתכם ולקשור אותך ואת תולי יחד
לחיי עוד מפגשים מעניינים 🍷
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י